Okres gwarancji producenta: 24 miesiące dla konsumentów / 12 miesięcy dla firm
Rodzaj silnika: diesel 4-suwowy
Moc silnika spalinowego [KM]: 13
Dane techniczne:
wytwarzany prąd: 230 V / 400 V / 50 Hz AC oraz 12V DC
maks. moc AC: 400 V - 6,5 kW / 230 V - 2,2 kW
moc stała AC: 400 V - 6,0 kW / 230 V - 2,0 kW
pojemność silnika: 498 cm³
wbudowany woltomierz
wyłącznik bezpieczeństwa
pojemność zbiornika oleju: 1,65 l
zbiornik na paliwo: 16 l
moc silnika: 13 KM
silnik czterosuwowy chłodzony powietrzem
czujnik ciśnienia oleju
rodzaj paliwa: olej napędowy
akumulator: AGM 12V (30 Ah)
silnik Diesel'a
wbudowany wentylator
stabilizator napięcia AVR
wymiary: 92 x 53 x 69 [cm]
waga netto: 166 kg
poziom mocy akustycznej Lwa: 95 dB
Wyposażenie:
agregat
akumulator 12V (30Ah)
zestaw kluczy
zapasowy filtr paliwa
zestaw uszczelek
śrubokręt
2x kluczyk do uruchamiania
1x wtyk 230V (16A)
1x wtyk 400V (32A)
instrukcja w języku polskim
oryginalne opakowanie
Agregat wytwarza prąd przemienny o napięciu 230V (1 gniazdo), 400V (1 gniazdo) oraz prąd stały 12V (1 gniazdo). Doskonałe rozwiązanie na brak prądu w terenie. Wyposażony w woltomierz oraz bezpieczniki. Agregat posiada czujnik poziomu oleju który automatycznie wyłączy silnik w przypadku zbyt niskiego jego poziomu. Rozruch agregatu - elektryczny (z kluczyka). Agregat stosowany w rzemiośle, budownictwie na działkach i ogrodach do prac z elektronarzędziami, pompami, oświetleniem.
Obudowa agregatu oraz wygłuszone elementy silnika znacznie zmniejszają poziom hałasu.
Wbudowany regulator napięcia AVR pozwala na podłączanie odbiorników elektronicznych takich jak: komputer, lodówka, itd.
Agregat napędzany jest niezawodnym wysokoprężnym silnikiem jednocylindrowym czterosuwowym OHV (192F) o bardzo dużej mocy 13KM. Dzięki dużej mocy silnika, agregat utrzyma obroty nawet przy szczytowym obciążeniu.
Zbiornik posiada orientacyjny wskaźnik poziomu benzyny.
Sitko zamontowane w zbiorniku paliwa skutecznie wyłapie nieczystości stałe, które mogą znajdować się w paliwie.
Gumowe - wzmacniane koła transportowe.
Uchwyty boczne - ułatwiające manewrowanie jednostką
Wydajny akumulator ładowany podczas pracy za pomocą prądnicy.
Łatwy dostęp do wyłącznika awaryjnego, filtra paliwa, filtra oleju oraz wlewu i spustu oleju.
Agregat wyposażony jest w złącze przystosowane do podłączenia modułu ATS.
(Automatic Transfer Switch) - system ten umożliwia automatyczny rozruch agregatu w przypadku zaniku prądu w sieci, po powrocie zasilania agregat samoczynnie się wyłącza.