Abonament na moduł dodatkowy Użytkownik+ dla Subiekt 123
Ilość stanowisk: 3 dodatkowych użytkowników Subiekt 123
Licencja na okres: 1 rok
Moduły opcjonalne: fiskalizacja
Wymagany pakiet podstawowy Subiekt 123 do prawidłowego działania.
Subiekt 123 to przyjazny i łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów. Praca z programem możliwa jest z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Wersje językowe – ukraińska i rosyjska - dostępne są w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.
Subiekt to najczęściej wybierana marka programu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.
Wersja podstawowa programu obejmuje funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz usługami i towarami. Ciekawą cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.
Najważniejsze możliwości Subiekta 123:
- obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
- dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
- prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
- kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
- zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
- połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
- obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
- fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych (Moduł dodatkowo płatny);
- dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy (Moduł dodatkowo płatny);
- terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
- szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.
!!WAŻNE!!
Kupujący wyraża zgodę na spełnianie świadczenia poprzez wykonanie usługi i/lub dostawę treści cyfrowych przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy. Przyjmuje do wiadomości, że spełnienie świadczenia po wyrażeniu niniejszej zgody, w tym wykonanie usługi i/lub dostarczenie treści cyfrowych, powoduje, iż traci prawo do odstąpienia od umowy.
!!WAŻNE!!
W uwagach do zamówienia, proszę umieścić numer NIP firmy, dla której ma być aktywowana licencja.
Usługa generowane jest indywidualnie na podstawie powyższych danych. Bez podania tych danych, brak możliwości realizacji zamówienia.
Wystawiamy Fakturę VAT 23%