RAMA GRAVEL FUJI TOURING chromoly 58cm z widelcem i bagażnikiem

Rama po przebiegu około dwa tysiące kilometrów, w bardzo dobrym stanie, niewielkie zarysowania.
Rower jest mój, więc dbałem o niego, ostatnia wycieczka jesienią około 200 km w okolice Kędzierzyna.
wielkość ramy 58cm
W zestawie: rama, widelec, stery, obejma wspornika siodełka, oryginalny bagażnik
Zdjęcia są poglądowe, przedmiotem sprzedaży jest tylko rama z widelcem i bagażnikiem.
Zdjęcia przedstawiają w/w ramę.
Rower w całości nie jest na sprzedaż.
Koła na zdjęciu również mogę zaproponować i kierownica do gravela szerokość 440mm (na zdjęciu)
rama: Fuji employs butted chromoly 4130
widelec: Chromoly with 1 1/8''
Dedykowana do hamulców typu v brake.
Mocowanie wspornika siodełka 27.2mm
Gwarancja na ramę 1 rok

Zdjęcie katalogowe roweru jest poglądowe.
Możliwa wysyłka, odbiór osobisty Mikołów.

Poniżej cytat z bikeboard opisujący właściwości ramy chromo-molibdenowe:
"Stal chromowo-molibdenowa (oznaczana cr-mo, cro-mo, cromoly) jest to stal stopowa z dodatkami chromu (który polepsza hartowność) i molibdenu (który korzystnie wpływa na strukturę). Jeśli chodzi o parametry, to zupełnie inny materiał niż opisana powyżej stal hi-ten. Dużo bardziej wyrafinowany, obdarzony świetnymi właściwościami wytrzymałościowymi i eksploatacyjnymi. Jego własności: blisko sześciokrotnie większa niż aluminium wytrzymałość, trzykrotnie większa sztywność i pięciokrotnie większa umowna granica plastyczności pozwalają stosować rury o niewielkiej średnicy i cienkich ściankach (0,8 lub 0,6 mm). Co wpływa na rewelacyjną zdolność pochłaniania drgań. Jeszcze na początku lat dziewięćdziesiątych wśród zaawansowanych rowerów była materiałem konstrukcyjny numer 1. Jednak ze względu na utrudnienia technologiczne i cenę materiał ten stracił swoją pozycję na rzecz stopów aluminium.
Ramy ze stali cr-mo są bardzo komfortowe (stal bardzo dobrze tłumi drgania), znacznie trwalsze niż aluminiowe i wolniej się starzejące. Ale ciężar ramy wykonanej z nawet najbardziej wyrafinowanych rur cr-mo jest zauważalnie większy niż porównywalnej klasy ramy z aluminium.
W zależności od składu stopowego, a przede wszystkim od zastosowanej później obróbki cieplno-plastycznej, stal cr-mo może zmieniać swoje parametry w szerokim zakresie. Są „zwykłe” odmiany wykorzystywane do produkcji ram rowerów z dolej półki (np. cr-mo 4130), ale są także odmiany bardzo zaawansowane o wytrzymałości zdecydowanie większej, niż jakiekolwiek inne materiały stosowane do produkcji ram. Kluczem do połączenia wybitnych własności z niską masą jest jednak dalsza obróbka rur."

Więcej informacji:

  • Stan: Używany
  • Typ ramy: Sztywne
  • Rozmiar koła ("): 26

Lokalizacja i dostawa

Mikołów

Formy dostawy:

  • Przesyłka kurierska - przedpłata 35,00 zł
  • Odbiór osobisty - przedpłata 0,00 zł
Oferta: 0e554212-1a4b-4829-9ca6-4c788893ed10