Cechy: łatwy w obsłudze, wygodny i szybki test
Funkcja analizy jakości oleju:
Pozwala przeanalizować i ocenić stan oleju, aby określić zalecenia dotyczące jego wymiany bądź nie.
Zalety detektora jakości oleju:
Wykrywaj olej silnikowy silników benzynowych i wysokoprężnych, testując kwas olejowy, odkładanie się węgla, wilgoć i inne zanieczyszczenia, dokładnie oznaczając jakość oleju za pomocą dziesięciu diod kontrolnych.
Wyposażony w funkcję kalibracji, wyższą i dokładniejszą precyzję wykrywania. Potrafi skutecznie określić, czy silnik jest uszkodzony.
Instrukcja obsługi:
1. Najpierw wybierz przyciskiem czy badasz olej z silnika zasilanego (BP: benzyna: DSL: diesel), następnie naciśnij przycisk zasilania (ON), poczekaj 5 sekund, aby zobaczyć zielone i czerwone światło, a następnie nanieść kroplę oleju do zbiornika testowego. Na koniec naciśnij klawisz testu (TEST), aby rozpocząć test
Uwaga: Jeśli świeci tylko lampka * 10, musisz wymienić baterię. Jeśli wskaźniki * 7.8.9 migają naprzemiennie, czujnik jest zabrudzony, wyłącz zasilanie i wyczyść czujnik
Nie pozwól, aby powierzchnia oleju przekroczyła szczelinę testową
Uwaga: Aby uzyskać najlepszy wynik testu, wykonaj badanie w zakresie 15-27 ° C
Naciśnij przycisk (TEST) i szybko zwolnij, 10 świateł zacznie migać po kolei, a ostatnie światło będzie wskazywać na jakość oleju
Opis wyniku testu
* 1 do * 7, dioda zielona - olej w bardzo dobrej lub znakomitej jakości
* 8 lub * 9 dioda żółta - jakość oleju w normie
* 10 dioda czerwona - sugestia wymiany oleju
* 10 dioda czerwona miga szybko (możliwe inne uszkodzenia w silniku)
5. Po zakończeniu naciśnij OFF
6. Po użyciu bardzo ważne jest czyszczenie szczeliny testowej, czyszczenie i suszenie czujnika
Metoda kalibracji
1. Wytrzyj szczelinę testową, oczyść ją i połóż na gładkiej platformie. Naciśnij przycisk TEST, aby rozpocząć, około 1 sekundy później, miga * 6, przejdź do trybu kalibracji.
2. Zwolnij przycisk, około 5 sekund później, dioda LED1 (zielona), LED6 (zielona) na przemian miga, wskazując, że przyrząd wchodzi w proces kalibracji.
3. Dodaj próbny olej silnikowy do szczeliny testowej i naciśnij raz przycisk TEST.
4. Poczekaj około 5 sekund, dioda LED1 do LED6 będzie włączana cyklicznie, kalibracja zakończy się powodzeniem.
5. Wyłącz zasilanie i wytrzyj szczelinę testową.
(1) Szczelina testowa nie jest wyczyszczona;
(2) Nieukończone w ciągu 1 minuty po starcie;
(3) Temperatura, wilgotność nie jest stabilna;
(4) Ilość oleju jest za mała lub za duża.
Kolor: czarny