Strony internetowe Radom

Internet towarzyszy nam praktycznie wszędzie i korzystamy z niego codziennie na coraz większej ilości urządzeń. Jeszcze stosunkowo niedawno do przeglądania jego bogatych zasobów używaliśmy głównie komputerów, stacjonarnych albo przenośnych, jednakże obecnie prawie całkowicie zastąpiliśmy je wygodniejszymi urządzeniami mobilnymi. Widok człowieka wpatrzonego w ekran smartfona i szukającego niezbędnych mu informacji stał się czymś zupełnie normalnym, dlatego prowadząc firmę, warto wykorzystać w niej zalety tego najpotężniejszego nośnika reklamy. Pozwala on na dotarcie do rekordowo dużej liczby odbiorców w tak samo krótkim czasie, a korzyści dla prowadzonej działalności są aż nadto oczywiste.

Dlaczego każda firma powinna, a nawet musi posiadać swoją stronę internetową

Jeśli chodzi o nowoczesne strony internetowe Radom i jego okolice także pełne są firm, które już czerpią pełnię zysków wynikających wprost z ich posiadania. Czasami jednak nadal spotykamy się z pewnym oporem niektórych przedsiębiorców, ciągle niedoceniających, jak olbrzymie znaczenie ma właściwa prezentacja tego, czym się zajmują właśnie w globalnej sieci. Znane jest przecież powszechnie używane obecnie powiedzenie „jak nie ma cię w sieci, to nie istniejesz” i nie trzeba się zbyt głęboko zastanawiać, aby zrozumieć, że jest to szczera prawda. Powiedzmy sobie szczerze, że w XXI wieku profesjonalnie przygotowana strona internetowa jest najlepszym narzędziem marketingowym, dającym możliwości, o których jeszcze kilka lat temu nawet nam się nie śniło. Znaczenie takiej witryny dla działalności prowadzonej praktycznie w każdej branży można podsumować w kilku punktach:

1. Dotarcie do największej liczby potencjalnych klientów

Z internetu korzystamy codziennie i stał się on dla nas podstawowym źródłem pozyskiwania informacji. Tam także szukamy towarów i usług, które w danej chwili nas interesują, warto więc przygotować stronę prezentującą je w przejrzysty, lecz jednocześnie atrakcyjny sposób, ułatwiający szybkie znalezienie tego, co może zainteresować potencjalnego odbiorcę. W ten sposób dotrzemy do największej ich liczby, a dodatkowo będziemy dostępni dla nich 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. Można też ich na bieżąco informować o ewentualnych zmianach, korzystnych promocjach czy zniżkach przeznaczonych dla stałych klientów.

2. Budowa profesjonalnego i godnego zaufania wizerunku firmy

Z racji, że strona działa jednocześnie jako wizytówka firmy, staje się więc istotnym elementem budowania jej pozytywnego wizerunku, utrwalając go jednocześnie w pamięci użytkowników sieci. Dotyczy to w największym stopniu przedsiębiorców prowadzących swoją działalność tylko w internecie i nieposiadających zazwyczaj stacjonarnej siedziby. W ten sposób mogą oni zyskać zaufanie klientów, mając z nimi doskonałą komunikację, dającą im możliwość swobodnego kontaktu np. poprzez blog firmowy lub newsletter, a nawet wyrażanie swoich opinii na temat oferowanych towarów czy usług.

3. Wyjątkowo szerokie możliwości reklamy i duża oszczędność jej kosztów

Wspomnieliśmy już, że globalna sieć jest obecnie najważniejszym i najczęściej używanym nośnikiem reklamy, pozwalającym znacznie zaoszczędzić koszty jej przygotowania, zwłaszcza w porównaniu z bardziej tradycyjnymi metodami. Jesteśmy w stanie wręcz zaryzykować stwierdzenie, że reklama mająca przynieść oczekiwane i pozytywne efekty jest wręcz niemożliwa bez użycia do tego witryny w sieci. Jeśli firma zdecyduje się na stronę internetową Radom i nie tylko to miasto, stanie się dla niej miejscem, gdzie będzie można prowadzić szeroko zakrojone działania marketingowe obejmujące między innymi:
• profesjonalne pozycjonowanie strony, o którym poniżej napiszemy nieco więcej;
• content marketing;
• reklamę Google Ads (dawniej Google Adwords), składającą się z szeregu działań, takich jak remarketing w Google Ads, reklama w poczcie Gmail, reklama na YouTube, Google Shopping, czy Google Display Network.

4. Prowadzenie działań reklamowych pod kątem zapotrzebowania dokładnie poznanego klienta

Prowadzona działalność powinna oferować produkty w stu procentach zgodne z oczekiwaniami odbiorcy, co w dobie internetu nareszcie jest w pełni możliwe. Dzieje się tak dzięki zastosowaniu odpowiednich narzędzi służących do analizy klienta i pozwalających go lepiej poznać, a wśród najczęściej stosowanych jest między innymi Google Analytics. Dzięki nim jesteśmy stanie poznać takie istotne informacje na temat nabywcy, takie jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania, stan cywilny, ilość posiadanych dzieci czy wykształcenie, a nawet miesięczne wydatki. Pozwala to na przygotowania prezentowanych na stronie reklam dokładnie pod kątem jego faktycznych potrzeb.

Jak przygotować profesjonalną stronę internetową i z jakich elementów musi się ona składać

Skoro wiemy już, jak olbrzymie znaczenie ma wizytówka w sieci, czyli strona internetowa dla prowadzonej działalności gospodarczej, nadszedł czas, aby poznać najważniejsze elementy, z których powinna się składać. W sieci można znaleźć wręcz miliardy stron, jednak nie wszystkie spełniają jednocześnie wymogi fachowo przygotowanej witryny firmowej. Wiemy, w jaki sposób uzyskać wszystkie zamierzone efekty, jakie ma przynieść tak zrobiona strona internetowa Radom to zaledwie tylko jedna z miejscowości, w której przedsiębiorcy docenili już nasze wysiłki. Aby jednak stało się to możliwe, musi spełniać kilka warunków, bez których osiągnięcie sukcesu jest praktycznie niemożliwe, a warte dokładniejszego przedstawienia to:

1. Wygląd, czyli szata graficzna, bo pierwsze wrażenie robi się tylko raz

Powiedzmy sobie szczerze, że większość z nas jest wzrokowcami i wszystko co zobaczymy oceniamy najpierw na podstawie wyglądu. Właśnie z tego powodu internetowa strona firmowa bezwzględnie musi wyróżniać się atrakcyjną i efektowną szatą graficzną, praktycznie od razu przyciągającą wzrok odbiorcy. Efektowną nie oznacza oczywiście, że przeładowaną zbędnymi ozdobnikami i najczęściej nieczytelną, dlatego w umieszczaniu na niej elementów graficznych należy zachować stosowny umiar. Strona jest przecież wizytówką firmy, dlatego od razu powinna świadczyć o jej wysokim profesjonalizmie. Wszystkie części powinny idealnie ze sobą współgrać, zarówno logo, najważniejszy, wyeksponowany element tak jak i kolorystyka czy użyte fonty opisujące prowadzoną działalność. Dobrym i często stosowanym pomysłem, jest użycie gotowych szablonów, dostępnych np. dla WordPress, najczęściej wykorzystywanego systemu zarządzania treścią, czyli CMS. Szablony są tu przygotowywane między innymi przez profesjonalnych projektantów, z dużym wyczuciem artyzmu, więc ich szacie graficznej czy kolorystyce naprawdę nie można nic zarzucić. Dużą wagę przywiązujemy też do obsługi strony, która musi być intuicyjna, a wszystkie elementy nawigacyjne powinny być dobrze widoczne i czytelnie opisane, wykluczające możliwość popełnienia pomyłki.

2. Wersja dostępna dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych

Jedną z zasad, jakimi należy się kierować, projektując stronę firmową, jest jej pełna responsywność. Wspomnieliśmy już, że do przeglądania wielu witryn używamy smartfonów, tabletów, czyli popularnych urządzeń mobilnych, dających nam możliwość także zapoznania się ofertą danej firmy. Właśnie dlatego musimy jednocześnie przygotować wersję mobilną strony internetowej Radom, ze swoim rozwijającym się rynkiem, także wymusza takie działania i musimy się temu bezwzględnie podporządkować. Witryna zgodna z zasadami responsywności będzie wyświetlała się bez błędów w każdej rozdzielczości ekranu, a wszystkie elementy nawigacyjne, grafiki czy użyte czcionki będą do niej perfekcyjnie dostosowane. Dodatkowo warto też uwzględnić fakt, że strony tego typu są lepiej indeksowane przez Google, co ułatwia ich pozycjonowanie.

3. Content, czyli interesujące treści przyciągające uwagę czytelników

Profesjonalna strona internetowa składa się nie tylko z efektownej grafiki czy zdjęć, ale i z odpowiednich treści, tekstów, czyli contentu. Wbrew pozorom ich przygotowanie nie jest prostym zadaniem i dlatego zleca się je copywriterom, twórcom zajmującym się tym zawodowo. Piszą oni teksty praktycznie na każdy, zadany wcześniej temat, zgodnie z wytycznymi zamawiającego, o wysokiej wartości merytorycznej, zgodne jednocześnie z profilem prowadzonej działalności. Dzięki nim udaje się dotrzeć do z góry określonych grup odbiorców, a każdy z nich to przecież potencjalny klient, którego uda się w ten sposób utrzymać przed długi czas. Pisząc treści, trzeba mieć na uwadze potrzeby czytelnika w tym zakresie, a trzymanie się jednocześnie zasad określonych przez odpowiednie programy, można uzyskać wysoką pozycję strony w rankingu Google. Oczywiście prezentowane treści nie muszą mieć tylko postaci tekstu, w dobie cały czas rozwijających się multimediów dobrze widziane są filmy video, coraz częściej zastępujące np. tradycyjne poradniki tekstowe. W kwestii umieszczanych na stronie treści powinno się też w pewnym stopniu przewidywać, co chcą na niej zobaczyć użytkownicy. Sam content musi przede wszystkim odpowiadać ich zapytaniom w Google, dzięki czemu możliwe jest dokładniejsze jego dopasowanie i nie pozostaje to również bez wpływu na proces pozycjonowania.

4. Czytelny podział strony na poszczególne sekcje i podstrony

Dobrze zaprojektowana strona internetowa musi zachowywać pełną czytelność, co zdecydowanie ułatwia jej podział na odrębne sekcje oraz podstrony. Najważniejsza jest oczywiście strona główna, zawierająca logo firmy, menu nawigacyjne, powtarzane także na kolejnych podstronach, pokazująca najważniejsze informacje, przede wszystkim o profilu prowadzonej działalności. Mile widziana jest podstrona „o nas” lub „o firmie”, prezentująca z kolei pracowników firmy, ich imiona, czym się zajmują oraz zdjęcia, co pozwala na nawiązanie bardziej bezpośrednich relacji. Nie zapominamy również o sekcji „kontakt”, gdzie z kolei umieszczamy dokładne dane kontaktowe firmy, jej adres, numery telefonów, adresy mailowe oraz powszechnie stosowaną mapę Google ze wskazówkami dotyczącymi dojazdu. Jeśli zaś dana firma zajmuje się działalnością handlową, to warto także zamieścić dokładne cenniki oferowanych przez nią produktów, a kiedy jest to sklep internetowy umożliwić ich bezpieczne kupno. Konieczne będzie więc zastosowanie zupełnie innych sposobów stworzenia takiej witryny i zabezpieczenie wszystkich przeprowadzanych transakcji protokołem szyfrowania SSL. Służy on jednocześnie do ochrony danych klientów, zgodne z obowiązującym obecnie rozporządzeniem unijnym nazywanym w skrócie RODO.

5. Zoptymalizowany kod strony i wszystkich jej elementów dodatkowych

Bardzo istotną kwestią, której również nie wolno pominąć w procesie tworzenia strony internetowej, jest optymalizacja jej kodu powstającego z użyciem HTML5. Tak samo postępuje się ze wszystkimi dodatkowymi skryptami zwiększającymi np. jej funkcjonalność tworzonymi z kolei w JavaScript albo PHP. Optymalizacja kodu pozwala odpowiednio wcześniej wychwycić wszystkie potencjalne błędy mogące w przyszłości negatywnie wpływać na funkcjonalność strony, jej obsługę, prędkość działania albo ładowania się, co jest od razu widoczne zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.

Systemy zarządzania treścią ułatwiające obsługę gotowej strony internetowej

Każda strona internetowa wymaga także odpowiedniego zarządzania, co jeszcze do niedawna było zadaniem realizowanym wyłącznie przez specjalistów w tej dziedzinie. Jednakże czasy się zmieniają i w celu ułatwienia sobie pracy stosuje się obecnie nowoczesne systemy zarządzania stronami internetowymi Radom, w którym oferujemy nasze usługi, wręcz wymusza na nas ich stosowanie, dlatego postawiliśmy na WordPress. Można śmiało powiedzieć, że jest to obecnie najchętniej wykorzystywany i najpopularniejszy CMS, czyli Content Management System, na którym powstaje już ponad 30 procent witryn widocznych w sieci. Ktoś może nam zadać pytanie, dlaczego ten, a nie jakiś inny, odpowiemy więc w kilku podpunktach jasno obrazujących jego zalety, którymi niewątpliwie są:
• doskonałe wsparcie techniczne na bieżąco wprowadzające wszelkie poprawki, zarówno bezpieczeństwa, jak i te, jeszcze bardziej ułatwiające obsługę strony np. publikowanie na niej nowych wpisów w prostym systemie blokowym, edytowanie już istniejących czy umieszczanie w nich zdjęć albo innych elementów graficznych;
• dużą ilość dodatkowych wtyczek, liczonych już w tysiącach, tworzonych przez użytkowników WordPress z całego świata, w tym i wspomnianych szablonów stron, atrakcyjnych wizualnie;
• użycie przez najbardziej znane firmy, potentatów w wielu branżach, które również mają do niego pełne zaufanie, a ich strony internetowe obsługiwane są właśnie za pomocą tego CMS – a;
• bardzo prosta obsługa, niewymagająca zazwyczaj odrębnych długotrwałych szkoleń, w pełni intuicyjna i pozwalająca na łatwe dostosowanie poszczególnych elementów systemu do potrzeb użytkownika. Dodatkowo WordPress posiada olbrzymie grono zwolenników dzielących się w sieci niezbędnymi informacjami na jego temat.

Wszystkie korzyści, jakie daje użytkownikowi profesjonalne pozycjonowanie jego strony

Ostatnim elementem całego procesu tworzenia strony internetowej, którego również w żadnym przypadku nie wolno zaniedbać, jest jej pozycjonowanie. Definiując w skrócie to pojęcie, można powiedzieć, że jest to ogół czynności robionych w celu zapewnienia jej jak najwyższej pozycji w Google. Z racji, że jest to najczęściej używana na świecie wyszukiwarka stron, skupiamy się właśnie na niej, a znalezienie się na szczycie wyświetlanych wyników wiąże się też z wymiernymi korzyściami. Firma, która skorzysta z takich profesjonalnych usług, może przede wszystkim liczyć na:
• stale rosnącą liczbę odwiedzin na stronie przez co wydatnie zwiększa się jej widoczność na tle konkurencji w danej branży;
• większą liczbę klientów zainteresowanych prezentowaną ofertą, co wiąże się zazwyczaj ze zwiększoną sprzedażą, czyli wymiernymi zyskami finansowymi;
• skuteczną promocję, nie tylko samej firmy, lecz także sprzedawanej przez nią marki, która stopniowo zyskuje dużą popularność i staje się powszechnie rozpoznawalna. Dzięki temu jest lepiej zapamiętana, cieszy się większym zaufaniem, tak samo, jak firma ją oferująca;
• dotarcie do rekordowo dużej liczby odbiorców, właśnie poprzez stronę internetową Radom i pobliskie miejscowości to tylko wycinek rynku zbytu, jaki można zdobyć, który przy właściwie przeprowadzonej promocji zyskuje wręcz nieograniczony, globalny zasięg.

Lokalizacja i dostawa

Radom

Forma dostawy:

  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) - przedpłata 0,00 zł
Oferta: b04c8d2f-248b-4a21-9008-ed87f026ee60