Zanim klikniesz kup teraz, proszę zadzwoń i upewnij się że nie został już sprzedany.
Najważniejsze cechy:
Współpracuje z każda marka samochodu.
Jest to najnowsza wersja z 2023r. WI-FI na podwójnym Chipie - ogólnie jeszcze nie dostępna w Polsce.
SZYBKIE POŁĄCZENIE I PODGLĄD "LIFE" BEZ OPÓŹNIEŃ !!!
Zdjęcia przedstawiają środek interfejsu na Wi-Fi
Naprawdę polecam, długo szukany sprzęt, przeszukałem kilka portali i nigdzie nie znalazłem WI-Fi na podwójnej płytce, sprawdź sam.
Interfejs czyta dużo więcej modułów niż zwykły na 1 chipie( jest ich mnóstwo i rożnej jakości) przez co łączy się praktycznie z każdym autem, przetestowałem osobiście chyba wszystkie dostępne na rynku bezprzewodowe interfejsy i wybrałem 2 najlepsze :) jak nie chce Ci się bawić w kupowanie, sprawdzanie i odsyłanie to zapraszam po pewniaka.
BARDZO dobrze działa z Marką Renault (np. PyClip) , Ford, Opel, Citroen, Alfa Romeo, Infiniti w których często występuje problem z połączeniem do PCM (jest również możliwość podglądu jak i uruchomienia wypalania DPF) ostatnio ładnie połączył się do BMW E63
Działa na : Android, IOS, windows, Iphone
Dostępny również model na Bluetootha, również 2-płytkowy.
PRAWDZIWY na Chipie: 25k80 wifi V1.5 2021r. - uwaga na tańsze podrobione, które mają problem z połączeniem do większości modułów, a co za tym idzie czytaniem błędów z samochodu.
Wersja oprogramowania:V2.1, Wersja sprzętu:V1.5
Prawdziwa obsługa 9 protokołów wersji ELM327 1.5 obejmuje SAE-J1850 PWM , JAE J1850 VPW
Interfejs współpracuje z większością programów diagnostycznych:
Forscan, TORQUE - na ANDROID SYMBIAN WINDOWS MOBILE, PCMSCAN, Maxitest, MAXIECU, ScanXL-ELM, DashCommand-ELM, GM Mode 22 Scan Tool by Terry, OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters, OBD Logger by Jonathan Senkerik, OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij, obd2crazy.com, ScanTool.net, OBD Gauge for Palm OS, ScanTest for Pocket PC, ScanMaster-ELM, ScanXL, FiatEcuScan, MultiEcuScan, OPELtestPL, SDPROG PL, itp.
Jednak ja polecam TORQUE i Carscaner a dla forda Forscan. Dla chętnych dodam gratis taki program Gratis.
Nowo opracowany skaner bezprzewodowy.
Pozostałe Cechy:
-Wersja: FW V1.5, SW V2.1
-Kompatybilny system operacyjny: android/symbian/win7 32 bit/win xp win 10, 11
-Chipy: prawdziwy PIC18F25K80
-Adres MAC: AA: BB: CC: 11: 22: 33).
-Obsługiwane OBD-II protokoły
Protokoły:
1. SAE J1850 PWM (41.6 kb/s)
2. SAE J1850 VPW (10.4 kb/s)
3. ISO9141-2 (5 bitów, 10.4 kb/s)
4. ISO14230-4 KWP (5 bitów, 10.4 kb/s)
5. ISO14230-4 KWP (szybki init, 10.4 kb/s)
6. ISO15765-4 może (11bit ID, 500 kb/s)
7. ISO15765-4 może (29bit ID, 500 kb/s)
8. ISO15765-4 może (11bit ID, 250 kb/s)
9. ISO15765-4 może (29bit ID, 250 kb/s)
A. SAE J1939 może (29bit ID, 250 * kb/s)
B. USER1 może (11 * bitów ID, 125 * kb/s)
C. USER2 może (11 * bitów ID, 50 * kb/s)
Uwaga: ELM V1.5 może obsługiwać wszystkie protokoły,
Funkcje
Odczytywanie kodów usterek diagnostycznych, zarówno ogólnych, jak i specyficznych dla producenta oraz wyświetlanie ich znaczenia (ponad 3000 ogólnych definicji kodów w bazie danych).
Wyświetla czujniki, dane, w tym:
Odczyt/kasowanie błędów w standardzie OBD2 / EOBD / JOBD / CAN
Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL
Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LIVE DATA)
Pomiar mocy silnika (KM)
Pomiar innych parametrów od 0-100 km/h
Odczyt kodów usterek oczekujących
Odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta
Odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES)
1. Silnik obr/min
2. Obliczona wartość obciążenia
3. Temperatura płynu chłodzącego
4. Stan układu paliwowego
5. Pojazdu SpeedV2.1
6. Krótkoterminowe wykończenie paliwa
7. Długoterminowe wykończenie paliwa
8. Kolektora dolotowego ciśnienia
9. Czas z góry
10. Temperatura powietrza dolotowego
11. Natężenie przepływu powietrza
12. Absolutna pozycja przepustnicy
13. Napięcia czujnika tlenu/powiązane krótkoterminowe listwy paliwowe
14. Stan układu paliwowego
15. Ciśnienie paliwa
Obsługiwane polecenia ATAL i ATPPS.
-Służy do diagnostyki wszystkich pojazdów wyposażonych w standardowe złącze komunikacyjne OBD2.
-Posiada wbudowany auto-wyłącznik (30 min), dzięki czemu nie rozładowuje akumulatora.
-Posiada również funkcję AutoWakeUp (samodzielnie zaczyna pracę po włączeniu silnika w około 80% samochodach).
-Zasilany z gniazda OBDII, nie wymaga baterii.
Opakowanie:
1 x ELM327 OBD2 interfejs diagnostyczny
1 x CD-ROM
Posiadam 3 sprawdzone modele, oferuje możliwość podłączenia w celu sprawdzenia czy łączą się z PCM.
Posiada te same funkcje a czasami więcej, jak w dużo droższych interfejsach ale kosztuje o polowe mniej.
W razie problemów chętnie pomogę w konfiguracji.
Zapraszam.
Patrząc na ceny podpięcia pod komputer i skasowania błędu myślę, że warto zrobić sobie taką inwestycje, urządzenie kasuje błąd po którym auto wychodzi z trybu awaryjnego i można dojechać spokojnie do domu, warsztatu.
Gratis dodam programy na telefon i PC które według mojej opinii najlepiej współpracują z autami