Dzień dobry,

Wystawiam na sprzedaż swój trailowy rower Kross Soil 2.0, rocznik 2016, rozmiar M, custom made.

Rower zakupiłem na początku 2017r., jednak z uwagi iż jest to mój trzeci w kolejności użytkowania rower - nie miałem za bardzo czasu korzystać z jego walorów. W pierwszym roku użytkowania, rower spędził dwa weekendy w górach, rok 2018 był lepszy bo udało się wyjechać trzy razy. W ubiegłym roku rower widział ścieżki już tylko raz a rok 2020 okazał się wyłącznie garażowaniem maszyny;/

Jak można wyczytać, rower używany był wręcz okazjonalnie. Ważę 64kg toteż rower nie jest podobijany ani zmęczony. Po każdym wyjeździe rower był czyszczony, przesmarowany napęd, przemyte golenie, damper itp. Ostatni, pełny serwis roweru (zawsze w "Bicyklecie", na Saskiej Kępie w Warszawie) miał miejsce tuż przed ogłoszeniem pandemii w tym roku; przy okazji wymieniony został wówczas oryginalny napęd na system 1x12 (full XT M8100 z kasetą 10-51T wraz z korbą SLX M7100, Oval 30T). Napęd ma przejechane 23 kilometry... po suchym podłożu.

Wszelkie "zniszczenia" starałem się ukazać na zdjęciach.

Jak widać na załączonych zdjęciach, nie tylko napęd w rowerze został zmieniony. Modyfikacje rozpocząłem od hamulców, weszły czterotłoczkowe XT w wersji M8020 na oba koła a wraz z nimi tarcza 200mm na przód. Potem przyszedł czas na amortyzator i tak zawitał RS Pike z Chargerem, w wersji 140mm (rower zyskał geometrię jak Soil 2.0 EX). Koła zostały zamleczone (Stan's) przy okazji wymiany gum na porządne propozycje od Maxxis w rozmiarze 27,5x2,4. Z drobnicy, zamontowałem też gripy od Ergona - GE1. Pedały Shimano SPD-540, w skład zestawu nie wchodzi widoczne oświetlenie oraz uchwyt do telefonu. Reszta już chyba w serii;)

Rower uważam za kompletny, dopóki ktoś nie potrzebuje carbonu, urywania gramów czy bardziej wyszukanych gadżetów w specyfikacji.

Zdaję sobie sprawę iż rower jest "używany" i każdy może przecież kupić sobie nowy, bezpośrednio w sklepie jednak za bezcen też go nie oddam bo bardziej zależy mi na wygospodarowaniu miejsca dla nowych założeń rowerowych niż aby na siłę i za przysłowiowe grosze oddać porządną maszynę. Jeśli ktoś otwiera ogłoszenia rowerów za 4-5 cyfrowe kwoty to pewnie zrozumie moje podejście, dokładnie wie czego szuka a negocjację ceny będzie prowadzić "na poziomie".

Preferuję odbiór osobisty na terenie Warszawy (najlepiej Ursynów, Praga), rower mogę dowieźć na odległość ~200km w jedną stronę, lecz po uprzedniej wpłacie pieniędzy na paliwo w obie strony (6l benzyny/100km) + 30zł na obiad po drodze;).

Nie mam problemu z jazdą próbną przed podjęciem decyzji (nie mówię o zabraniu roweru do lasu i katowaniu na ścieżkach), wystarczy mi dowód osobisty i 200zł zwrotnej kaucji.

Prośba o poważne propozycje, szanujmy swój czas.

Zainteresowanych zakupem zapraszam do kontaktu mailowego: tomasz.marek.kozak@gmail.com bądź telefonicznego 729 103 707.

Tomasz.

Więcej informacji:

  • Stan: Bardzo dobry

Lokalizacja i dostawa

Warszawa, Ursynów

Formy dostawy:

  • Odbiór osobisty - przedpłata 0,00 zł
  • Odbiór osobisty - płatność przy odbiorze 0,00 zł
Oferta: 0760f11e-66ef-4934-8d29-ab097c994571