Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności
Przejdź
do zakładki
Zamówienia od kupujących.
Jak działa program?
Wyjątkiem jest Smart na Start! - jeśli masz usługę Smart! na Start to możesz kupić 5 razy z darmową dostawą Smart! na Allegro Lokalnie. Oprócz tego masz też 5 darmowych przesyłek, gdy kupujesz na Allegro
Najczęściej zadawane pytania
Opłatę naliczymy dopiero wtedy, gdy kupujący odbierze paczkę. Jeśli Ty i kupujący macie aktywną usługę Smart! pierwsze sześć paczek wysłanych przez Ciebie w danym kwartale jest bezpłatna zarówno dla Ciebie, jak i kupującego. Jeśli Ty lub kupujący nie macie aktywnej usługi Smart!, lub kwartalny limit został wyczerpany koszt przesyłki zostanie przekazany na Twoje konto Allegro wraz z ceną sprzedaży przedmiotu.
Aktualny status paczki sprawdzisz w zakładce Zamówienia od kupujących.
Możesz złożyć reklamację na usługę. Napisz do nas przez ten formularz.