Michał Wilk, PRZEDSIONEK PIEKŁA, CZYLI CALL CENTER OD ŚRODKA, Pruszcz Gdański, 2020

Z okładki:
W Polsce w branży call center pracuje aż 250 000 osób. To imponująca armia ludzi. Można by zignorować ten fakt, bo tych tysięcy konsultantów nie widać na ulicach, w sklepach czy w urzędach. Ale mimo to nie da się przed nimi uciec. Każdy z nas odbiera telefony od przedstawicieli banków, sieci komórkowych czy platform telewizyjnych.
Właśnie dlatego powstała ta książka. Dzięki niej dowiesz się, jak naprawdę wygląda praca w tym przedsionku piekła. Odkryjesz tajemnice tego owianego złą sławą miejsca. Przy okazji poznasz sztuczki sprzedażowe stosowane przez konsultantów i trudną sztukę negocjacji przydatną każdemu z nas, bo wszyscy jesteśmy klientami.

Nowa książka, Pruszcz Gdański 2020, Wydawnictwo Jasne
Okładka miękka, wydanie pierwsze, format A5, 118 stron.

Cechy przedmiotu

  • Tytuł: PRZEDSIONEK PIEKŁA CZYLI CALL CENTER OD ŚRODKA
  • Autor: Michał Wilk
  • Okładka: miękka
  • Rodzaj: Społeczno-obyczajowy
  • Rok wydania: 2020
  • Wydanie: Standardowe
  • Liczba stron: 118

Lokalizacja

Gdynia

Formy dostawy

  • Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata 15,00 zł
  • Odbiór osobisty - przedpłata 0,00 zł
  • Odbiór osobisty - płatność przy odbiorze 0,00 zł
Oferta: 5a14252e-e1e8-48e9-a2e1-2048e794086e