SURIX T31 PRO - Poręczny interfejs diagnostyczny oraz tester akumulatora OBD2
Interfejs diagnostyczny na gwarancji, posiada folię na wyświetlaczu i obudowie.
Testet oczywiście nowy, zakupiony w celu usunięcia błędu, zdecydowanie polecam - dwie minuty i po sprawie, działa.
Odsprzedaje w rozsądnej cenie.. Kiedy znów wyskoczą błędy, kupię ponownie; prawie rok mam spokój więc nie ma sensu tego chomikować. Gwarancja do 10.2026.
WERSJA Z POPRAWIONYM JĘZYKIEM POLSKIM, INTERFEJS OBSŁUGUJE POLSKIE ZNAKI!
Instrukcja również w języku polskim.
Dlaczego warto zdecydować się na właśnie ten interfejs?
WERSJA Z POPRAWIONYM JĘZYKIEM POLSKIM, INTERFEJS OBSŁUGUJE POLSKIE ZNAKI!
Wersja PRO!: Urządzenie to zarówno interfejs diagnostyczny dla błędów samochodu jak i tester akumulatora!
Kupujesz i działasz: Nie ma potrzeby pobierania ani instalowania żadnych aplikacji w telefonie lub komputerze. Po prostu podepnij urządzenie i zacznij testować.
Niezwykle poręczny: Mała, kompaktowa budowa urządzenia sprawia, że jest to jednocześnie poręczny gadżet jak i profesjonalny komputer diagnostyczny.
Brak dodatkowych opłat: Nie ma ukrytych, wymuszonych rocznych opłat tzw. ABONAMENTÓW, Tester pracuje bez przerwy i nigdy nie zostanie zablokowany.
Instrukcja i menu w języku polskim: wydrukowana i poskładana instrukcja w pełni po polsku dołączona jest do produktu, menu natomiast jest dostępne po polsku jak i w wielu innych językach.
Jesteśmy ekspertami od interfejsów - Ponad 100 000 zadowolonych klientów w Polsce: Nasi klienci regularnie publikują wideo, posty na forach oraz artykuły a także stale wymieniają się informacjami.
Jakie możliwości oferuje interfejs?
Interfejs umożliwia:
Odczyt i kasowanie błędów OBD-II: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1
Kasowanie lampki CHECK ENGINE
Odczyt kodów błędów oczekujących, kiedy lampka MIL jeszcze się nie pali
Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie lampki MIL
informacja o pojeździe - VIN
Podgląd zamrożonych ramek
Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym - LIVE DATA
Sprawdzanie znaczenia kodów błędów
Sprawdzanie status I/M
Monitory gotowości
Test systemu EVAP
Test czujnika O2
Dodatkowo urządzenie jest również testerem akumulatora baterii samochodu!
Posiada funkcję woltomierza, mierzenia napięcia
Może przeprowadzać test sytemu ładowania
Oferuje test rozruchu systemu akumulatorowego
Czy urządzenie będzie działało z moim samochodem?
Interfejs jest urządzeniem uniwersalnym i współpracuje z niemal wszystkimi modelami pojazdów posiadających standardowe złącze OBD2 / EOBD.
Marki samochodów jakie wspiera interfejs:
Amerykańskie posiadające OBD2 wyprodukowane po 1996 roku
Europejskie posiadające OBD2 wyprodukowane po 2003 roku
Azjatyckie posiadające OBD2 wyprodukowane po 2008 roku
*Gdzie jest gniazdo OBD2?
Często jest pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy, zalecamy znalezienie go przed zakupem.
Współpracuje z protokołami:
SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
ISO14230-4 KWP (5 bit init,10.4 kbaud)
ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 kbaud)
ISO15765-4 CAN (11 bit, 500 kbaud)
ISO15765-4 CAN (29-bit, 500 kbaud)
ISO15765-4 CAN (11-bit, 250 kbaud)
ISO15765-4 CAN (29-bit, 250 kbaud)
Czego interfejs nie może zrobić?
Nie wypala DPF,
Nie resetuje błędu AIRBAG i pasów bezpieczeństwa
Nie usuwa błędów ABS, ESP
Nie umożliwia kodowania wtrysków
Nie obsługuje ciężarówek ani rosyjskich samochodów
Zestaw zawiera:
Interfejs diagnostyczny oraz tester akumulatora po polsku
Pudełko
Instrukcję w języku polskim