Zestaw nowy. Cena niższa ponieważ nie posiadam dowodu zakupu. Elementy przyjechały z Anglii.
Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.
Jednostka kontrolna napędu autopilota (ACU)
Odporna Jednostka kontrolna napędu autopilota ACU (Actuator Control Unit) dostarcza niezawodnego zasilania napędu autopilota i także zapewnia zasilanie dla szyny SeaTalkng. Wybierz ACU, ktore pasuje do twojego systemu sterowania.
Wspierane napędyACU-200Dla napędów Raymarine Typu 1 hydraulicznego, linearnego i wirnikowego mechanicznegoACU-300Dla systemów sterowania solenoid i stale pracujacych pomp hydraulicznych RaymarineACU-400Dla napędów Raymarine Typu 2 i 3 hydraulicznych, linearych i wirnikowych mechanicznych
EV-1 Systemy z napędami Raymarine
EV-1 przeznaczony jest dla systemów autopilota Evolution mechanicznych i hydraulicznych. Sieć SeaTalkng pozwala na podłączenie pojedynczym kablem dla zasilania i danych do Evolution ACU (actuator control unit) i rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA2000.
Jednostki kontrolne autopilota p70s i p70Rs
Uzupełnieniem systemu autopilota Evolution jest jednostka kontrolne autopilota p70s lub p70Rs. p70 i p70R charakteryzują się żywymi kolorami wyświetlaczy i są obsługiwane przez intuicyjny interfejs użytkownika Raymarine LightHouse.
LightHouse organizuje wszystkie opcje w prostych strukturach menu, a szybki proces konfiguracji Evolution pozwali na jego uruchomienie w kilka minut.
Przeznaczony dla jachtów żaglowych, p70s oferuje proste 1 i 10 stopniowe zmiany kursu przy pomocy przycisków.
p70Rs zawiera pokrętło kontrolne dla użytkowników łodzi motorowych. Użyj pokrętła do obsługi menu i zmiany kursu, lub do aktywowania trybu sterowania motorem i sterowania ręcznego bezpośrednio z p70Rs.
EV-1 Czujnik
Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC) 12 wolt systemy DC
Zakres napięć pracy (wolty DC) 10.8 – 15.6 woltów DC
Pobór prądu 30 mA
SeaTalkng LEN 1
Czujniki 3-osiowy cyfrowy
Połączenia danych SeaTalkng, NMEA 2000 DeviceNet
Temperatury pracy -20ºC do +55ºC
Temperatury przechowywania -30ºC do +70ºC
Wilgotność względna max 93%
Oszacowanie wodoodporności IPX 6
Wymiary 140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny)
Waga 0.29 kg (0.64 lbs)
Zgodność EMC Europa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia
ACU-200
Prąd wyjściowy napędu Max ciągły 15 Amp
Przyłącze sprzęgła Do 2.0 A ciagłych, wybór pomiędzy 12 /24 V
Połączenia Czujnik wychylenia steru, przełącznik uśpienia, zasilanie, silnik napędu, sprzęglo napędu, Uziemienie
Nominalne napięcie zasilania 12 lub 24 wolty DC
Zakres napięcia pracy 10.8 do 31.2 woltów DC
Pobór prądu (w trybie czuwania “standby”) główny zasilacz 300 mA (12/24 woltów DC)
Pobór prądu (w trybie czuwania “standby”) zasilanie SeaTalkng Brak zasilania do SeaTalkng
SeaTalkng LEN N/A
Wyjście mocy SeaTalkng 3 A przyt 12 V (fochrona bezpiecznika przy 3 A)
Oszacowanie wodoodporności Odporność na skroplenie
Wymiary Szer. x Wys. x Głęb. 285 mm x 211.5 mm x 64.5 mm
Waga 2.2kg
Jednostka kontrolna autopilota p70Rs
Napięcie nominalne (wolty DC) 12 wolt DC
Zakres napięcia (wolty DC) 9 – 16 woltów DC
Rozmiar ekranu 3.5″ TFT LCD 320 x 240 pikseli
Kolory 16 bitów kolor (64 tys. kolorów)
Jasność LCD 700 cd/min²
Pobór prądu 69 mA bez oświetlenia; 134 mA 100% iluminacja
Połączenia SeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1
Temperatury pracy -25ºC do +55ºC
Temperatura przechowywania -30ºC do +70ºC
Wilgotność względna 93% max
Wodoodporność IPX 6
Zgodność Europa 2004 /108 /EC Australia i Nowa Zelandia C-Tick, Level 2
Gratis czujnik położenia steru.
Czujnik wychylenia steru M81115 to precyzyjne i niezawodne urządzenie zaprojektowane specjalnie do monitorowania położenia steru na jachtach i łodziach motorowych.