Przedmiotem sprzedaży jest stary OBRAZ pt."Sklepy Cynamonowe"z 1993 r., ktorego autorką jest jest znana art. z Lublina Krystyna Głowniak. Obraz pochodzi z cyklu obrazów "Świat według Schulza" z edycji limitowanej z tego samego roku z 1993 r.
Obraz ten ma dodatkową wartość, gdyż został wyróżniony i zawarty w autorskim albumie Krystyny Głowniak wydanym w tym samym okresie kiedy powstał cykl obrazów.
Jest w moim posiadaniu.
Technika obrazu: olej na płótnie.
Wymiary obrazu z ramą:
81,5 cm x 61,8 cm.
Wymiary wewnętrzne bez ramy: 68,5 x 49 cm
Wymiary wewnętrzne bez ramy z tyłu obrazu:
63 cm x 42,5 cm
Obraz jest na sprzedaż w drewnianej, bardzo efektownej ramie, specjalnie postarzonej, dobranej do stylu obrazu.
Obraz jest w idealnym stanie, nie ma żadnych uszkodzeń.
Zaponowana cena na sprzedaż obrazu jest bardzo atrakcyjna tj. 2800 zł. i nie obejmuje kosztów dostawy. Jest ceną obrazu w ramie.
Istnieje możliwość odbioru osobistego w Lublinie.
ISTNIEJE DRUGI OBRAZ DO KOMPLETU, o tych samych wymiarach i tak samo oprawiony, ale z małym uszkodzeniem( widocznym na foto) I dlatego w znacznie niższej cenie tj. 2200 zł.
Zachęcam do obejrzenia większej ilości obrazów Krystyny Głowniak w mojej ofercie sprzedaży, które również zawarte są w autorskim albumie. Do sprzedaży wystawione zostały również w innym miejscach.
Istnieje możliwość negocjacji ceny szczególnie gdyby interesowało zakupienie więcej obrazów. Zapraszam do kontaktu na SMS-a.
Poniższy tekst o Krystynie Głowniak pochodzi z Galerii: "Dom Michalaków w Kazimierzu Dolnym":
Krystyna Głowniak
-absolwentka UMCS, KUL,
członek ZPAP oraz Kazimierskiej Konfraterni Sztuki. Prace artystki znajdują się wkilku prywatnych kolekcjach (Hamburg, Warszawa, Gdańsk, Amsterdam, Innsbruck, Focushima, Ułan Bator) oraz wMuzeum Nadwiślańskim wKazimierzu Dolnym (Kamienica Celejowska), wkrakowskim ilubelskim Muzeum Farmacji, wzbiorach Pałacu Opatów Oliwskich wGdańsku, atakże wMuzeum wŁęcznej. Jest także autorką malowideł ściennych dla prywatnej kliniki wNałęczowie, dla Szpitala im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego wLublinie oraz aptek wKrośnie, Radzionkowie oraz Apteki Muzeum wrodzinnym mieście. Jako ilustratorka figuruje wGabinecie Rycin Uniwersytetu Jagiellońskiego. Twórczość Krystyny Głowniak została utrwalona wkilku filmach Telewizji Lubelskiej. Jest autorką trzech ksiażek: Provincia Addormentata, Album malarstwa oraz Notes – Pułapka czasu. Jest Mistrzem Mowy Polskiej, posiada tytuł Zasłużonej dla Kultury Polskiej, otrzymała Nagrodę MKiS, medal Urzędu Marszałkowskiego oraz Nagrodę Prezydenta Miasta Lublin zokazji Jubileuszu. Ponad trzydzieści wystaw krajowych. Ostatnie prezentacje 2013 – prestiżowa wystawa w Pałacu Towarzystwa Sztuk Pięknych w Krakowie (100 prac), 2013 – wystawa Między Lublinem a Wenecją w Nadrzeczu w Fundacji Kresy 2000 2014 – Solaris według Stanisława Lema w Norwidianum KUL oraz w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym. Wystawy zagraniczne: Kopenhaga, Hamburg, Amsterdam, Sztokholm, Nantes, Drohobycz, Igualada 9Hiszpania), Ułan Bator, Jerozolima, prezentowała prace w Galerii Uniwersytetu Amity w Indiach. Dr Waldemar Odorowski napisał: " Cała ta siatka odniesień malarskich Krystyny Głowniak ma swój środek, w którym zbierają się wszystkie jej linie. Tym miejscem środka jet Kazimierz Dolny: po świecie Krystyna Głowniak jeździ, do Kazimierza wraca. I to od lat. Tu znajduje wszystko co widziała w tylu miejscach na świecie, tu spotyka i Schulza i Kafkę i Lema i wielu innych tworzących strukturę jej inspiracji. Poświęciła temu miasteczku bardzo dużo swoich obrazów, motywy kazimierskie pojawiają się stale, tworząc pewien rytm jej malarstwa. Maluje Kazimierz stary, ten sprzed wojny i ten nowy, ale tak naprawdę maluje Kazimierz ten sam: miasteczko z którego czas uciekł. W Kazimierzu przebiega oś jej malarstwa, oś porządkująca je, co sprawia, że staje się ono świdectwem nie zmiany, lecz trwania, a bardziej jeszcze świadectwem własnego nie tyle oglądu świata co wnikania w jego sensy i znaczenia. Znalazła dla nich swój malarski ekwiwalent, łatwo rozpoznawalny, który codzienne doświadczenia i zwykle powierzchowne widzenie sublimuje w wyrazistą treść malarską. Zewnętrzność uzyskuje w malarstwie Krystyny Głowniak jeszcze jeden wymiar - zanurzenie w kulturze." Doskonali swój warsztat na studiach podyplomowych w Krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki.