Nowy amortyzator High End oryginalnie przeznaczony do motocykla HONDA XRV750 Africa Twin doskonale nadaje się do jazdy turystycznej i offroadowej z częstymi, drastycznymi zmianami obciążenia i warunków drogowych. Jego bardzo duży zakres regulacji umożliwia kompensację każdego rodzaju obciążenia, od jazdy w pojedynkę po w pełni załadowany system bagażowy i pasażera na siedzeniu. Za pomocą pokrętła regulującego napięcie wstępne sprężyny można łatwo i szybko przywrócić równowagę i stabilność motocykla. Bardzo dokładna regulacja tłumienia na zewnętrznym zbiorniku pozwala na efektywne i precyzyjne dostosowanie zawieszenia do indywidualnego stylu jazdy w każdej chwili, na każdej nawierzchni i w każdym celu - czy to na autostradzie, głównej drodze, krętych polnych drogach, odcinkach off-road, na długich dystansach z dużym bagażem, czy też do szybkiej i odważnej jazdy.
Doświadczysz zupełnie nowych wrażeń z jazdy na motocyklu.
Fakty w skrócie:
=> Ten amortyzator jest skonfigurowany i wyregulowany gotowy do użycia w oparciu o nasze doświadczenia z HONDA XRV750 Africa Twin, ale zastosować go możesz do dowolnego motocykla typu ADV
=> Parametry to: masa pojazdu / punkt obrotu amortyzatora / ograniczenia konstrukcyjne / jazdy testowe.
=> Amortyzator ten został zaprojektowany dla masy jeźdźca ok 100 kg.
Cechy charakterystyczne amortyzatora Touratech Suspension High End
=> Korpus amortyzatora wykonany jest z aluminium.
*** Dzięki temu jego waga jest ograniczona do minimum.
=> Wszystkie podzespoły i komponenty zostały zaprojektowane do intensywnego użytkowania w ciężkich motocyklach turystycznych.
=> Zastosowano specjalne uszczelki o niskim współczynniku tarcia.
*** W rezultacie zużycie jest bardzo małe, a amortyzator ma długą żywotność.
=> Mocne tuleje ze stali nierdzewnej dla śrub zabezpieczających są zamontowane w uchu sprężyny.
*** Zapewniają one pewne osadzenie śruby zabezpieczającej bez luzu nawet przy maksymalnym obciążeniu.
=> Konstrukcja z pływającym tłokiem. Pływający tłok rozdziela ciecze tłumiące - olej i azot - umożliwiając ich oddzielną pracę.
*** Daje to lepszą reakcję amortyzatora.
*** Efektem tego jest precyzyjne, wydajne tłumienie nawet przy bardzo wysokiej częstotliwości tłumienia (złe drogi, drogi gruntowe).
*** Amortyzator lepiej się chłodzi.
*** Minimalne ograniczenia dla pozycji montażowej amortyzatora na motocyklu.
=> Hydrauliczne napięcie wstępne High End za pomocą łatwo dostępnego, dobrze umiejscowionego pokrętła.
=> Ustawienia amortyzatora zostały opracowane zgodnie z doświadczeniem i wymaganiami firmy Touratech.
*** Są one oparte na wielu przejechanych kilometrach i doświadczeniach zdobytych podczas użytkowania przez Touratech Race Team.
=> Regulacja tłumienia kompresji High End zawsze posiada oddzielne ustawienia dla wysokich i niskich prędkości.
*** Pozwala to na bardzo indywidualną regulację kompresji/odbicia. Doskonała możliwość dostosowania do zmieniających się wymagań.
=> Oddzielny zewnętrzny zbiornik High End w zespole tłumiącym amortyzatora.
*** System amortyzatora jest lepiej chłodzony podczas jazdy.
*** Daje amortyzatorowi większą sprężystość i dłuższą żywotność.
=> Kod kreskowy QR na amortyzatorze zawiera indywidualne dane amortyzatora.
*** Wystarczy zeskanować za pomocą smartfona, aby uzyskać dostęp do konkretnych informacji dotyczących amortyzatora.
*** Informacje o ustawieniach fabrycznych amortyzatora są zawsze dostępne. Można je zresetować w przypadku nieprawidłowego ustawienia.
Podstawowa konfiguracja zamontowana tutaj jest przeznaczona dla motocyklistów o wadze 100 kg wraz z bagażem. Możliwe są modyfikacje
w przypadku cięższego motocyklisty (ponad 100 kg) i/lub gdy motocykl jest użytkowany z pasażerem / z bagażem. W takim przypadku istnieje możliwość zmodyfikowania parametrów amortyzatora do Państwa potrzeb, ustawiając napięcie sprężyny na wyższe lub montując sprężynę o wyższym współczynniku sprężystości.
W razie pytań chętnie służę radą.