O przedmiocie

HYDRASYNTH DELUXE to flagowy Hydrasynth, oferujący podwójny silnik brzmieniowy i największy jak dotąd polifoniczny aftertouch ASM PolyTouch®. Interfejs użytkownika został zaprojektowany z najwyższą dbałością o szczegóły i oferuje szybki przebieg pracy.

Każdy z dwóch silników dźwiękowych posiada 3 oscylatory, dwa mutatory fal i 2 filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle. Oba silniki dźwiękowe posiadają własne, oddzielne, zbalansowane, analogowe wyjścia audio. Możliwości generowania brzmienia są po prostu niezrównane.

Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, HYDRASYNTH DELUXE posiada 73-note Polytouch™, który oferuje polifoniczny aftertouch dla każdej nuty, dając Ci rodzaj ekspresyjnej kontroli spotykanej tylko w niektórych syntezatorach vintage.

Dodaj do tego 4 oktawowy kontroler wstęgowy oraz ergonomicznie zaprojektowane koła pitch i mod, a uzyskasz ekspresję i kontrolę, której nie ma w żadnym innym syntezatorze sprzętowym na rynku... dziś lub kiedykolwiek.

Podwójne silniki dźwięku

HYDRASYNTH DELUXE oferuje 16 głosów polifonii w trybie SINGLE, które mogą być podzielone na dwa całkowicie odrębne 8-głosowe silniki dźwięku w trybie MULTI.

Dwa tryby MULTI dla oddzielnych silników dźwiękowych obejmują KEYSPLIT, który tworzy klasyczny podział klawiatury pomiędzy dwa patche, oraz DUAL, który umożliwia nakładanie dwóch patchy na całą klawiaturę.

Na panelu dostępne jest dedykowane pokrętło balansu do bezpośredniej regulacji miksu pomiędzy dolnymi i górnymi partiami programu MULTI, jak również oddzielne stereofoniczne wyjścia audio i przypisanie kanałów MIDI dla prawdziwej pracy bi-timbralnej.

Oscylatory

Zdolność generowania brzmień jest sercem każdego syntezatora.

Oscylatory pozwalają na wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych.

Wavemorphing jest funkcją zwykle spotykaną w syntezatorach z predefiniowanymi tabelami przebiegów. Tworzenie tabel fal użytkownika jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable, nasze oscylatory 1 i 2 posiadają tryb WAVELIST.

Tryb ten pozwala ci wybrać 8 fal z naszego banku 219, ułożyć je w takiej kolejności, w jakiej chcesz, a następnie morfować od jednej do drugiej.

Mutatory

Oscylatory 1 i 2 są kierowane do naszych MUTATORÓW. Mutatory pozwalają Ci modulować, wyginać i rzeźbić brzmienie na nowe (i stare) sposoby.

Każdy MUTANT pozwala Ci na wybór jednego z następujących procesów:

FM-Linear - do tworzenia klasycznych brzmień FM. Wybierz wiele źródeł FM, w tym wejścia zewnętrzne.

Wavestack™ - tworzy 5 kopii przychodzącego dźwięku i pozwala na ustawienie ilości detune'u.

Hard Sync - pozwala na uzyskanie klasycznych brzmień z twardą synchronizacją. Wypróbuj hard sync z morphing wavetable dla zabawy.

Pulse Width - Ta opcja moduluje szerokość impulsu każdego dźwięku wejściowego.

PW - Squeeze - Jest to inna forma modulacji szerokości impulsu, która tworzy bardziej płynne brzmienie.

PW-ASM - ten tryb dzieli falę wejściową na 8 plasterków i pozwala ustawić jak dużo modulacji szerokości impulsu będzie się działo w każdej sekcji.

Harmonic Sweep - powoduje przemiatanie harmonicznych dźwięku przychodzącego.

PhazDiff - pobiera sygnał wejściowy, przesuwa fazę a następnie tworzy różnicę z oryginalnym sygnałem.


Mutant's może również generować własne przebiegi zarówno w trybie FM jak i Sync, dzięki czemu nie trzeba używać innego oscylatora.... Oczywiście routing jest elastyczny, więc możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modów, jeśli chcesz.

Mikser / routing filtrów

Oscylatory trafiają do miksera wraz z generatorem szumów i modulatorem pierścieniowym.

Mikser pozwala na mieszanie poziomów, jak również obracanie źródła sygnału wejściowego.

Jest tam też kontrola balansu, która pozwala wybrać jak dużo sygnału z każdego źródła jest kierowane do filtrów 1 i 2.

Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia maksymalną elastyczność.

Filtry

Jeśli oscylatory i generatory tonów są sercem syntezatora, to filtry są jego duszą.

Pierwszy filtr posiada 16 różnych modeli filtrów, dając Ci wiele możliwości dostosowania brzmienia do Twoich potrzeb.

Drugi filtr jest 12db na oktawę i posiada ciągłe przemiatanie od low pass > bandpass >high pass lub low pass > notch > high pass, podobnie jak klasyczny filtr SEM.

LFO

5 oscylatorów niskich częstotliwości...TAK, 5.

Podobnie jak nasz silnik dźwiękowy, LFO nie są zwyczajne w żadnym wypadku.

LFO Hydrasyntha posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie wzorów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania brzmienia.

Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru.

Wszystkie LFO posiadają delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, fazę startową, tryb one-shot, dzięki czemu mogą działać jako obwiednie oraz synchronizację BPM.

Obwiednie

Zaawansowany silnik dźwiękowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Nasze 6-stopniowe obwiednie posiadają stopnie Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release.

Ustawienia czasowe dla poszczególnych stopni mogą być ustawione w sekundach lub w podziałach czasowych, dając Ci obwiednie, które grają w synchronizacji z Twoim utworem.
zsynchronizowane z Twoim utworem.

Możesz również zapętlić obwiednie do tworzenia LFO, których kształt może być kontrolowany napięciem w matrycy modulacji.

Obwiednie mają dodatkową możliwość wyzwalania z wielu źródeł.

MATRYCA MODULACYJNA

Możliwości modulacji w Hydrasynth są nieograniczone.

Z 32 definiowalnymi przez użytkownika trasami modulacji, będziesz miał mnóstwo sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 miejsc docelowych modulacji.

Prawie wszystko w silniku syntezatora może być miejscem docelowym modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator.

Punkty matrycy modulacji same w sobie mogą również stać się miejscami docelowymi modulacji.

Źródłem i celem modulacji są gniazda CV Mod In i Out oraz MIDI CC.

ARPEGGIATOR

W trybie MULTI, partia UPPER i LOWER może mieć swoje własne, oddzielne ustawienia arpeggiatora.

Arpeggiator pozwala na standardowe arpeggiacje nutowe, ale posiada również wbudowane arpeggio frazowe. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE będą generować inne wzory rytmiczne z pewną dozą losowości, aby dodać życia i spontaniczności do Twojego występu.

Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie użycie LFO, obwiedni, Polyphonic Aftertouch lub kontrolera Ribbon do modyfikacji arpeggiów w czasie rzeczywistym.

CV/GATE - MIDI - USB

HYDRASYNTH DELUXE może posiadać oddzielne kanały MIDI przypisane do jego części LOWER i UPPER w trybie MULTI. Ustawienia CV/GATE będą reagować na partię UPPER.

Synth posiada standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale my idziemy głębiej i pozwalamy na użycie interfejsów CV/GATE do połączenia ze światem modularnym.

Syntezator obsługuje standardowe napięcia dla modulatorów Eurorack, standard Buchla 1.2V na oktawę, jak również niektóre z japońskich produktów Volts>HZ. Wejścia i wyjścia MOD pozwalają na modulację od DC do pełnego zakresu audio, rozszerzając twoje możliwości modulacji.

Główne elementy sterujące

Główne kontrolki systemu są miejscem, w którym poruszasz się po swoich patchach zarówno w trybie SINGLE jak i MULTI, konfigurujesz ustawienia systemowe i widzisz parametry takie jak obwiednie, przebiegi, filtry na ekranie OLED.

Przyciski Init i Random pozwolą ci zainicjować lub randomizować cały patch lub konkretne moduły za pomocą wciśnięcia i przytrzymania + przycisk wyboru modułu.

Wciskając przycisk HOME powrócisz do nawigacji po patchu w prosty i łatwy sposób.

Sterowanie główne

Sekcja Master Control jest miejscem, w którym dokonuje się wszystkich edycji parametrów, nazewnictwa patchy i wykonywania Makro.

Wykorzystując ekrany OLED, enkodery o wysokiej rozdzielczości z pierścieniami LED i 8 przycisków, sekcja ta została zaprojektowana tak, aby dać ci dobrą informację zwrotną o tym co się dzieje.

Parametry VOICE dają Ci dostęp do trybów gry, mikrotuningu, analogowego feelingu, przesuwania głosów i wielu innych funkcji.

Macros

Patch MACROS został zaprojektowany tak, aby umożliwić użytkownikowi głęboką kontrolę nad silnikiem podczas występów na żywo.

W HYDRASYNTH DELUXE możliwe jest jednoczesne kontrolowanie makr zarówno części LOWER jak i UPPER w trybie MULTI.

8 przypisywalnych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 miejsc docelowych. Kompletna transformacja brzmienia może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu gałki.

Patche

Hydrasynth jest wyposażony w 8 banków 128 patchy w trybie SINGLE. Istnieje 5 banków 128 patchy w trybie MULTI, które zawierają LOWER i UPPER patchy, które są oddzielone od patchy SINGLE.

Znalezienie pożądanego patcha i przeszukiwanie biblioteki jest łatwe dzięki naszemu BROWSEROWI. Nasza aplikacja Patch Manager na PC/MAC pozwala również na łatwe przenoszenie patchy, aby stworzyć ulubioną kolejność, jak również załadować nowe biblioteki patchy w przyszłości.

Efekty

Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty przed i po dają Ci kilka unikalnych sposobów na przetwarzanie Twojego brzmienia.

W HYDRASYNTH DELUXE, tryb MULTI umożliwia dwa całkowicie oddzielne łańcuchy efektów dla części LOWER i UPPER.

Opóźnienia i pogłosy wzorowane są na najbardziej popularnych efektach na rynku.

Efekty te są idealnym sposobem na uzupełnienie Twojego brzmienia, w pudełku.

Ribbon Controller

Dodaj ekspresji do każdego brzmienia za pomocą 4-oktawowego Ribbon Controllera, idealnie umieszczonego nad klawiaturą.

Ribbon Controller może być dowolnie przypisany jako źródło w Mod Matrix, ale może być również używany w trybie Theremin Mode, gdzie będzie wysyłał zarówno trigger jak i pitch.

Klawisze Polytouch™

HYDRASYNTH DELUXE wyposażony jest w 73-note'owe, półważone, 73-note'owe łoże klawiszy ASM Polytouch®, pozwalające na użycie zarówno funkcji ON/OFF velocity i aftertouch, jak i pełnego polifonicznego aftertouch.

W ostatnich latach firmy starają się znaleźć sposób, aby dać muzykom klawiszowym więcej sposobów na lepsze wyrażenie siebie. Problem w tym, że ich rozwiązaniem prawie nigdy nie jest klawiatura, więc aby na nich grać trzeba nauczyć się nowej techniki.

Klawiatura Polytouch™ 73-note posiada wysokiej jakości klawisze o standardowym rozmiarze, dzięki czemu możesz od razu zacząć na niej grać.

SPECYFIKACJA:

Metal Chassis

Steel top and bottom
Aluminum side panels

PolyTouch© Keybed

Semi-weighted
Polyphonic aftertouch
Note On and Note Off Velocity

4 octave (67 cm, 26.4”) Ribbon controller

Pitch bend mode
CC control mode – modulation source
Theremin mode - triggers envelopes and plays pitch
Continuous pitch or choose from multiple scales

8 banks of 128 patches in SINGLE mode
5 banks of 128 MULTI mode patches
5 banks of 128 patches for the LOWER part in MULTI mode
5 banks of 128 patches for the UPPER part in MULTI mode

CV gate input and oututs

Support multiple CV/GATE standards
CV
1v per octave +/-5V
1V per octave 0-10V
Hz to Volts +/-5V
Hz to Volts 0-10V
1.2V per octave
Gates
V-trig, S-trig
3V, 5V, 10V
Mod In/Out range
+/5V, 0-10V, 0-5V, 0-1V
Clock in and out
1PPS, 2PPQ, 24PPQ, 48 PPQ
Clock Voltage - 3v, 5V, 10V

MIDI IN/OUT/THRU

Voice overflow mode for expanding voices with another Hydrasynth

Expression pedal input

Sustain pedal input

Polarity sensing input​

DC input jack

USB port

Supports USB MIDI In/Out

Dimensions
1131 x 359 x 119 mm
44.5” x 14.1” x 4.7” (inch)

Weight
13.5 kg (29.8 lbs)

Stan Nowy
Model Hydrasynth Deluxe
Kod producenta ASM
Marka ASM
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: e63fa21a-9298-4053-b76e-fdbfd5bd1a00

Podobne wyszukiwania