KSIĄŻKA „MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU I ZARZĄDZANIU. WYBRANE ASPEKTY Z TEORII I PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW”
AUTOR: IWONA LUPA
Cena: 59 zł
Specyfikacja produktu:
Format: B-5
Ilość stron: 228
Oprawa: miękka, kolorowa
Druk: czarno-biały
Wydawnictwo: Sophia Bauty
Miejsce wydania: Katowice
Data wydania: 23-08-2016
ISBN 978-83-65357-37-3
Jeśli jesteś bardziej lub mniej zaawansowanym praktykiem lub teoretykiem w obszarze mediów społecznościowych….
Jeśli szukasz:
- usystematyzowanej wiedzy odnośnie możliwości działalności firmy w mediach społecznościowych,
- inspiracji, w jaki sposób zaistnieć i zbudować silną markę w mediach społecznościowych,
- możliwości wykorzystania potencjału mediów społecznościowych w zarządzaniu pracownikami,
- rozwiązań odnośnie pozyskania wiedzy z mediów społecznościowych niezbędnej do usprawnienia działalności firmy….
Ta książka jest dla Ciebie!
W książce autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Poruszane są m.in. takie problemy, jak: reklama, promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych, marketing szeptany, crowdsourcing, czy też możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Rozważania teoretyczne wzbogacone są licznymi przykładami z praktyki przedsiębiorstw, które najlepiej wykorzystują potencjał mediów społecznościowych do realizacji swoich celów. Książka ma charakter popularnonaukowy.
Dla kogo jest ta książka?
Książka skierowana jest do: teoretyków, zainteresowanych problemem mediów społecznościowych od strony naukowej, studentów oraz praktyków, zarówno tych bardziej, jak i mniej zaawansowanych w obszarze mediów społecznościowych. Każda osoba, która poszukuje inspirujących przykładów zastosowania mediów społecznościowych w działalności gospodarczej, może znaleźć w tej książce coś dla siebie.