Sprzedam prywatne auto, zakupione na początku 2016 roku, w autka.pl w Krakowie, przy przebiegu niespełna 138 000 km.
Auto posiada silnik 2.0 JTDm 170 KM i skrzynię biegów C635. Jestem trzecim właścicielem auta, drugim w kraju. Auto pierwsze 112 000 km przejechało w Austrii, u pierwszego właściciela, następnie zostało zakupione do Polski i przejechało około 30 000 km, po czym trafiło do komisu, z którego ja je kupiłem. Posiadam do niego oryginalną książkę z wpisami z austriackiego serwisu, instrukcję i dwa kluczyki.
Od razu po zakupie w aucie dokonano:
- wymiana uszczelki pod ssakiem oleju,
- wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody,
- wymiana pompy oleju,
- usunięcie EGR,
- otwarcie klap kolektora ssącego,
- usunięcie DPF,
- regeneracja odbłyśników w lampach przednich, czyszczenie soczewek, polerowanie kloszy oraz wymiana żarników ksenonowych na Philips D1S X-Treme Vision.
W połowie 2017 roku, przy przebiegu około 150 000 km, w warsztacie CINSOFT w aucie dokonano:
- przegląd przed chiptuningiem,
- wymiana turbiny na fabrycznie nową (brak pełnej mocy podczas testu na hamowni, po wymianie auto odzyskało moc),
- wymiana półosi prawej na fabrycznie nową i oryginalną (z powodu delikatnych wibracji na kierownicy),
- regeneracja wtryskiwaczy,
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych przednich na fabrycznie nowe i oryginalne,
- wymiana tłumika końcowego z pojedynczego na podwójny firmy Ulter (tak jak w wersji TI i wersji 2.4 JTDm),
- chiptuning (192 KM i 412 Nm).
Na jesień 2023 roku w warsztacie CINSOFT w aucie dokonano:
- przegląd przedsprzedażowy,
- wymiana tylnego prawego wahacza,
- wymiana tylnej prawej sprężyny,
- wymiana tylnych tarcz hamulcowych i klocków.
W tej chwili auto ma przebieg 211 000 km i w międzyczasie w aucie wymieniono:
- dwa razy dolna rura intercoolera, na fabrycznie nową i oryginalną (2017 rok i 2021 rok),
- kompletny rozrząd z pompą wody oraz klocki hamulcowe przód (2021 rok, posiadam fakturę),
- co 10 000 km lub co roku wymieniany olej na Millers Oils EE Performance C3 5W40 wraz z płukanką i filtrem oleju MANN,
- co dwa lata wymieniany filtr paliwa i filtr powietrza na MANN,
- w tym roku wymieniono akumulator, filtr paliwa i filtr kabinowy, oba na MANN, oraz wykonano ozonowanie klimatyzacji,
- w tej chwili wymiany wymaga olej oraz filtr powietrza, także wycieraczki.
Wybrane elementy wyposażenia:
- fabryczny pakiet IMOLA 2, tj. dokładki progów, aluminiowe nakładki pedałów, kierownica z czerwonymi szwami, kubełkowe skórzane fotele z czerwonymi szwami i logo Alfa Romeo, grafitowa podsufitka, 18" grafitowe felgi, jest to identyczny pakiet jak TI poza mniejszymi kołami (18" zamiast 19"), a co za tym idzie nieobniżonym zawieszeniem i standardowymi, niepowiększonymi hamulcami (2-tłoczkowe zamiast 4-tłoczkowych jak w TI),
- 2-strefowa automatyczna klimatyzacja,
- podgrzewane fotele przednie,
- biksenonowe reflektory,
- tempomat,
- tylne czujniki parkowania,
- fabrycznie przyciemniane tylne szyby,
- bluetooth (Blue&Me).
Auto stoi na kołach letnich Goodyear Eagle 235/45 R18, wymienionych w 2018 roku, założonych na oryginale felgi Alfa Romeo, w stanie jak na zdjęciach. Jeśli miałbym autem nadal jeździć w przyszłym sezonie wymieniłbym je na nowe, aczkolwiek są w stanie przejechać jeszcze kolejny sezon. W komplecie dołączam drugi zestaw kół zimowych, z felgami ATT i oponami zimowymi Michelin Alpin 6 225/50 R17, wymienionymi w 2020 roku, mają w tej chwili nie więcej jak 20 000 km przebiegu. W aucie zamontowane są światła do jazdy dziennej, w miejscu przednich fabrycznych kierunkowskazów (żarówki dwu funkcyjne), które zapalają się po odpaleniu auta i gasną po włączeniu świateł pozycyjnych. W komplecie są oryginalne dywaniki zimowe, gumowe, w idealnym stanie, oraz oryginalne dywaniki welurowe, niestety dywanik kierowcy ma już dziurę pod piętą, a fabrycznie nowe dywaniki są już niedostępne. Auto ma już swoje lata i solidny przebieg, dlatego nie jest wolne od drobnych wad, głównie lakierniczych, pomimo dbania o nie z dużą starannością. Oferta, z uwagi na cenę, która podlega niedużym i rozsądnym negocjacjom, jest skierowana głównie do prywatnych osób szukających dla siebie zadbanego auta z dobrych rąk.