O przedmiocie

Wyprzedaż kolekcji starego awionika!

Wojskowy tester lotniczych przyrządów ciśnieniowych pitot/static typu Penny & Giles D11901/2. Pozwala na pomiary wysokości od -1000ft do 20000ft i prędkości od 20kt do 180kt.

Tester składa się z ręcznej pompki ciśnienia / podciśnienia, osobnych zbiorników ciśnienia / podciśnienia, ręcznych zaworów wysokiej precyzji, licznika motogodzin, manometrów ciśnienia i podciśnienia w zbiornikach, cyfrowych wskaźników wysokości i prędkości, elektronicznych przetworników wysokości i prędkości, układu elektrozaworów, zasilaczy, sygnalizatorów przekroczenia górnych/dolnych zakresów pomiarowych.

Sprzedawane testery posiadają liczne ślady korozji, wilgoci itp - sprzedaje jako niesprawne (drugi tester na osobnej aukcji). Nadają się do remontu lub jako podstawa do projektu - zbudowania własnego testera pitot/static (taki miałem zamiar i dlatego je trzymałem - tyle że na codzień mam dostęp do legalizowanego testera więc nie mam już potrzeby budowania swojego testera).

Myślę że można z nich odzyskać pompki - są wygodne bo pompują jednocześnie nadciśnienie i podciśnienie, zawory - są bardzo precyzyjne i działają, armaturę - rurki, króćce, zbiorniki itp, przetworniki ciśnienia. Ja chciałem zamiast wskaźników elektronicznych podłączyć precyzyjny prędkościomierz i wysokościomierz (również mam na innej aukcji).

Opis testera SN 114227: zawory chodzą płynnie, pompka chodzi OK, ale ma ślady korozji, manometr wskazuje nadciśnienie i podciśnienie podczas pompowania, brak wskaźnika wysokości i prędkości, uruchamia się licznik motogodzin, tester pobiera 0,5A, klika elektrozawór jak przytykam jeden urwany rezystor na płytce, załącza się lampka airspeed LO jakby przetwornik prędkości działał, dzwoni budżet, w środku korozja na strukturze i na elektronice.

Idealny projekt dla kolekcjonerów aparatury pomiarowej, pasjonatów elektroniki albo osprzętowców zajmujących się lotnictwem.

Stan Uszkodzony
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 4806a929-bac8-42f6-9799-fdf7a5732d74

Podobne wyszukiwania