Mam do sprzedania swoje Audi A4 B6 ALT z 2002 roku (pierwsza rejestracja 01.2003 r.), które kupiłem w grudniu 2020 r. Samochód został sprowadzony z Niemiec w 2018 r. Przebieg ok. 273 tys. - wg. mnie nie kręcony, biorąc pod uwagę wygląd wewnętrzny i zewnętrzny, a także to, że w roku 2012 miał przebieg 138 tyś. (potwierdzone książką serwisową), a w badaniu technicznym w Polsce w 2018 roku 220 tyś. Przegląd ważny do 15 października 2025 r. OC ważne do 11 stycznia 2025. Autko ładnie się prezentuje, w środku jest zadbany, stoi na eleganckich alu felgach 17 cali z oponami letnimi.
Sprzedaje ten samochód, ponieważ dostałem w darowiźnie od ojca Volkswagena Passata. Audi to było moje pierwsze auto (wcześniej jeździłem motocyklami), dlatego zawsze chciałem żeby był w jak najlepszym stanie. Co roku wymiana oleju i ogólny serwis, a do tego poniżej wypunktowane naprawy, których koszt jest zbliżony do aktualnej wartości rynkowej, a dla których, w większości dysponuje paragonami:
- przetoczone tylne tarcze, nowe klocki hamulcowe z tylu i nowy prawy zacisk (koszt 800zł),
- olej silnikowy i filtr oleju wymieniony w lipcu 2024 roku,
- wymiana oleju, filtra powietrza, filtra kabinowego, filtru oleju, nowa śruba misy oleju, nowy sensor oleju - kwiecien 2023 roku,
- wymiana tarcz hamulcowych przednich, regeneracja szczęk hamulcowych przednich + nowe klocki w kwietniu 2023 roku,
- odma i rury podcisnienia (ezektor, trójnik i kolanka krokowe) wymienione w 2022 i 2023 roku,
- klima ładowana ostatnio w 2022, w nowym sezonie letnim będzie prawdopodobnie wymagała dopełnienia,
- inspekcja osłon przegubu wewnętrznego i zewnętrznego, dosmarowanie i poprawa mocowania + wymiana drążków kierowniczych w grudniu 2022 roku,
- wymiana odboju amortyzatora przedniego i tulei gornego wahacza w styczniu 2022,
- nowe świece lipiec 2021,
- nowy akumulator wrzesień 2021 rok,
- regeneracja alternatora 2021 rok,
- wymiana całego tłumika, łącznie ze złączem elastycznym w lipcu 2021 roku,
- nowe opony kupione w 2021 roku,
- wymiana tarczy hamulcowych tylnych w 2021,
- zawieszenie tylne (stabilizatory i gumy) wymieniane w 2021,
- wymiana króćca oleju, czujnika ABS, piasty w prawym kole w pazdzierniku 2021,
- wymiana silniczków krokowych nagrzewnicy listopad 2021.
Poza tym wyeliminowalem wszystkie typowe mankamenty dla tego modelu, tj. np.
- naprawa zerwanego zawiasu schowka (został wklejony pręt stabilizujący) daje gwarancje na kolejne 10 lat dla tego elementu,
- wymiana siłownika klapy bagażnika (siłowniki z czasem się wyrabiają i nie ciągną linki, co powoduje niemożność otwarcia klapy),
- regeneracja zawiasu otwierania klapy silnika (teraz chodzi bardzo łagodnie),
- naprawa zamku schowka.
Jeżeli idze o blacharkę to jak na 22 letnie auto jest w porządku. Progi i podłoga zdrowe. Wszystkie ogniska rdzy były usuwane. Aktualnie jest jedno na klapie silnika (patrz zdjęcie).
Auto bezwypadkowe. Drobne szkody parkingowe i rysy były usuwane na bieżąco.
W zestawie także:
- zapasowy kluczyk,
- książka produktu,
- książka serwisowa z Niemiec, ostatni wpis listopad 2012 roku przy przebiegu 134,919 km
- trójkąt awaryjny,
- lewarek,
- koło zapasowe,
- apteczka,
- radio CD, AUX, USB,
- oryginalny kabel samsunga do radia z wyjściem USB-C.