Oferta aukcji jest multicartridge na konsole odmiany Pegasus , NES i klony NES-a. Na cartridgu jest w sumie zestaw 4 gier i jej odmiany w ilości razem 8 gier do wyboru.
Podstawowe gry to:
1. Circus Charlie - gra platformowa w cyrku
2. Star Forces - strzelanka kosmiczna
3. Macross - Strzelanka kosmiczna
4. Milipede - strzlanka logiczna do pająków i gąsienicy
Star Forces
Star Force (wydana w Ameryce Północnej przez Video Ware w salonach gier jako Mega Force) to zręcznościowa gra wideo w stylu pionowej strzelanki, stworzona w 1984 roku przez Tehkana (obecnie znanego jako Tecmo). W Japonii uznawana jest za dzieło monumentalne wśród gier strzeleckich. W Japonii odbyły się również turnieje karawanowe związane z tą grą.
W grze gracz pilotuje statek kosmiczny zwany Final Star, strzelając do różnych wrogów i niszcząc wrogie struktury, aby zdobyć punkty. W przeciwieństwie do późniejszych strzelanek z pionowym przewijaniem, takich jak Bliźniacza Kobra Toaplana, Final Star miała tylko dwa poziomy mocy broni i nie posiadała broni dodatkowej, takiej jak rakiety i/lub bomby. Każdy etap gry został nazwany na cześć litery alfabetu greckiego.
Macross:
Super Dimension Fortress Macross to wyjątkowa strzelanka akcji, która przenosi graczy w kosmiczne starcia i emocjonujące przygody. Gra została wydana przez Bandai w 1985 roku na platformę NES i stanowi adaptację popularnego japońskiego anime o tym samym tytule - Macross. W grze Super Dimension Fortress Macross gracz wciela się w pilota transformowalnego mecha, który ma za zadanie bronić Ziemię przed inwazją obcych sił wroga. Podczas rozgrywki będą zmieniać tryby swojego mecha, przechodząc z lotu na walkę w kosmosie i na powierzchni planety. Gracz będzie stawiać czoła falom wrogich statków kosmicznych, myśliwców i potężnych bossów, korzystając z różnorodnej broni i umiejętności swojego mecha. Będzie unikać wrogich ataków, zbierać power-upy i zdobywać punkty, które pozwolą na ulepszanie swojego mecha i odblokowywanie nowych umiejętności.Gra prezentuje grafikę charakterystyczną dla konsoli NES, oferując dynamiczne starcia w kosmosie i różnorodne lokacje. Muzyka towarzysząca akcji dodaje napięcia i wzmaga atmosferę walki w kosmicznej przestrzeni. Przygotuj się na pełne akcji kosmiczne przygody i stanąć do walki jako pilot mecha w Super Dimension Fortress Macross!
Milipede:
Millipede to gra zręcznościowa z 1982 roku autorstwa Atari, Inc., będąca kontynuacją hitu zręcznościowego, Centipede. Celem gry jest połączenie liczby punktów poprzez zniszczenie wszystkich segmentów krocionogi poruszających się w dół ekranu, a także niszczenie i unikanie innych. Do odtwarzania używa się trackballa i jednego uderzenia, który można przytrzymać, aby zastosować szybki ogień. Gra kończy się w braku końcowego życia. ,także jak w Centipede, celem gry jest zniszczenie stonogi poruszającej się w dół od góry ekranu. Stonoga poruszania się poziomo, aż do natrafi na przeszkodę lub dotrze do krawędzi ekranu, po upadku o jeden rząd i zmianę kierunku. Gdy jest dostępny na szarym obszarze dostępnym, pozostaje tam, gdzie pojawia się dodatkowe wyjście, gdy nie wychodzi poza jeden, jak i stonoga. Strzelanie w segmencie ciał dzieli się na dwie części, przy innej części wyrastającej z własnej głowy. Zderzenie z wrogiem korzystania z jednego życia. W Millipede wprowadzono nowe dodatkowe i elementy gry:
Skorek: taki sam jak skorpion w Stonoga, sprawia, że grzyby są trujące, więc stonoga ładuje się prosto na dół ekranu po ich zjedzeniu.
Pszczoła: taka sama jak pchła w Centipede, zrzucająca grzyby w pionowej linii, a do zabicia potrzeby dwóch strzałów.
Pająk: takie samo zachowanie jak w Centipede, nieregularne podskakiwanie po poszukiwaniu gry i grzybów spożywczych. Można zastosować jednocześnie wiele pająków.
Inchworm: po trafieniu spowalnia wszystkich urządzeń na krótki okres czasu.
Żuk: wyposażony w chwilę po urządzeniach, następnie wspina się na górę i opuszcza ekran, obsługując wszystkie grzyby, których dotknie, w niezniszczalnych kwiatach. Po trafieniu wszystkiego na ekranie przewija się o jeden wiersz w dół.
Ważka: upuszcza grzyby podczas zygzaka w dół i można ją zniszczyć jednym strzałem.
Mosquito: odbicie się od boków ekranu podczas opadania po opadach. Po wszystkim na ekranie przewija się o jeden wiersz w górę.
Bomba DDT (stacjonarna): można wysadzić w powietrze jednym strzałem, niszcząc wszystkie dostępne i grzyby wchodzące promieniowo wybuchu. Za każdym razem, gdy grzyby przewijają się w dół, na górnym ekranie dodawana jest nowa bomba. Zagadnienie, w którym można znaleźć szersze cztery bomby. Wszystkie kwiaty i zatrute/częściowo zniszczone grzyby powracają do normalnych, wszystkie grzyby i zdobywają punkty podczas tego procesu, gdy gracz traci życie.
W regularnych odstępach czasu podczas gry zamiast zwykłego stonogi gracz będzie musiał wprowadzić urządzenie zastępcze (pszczół, ważek itp.). Każdy usunięty wróg odebrany w punktach liczby, maksymalnie do 1000 punktów na wroga; dziesięć ataków kończy się, gdy cały rój minie lub gracz traci życie. Co pewien czas na polu będą nowe grzyby, podczas gdy inne obumierają, w sposób zapobiegawczy do Gry w Życie Conwaya.
Gracze mogą także na początku gry wybrać, czy grać na poziomie zaawansowanym, rozpoczynając od modułu wielokrotności liczby punktów dostępnych na dodatkowym dodatkowym życiu (domyślnie 15 000). Rozgrywka jest ogólna, bardziej zaawansowana, niż istnieje, jeśli gracz zaczął od wyniku 0 i dotarł do tego poziomu. Maksymalny poziom zaawansowany to narzędzie sprawdzane, a gry rozpoczęte na poziomie zaawansowanym, w których gracz nie osiągnął co najmniej jednego dodatkowego życia, nie kwalifikują się do wskaźników wyników.
Circus Charlie:
Przeskakiwanie małpek na linie, szalona jazda na piłce i skoki przez płonące obręcze na grzbiecie lwa - wszystkie te atrakcje czekają na ciebie.
Circus Charlie - jedna z nielicznych gier na Nes/Pegasus traktowana o tematyce cyrku. Jest to prosta gra zręcznościowa, w której wcielamy się w postać akrobaty cyrkowego tudzież klauna o imieniu Charlie i przemierzając plansze pokonujemy różnorakie przeszkody. Skaczemy po trampolinach, turlamy się na wielkiej piłce czy skaczemy przez nadbiegające małpiszony. W niektórych etapach z pomocą przychodzą nam zwierzaki i tak na lwie pokonujemy płonące obręcze, na koniu zaś fikamy przez rozlokowane na różnej wysokości platformy. Circus to fajna zręcznościowa gra wymagająca od gracza odrobiny zdolności manualnych i refleksu. Gra oferuje różnorodne poziomy z unikalnymi zadaniami. Każdy poziom reprezentuje inną arenę cyrkową, co dodaje zróżnicowania i nowych wyzwań do rozgrywki.Circus Charlie umożliwia tryb gry dla dwóch graczy, co pozwala na współzawodnictwo lub współpracę podczas wykonywania cyrkowych akrobacji.
Cart w pełni sprawny ,