Witam!
Dzis na sprzedaż/zamianę idzie moje oczko w głowie jakim jest E30.
Buda z 1989 roku. Progi w stanie idealnym, podłoga w stanie bardzo dobrym (mała dziurka do zaklejenia w nogach pasazera. Doslownie kropeczka, ale wlasnie wypakowalem fotele, i ogarniam srodek, zeby ladniej wygladal, wiec bedzie zrobione).
Auto pocięte, założony pełny laminat (body m3). Brakuje jedynie drzwi (waga laminatowych, jest równa wydmuszce oryginalnej). Poliwęglan, czołowa seria.
Auto pomalowane plasti dipem (czego zaluje), wiec w najblizszym czasie warto by bylo okleic/pomalowac na nowo.
Teraz kwestie techniczne.
Silnik m50b25 rozwiercony/stroker na 2.9. Dołożone dośc spore turbo JRspec GT3582R Hybrid Ceramic BB, obecnie dmuchnięte na 1.1 bara.
Tłoki i korby - k64 pod stroker, kanapka pod głowicą, wał m52b28, kompletna obrobka głowicy m50b25 lżejsze zawory porting dolotu i wylotu,
kolektor wydechowy robiony na zamówienie w Stonka motosport, kolektor ssący duży aluminiowy od mtuning, sprzęgło 2 tarczowe k64 (klei niemiłosiernie), wtryski 530.
Kolektor i turbo świeże, dopiero po 3 treningach.
Auto stało dośc długi czas w bardzo szanowanym miejscu jakim jest M4 Performance. W tym czasie dostało całkowicie nową wiązke silnika, budowaną od 0, nową chłodnice oleju Setrab,
dołożony wenylator chłodnicy oleju SPAL, zamiast licznika wstawiony tablet, który łączy się z Ecu Classic przez moduł BT. Na ekranie widzimy wszystkie ważne dla nas wartości.
Auto na nowo wystrojone, na 98 - 485 km, 560 nm, oraz druga mapa 400 km, 500 nm (sterowane z przycisku). Auto w pełni sprawne, świeże płyny eksploatacyjne, żadnych awarii i problemów.
Pali zawsze od strzała, brzmi dużo lepiej niż m50 na turbo, zapierdziela aż miło. (Za wszystkie prace przy ogarnięciu silnika i przebudowie w tym roku zapłacilem ponad 15 tysięcy)
Kwestia zawieszenia:
Gwint ISC - założony 3 miesiące temu
Pełny dedykowany skręt od CYBUL Radical solutions, kręci aż miło
Hamulce przód frezowane, magiel e36
Tylne sanki wzmacniane, dospawany wspornik do podłużnic, zeby smialo przenosil te 500 km.
Wał napędowy wyważony miesiąc temu, wszystko chodzi perfekcyjnie
Układ paliwowy :
2 x pompa k64
swirlpot
bezpieczny zbiornik 30l w bagażniku
JEST UKŁAD GAŚNICZY - W kartonie do montażu, oczywiście też dorzucam 😉
Środek auta:
Kiera Sparco 3ramienna z d1spec quick release. Więc sćiagamy i zakładamy ją jednym ruchem,
2 fotele Mirco RS1 - FIA do 2025 roku, zamontowane w styczniu tego roku.
U kierowcy - pasy RRS 6 pkt - FIA do 2025
Pasażer - Pasy sparco, czerwone, bez FIA
Klatka bezpieczeństwa według załącznika J
Lewarek od biegów - FTWL (z blokadą 5/6 biegu, samocentrujący na 3/4 biegu, oraz podnoszony, żeby wbić wsteczny)
Hydro wpięte w układ - jakiś noname, ale mam w zapas fajne hydro od Swagrów, które ew też dorzucę.
Panel od ECU : zaplon, wentylatory, zmiana mapy i "fajerwerki" (można zobaczyc na filmiku)
To chyba tyle jeśli chodzi o auto, na pewno pominąłem kilka rzeczy typu IC od Fmic, Chłodnica najwieksza od FMIC, ale to jesli ktos bylby zainteresowany to proszę pytać na priv.
Do auta dorzucam 12 alu 17 cali, 4 x opony zestino 245/40/17 nowe, i jakieś tam śmietniki na nich.
Dyfer 2.67 dorzucam.
Dla mało marudnych klientów - dorzuce w zapas maske z laminatu, zderzak tył i jakieś pierdoły.
A teraz kwestia najważniejsza.
Auto najchętniej wymienię na : Nissana z V8/R6 (bardziej V8), lub BMW z V8. Jeśli te auta będą mniejszej wartości to oczywiście auto + hajs.
Najbardziej interesuje mnie S13/S14 nawet z seryjnym V8. Czy to 4.0 czy 4.4. Każdej oferty wysłucham.
Jest opcja również zamiany na auto cywilne w typie : e92 335i, e92 335d, 350z doinwestowane, czy Silvia.
Dla osób zainteresowanych kupnem : 65 tysięcy do niewielkiej negocjacji. Przy zamianie 75-80. Ale w tej kwestii też jestem elastyczny.
Zapraszam do kontaktu!
Ewentualny transport do dogadania.

Więcej informacji:

  • Stan: Używany
  • Rok produkcji: 1989
  • Przebieg: 100 km

Lokalizacja i dostawa

Płoty

Forma dostawy:

  • Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze 0,00 zł
Oferta: 71e362d0-2f58-41cc-a959-11776c5c238d