Historia pojazdu
Sprawdź przed zakupem: historię wypadków, przebiegi pojazdu, pochodzenie.
Finansowanie
Szukasz finansowania w dobrej cenie dla tego pojazdu? Porównaj oferty różnych firm.

Opis i cechy

Sprzedam prywatne auto, zakupione na początku 2016 roku, w autka.pl w Krakowie, przy przebiegu niespełna 138 000 km.

Auto posiada silnik 2.0 JTDm 170 KM i skrzynię biegów C635. Jestem trzecim właścicielem auta, drugim w kraju. Auto pierwsze 112 000 km przejechało w Austrii, u pierwszego właściciela, następnie zostało zakupione do Polski i przejechało około 30 000 km, po czym trafiło do komisu, z którego ja je kupiłem. Posiadam do niego oryginalną książkę z wpisami z austriackiego serwisu, instrukcję i dwa kluczyki.

Od razu po zakupie w aucie dokonano:

- wymiana uszczelki pod ssakiem oleju,

- wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody,

- wymiana pompy oleju,

- usunięcie EGR,

- otwarcie klap kolektora ssącego,

- usunięcie DPF,

- regeneracja odbłyśników w lampach przednich, czyszczenie soczewek, polerowanie kloszy oraz wymiana żarników ksenonowych na Philips D1S X-Treme Vision.

W połowie 2017 roku, przy przebiegu około 150 000 km, w warsztacie CINSOFT w aucie dokonano:

- przegląd przed chiptuningiem,

- wymiana turbiny na fabrycznie nową (brak pełnej mocy podczas testu na hamowni, po wymianie auto odzyskało moc),

- wymiana półosi prawej na fabrycznie nową i oryginalną (z powodu delikatnych wibracji na kierownicy),

- regeneracja wtryskiwaczy,

- wymiana tarcz i klocków hamulcowych przednich na fabrycznie nowe i oryginalne,

- wymiana tłumika końcowego z pojedynczego na podwójny firmy Ulter (tak jak w wersji TI i wersji 2.4 JTDm),

- chiptuning (192 KM i 412 Nm).

Na jesień 2023 roku w warsztacie CINSOFT w aucie dokonano:

- przegląd przedsprzedażowy,

- wymiana tylnego prawego wahacza,

- wymiana tylnej prawej sprężyny,

- wymiana tylnych tarcz hamulcowych i klocków.

W tej chwili auto ma przebieg 211 000 km i w międzyczasie w aucie wymieniono:

- dwa razy dolna rura intercoolera, na fabrycznie nową i oryginalną (2017 rok i 2021 rok),

- kompletny rozrząd z pompą wody oraz klocki hamulcowe przód (2021 rok, posiadam fakturę),

- co 10 000 km lub co roku wymieniany olej na Millers Oils EE Performance C3 5W40 wraz z płukanką i filtrem oleju MANN,

- co dwa lata wymieniany filtr paliwa i filtr powietrza na MANN,

- w tym roku wymieniono akumulator, filtr paliwa i filtr kabinowy, oba na MANN, oraz wykonano ozonowanie klimatyzacji,

- w tej chwili wymiany wymaga olej oraz filtr powietrza, także wycieraczki.

Wybrane elementy wyposażenia:

- fabryczny pakiet IMOLA 2, tj. dokładki progów, aluminiowe nakładki pedałów, kierownica z czerwonymi szwami, kubełkowe skórzane fotele z czerwonymi szwami i logo Alfa Romeo, grafitowa podsufitka, 18" grafitowe felgi, jest to identyczny pakiet jak TI poza mniejszymi kołami (18" zamiast 19"), a co za tym idzie nieobniżonym zawieszeniem i standardowymi, niepowiększonymi hamulcami (2-tłoczkowe zamiast 4-tłoczkowych jak w TI),

- 2-strefowa automatyczna klimatyzacja,

- podgrzewane fotele przednie,

- biksenonowe reflektory,

- tempomat,

- tylne czujniki parkowania,

- fabrycznie przyciemniane tylne szyby,

- bluetooth (Blue&Me).

Auto stoi na kołach letnich Goodyear Eagle 235/45 R18, wymienionych w 2018 roku, założonych na oryginale felgi Alfa Romeo, w stanie jak na zdjęciach. Jeśli miałbym autem nadal jeździć w przyszłym sezonie wymieniłbym je na nowe, aczkolwiek są w stanie przejechać jeszcze kolejny sezon. W komplecie dołączam drugi zestaw kół zimowych, z felgami ATT i oponami zimowymi Michelin Alpin 6 225/50 R17, wymienionymi w 2020 roku, mają w tej chwili nie więcej jak 20 000 km przebiegu. W aucie zamontowane są światła do jazdy dziennej, w miejscu przednich fabrycznych kierunkowskazów (żarówki dwu funkcyjne), które zapalają się po odpaleniu auta i gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. W komplecie są oryginalne dywaniki zimowe, gumowe, w idealnym stanie, oraz oryginalne dywaniki welurowe, niestety dywanik kierowcy ma już dziurę pod piętą, a fabrycznie nowe dywaniki są już niedostępne. Auto ma już swoje lata i solidny przebieg, dlatego nie jest wolne od drobnych wad, głównie lakierniczych, pomimo dbania o nie z dużą starannością. Oferta, z uwagi na cenę, która podlega niedużym i rozsądnym negocjacjom, jest skierowana głównie do prywatnych osób szukających dla siebie zadbanego auta z dobrych rąk.

Stan Używany
Rok produkcji 2011
Przebieg 211000 km
Pojemność silnika 1956 cm³
Moc 170 KM
Kierownica po prawej (Anglik) Nie
Rodzaj paliwa Diesel
Nadwozie Kombi
Liczba drzwi 4/5
Liczba miejsc 5
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Na przednie koła
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Oświetlenie światła do jazdy dziennej, światła ksenonowe, światła przeciwmgłowe
Wyposażenie - bezpieczeństwo ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe
Wyposażenie - komfort Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy
Wyposażenie - multimedia CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne
Wyposażenie - pozostałe Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat
Kolor Czarny
Lakier Matowy
Pochodzenie import
Kraj pochodzenia Austria
Informacje dodatkowe Dodatkowy komplet opon, Tuning, Zarejestrowany w Polsce
Oferta dotyczy sprzedaż
Stan blacharsko-lakierniczy naprawy blacharsko-lakiernicze
Numer VIN ZAR93900007282587
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 893c32f4-8498-4829-b514-ba2c1c890575