O przedmiocie

Zacznijmy od groźnego Awatara z tego rozszerzenia, ponurej Devi. Ten Awatar opiera swoją mechanikę na bezpośredniej eliminacji innych Magów i zrobi to niezwykle skutecznie. Zbyt wielokrotne pokonanie przez Devi nie będzie zbyt mądre dla żadnego z Magów w grze, ponieważ urocza czteroręka dama zdobędzie punkty mocy za każde trofeum zdobyte w każdej fazie porządków.

Kolejną mechaniką, na której gra Devi, są Tokeny Dualności. Devi przydziela Magistrom te specjalne żetony wraz z wieloma swoimi kartami Awatarów (zwykle tymi najgorszymi). Żetony reprezentują dwoistość Czarnej Róży i faktycznie pomogą graczom stojącym w obliczu Devi. Mag posiadający dwa żetony dualności będzie mógł skorzystać z dwóch specjalnych akcji fizycznych: kary (w celu konwersji obrażeń na przeciwnikach) i rozgrzeszenia (w celu konwersji niestabilności w pomieszczeniach).

Stojąc twarzą w twarz z Devi, będziesz musiał także bardzo uważać na pokoje, które odbudujesz, ponieważ jeśli awatar znajduje się w pomieszczeniu w momencie jego przebudowy, zdobędzie 2 punkty mocy dzięki umiejętności Dominium.

Czy będziesz w stanie dostosować swoją strategię do tego Awatara, czy też Twoja głowa stanie się częścią jej naszyjnika z czaszką? Możesz się tego dowiedzieć już wkrótce!

Kontynuujemy podróż na wschód, spotykając aż 3 Nowych Magistrów!

Alisha, dzięki swojemu zaklęciowi osobistemu, będzie mogła przypisać nową (i ekskluzywną) kartę Jinx o nazwie „Boski taniec”. Mag posiadający tę kartę Jinx otrzyma 1 obrażenia od Czarnej Róży za każdym razem, gdy wejdzie (dobrowolnie lub nie) do Pomieszczenia. Bardzo irytująca Jinx, także pod względem możliwości jej wyrzucenia... w zasadzie będziesz musiał zostać pokonany dwa razy! Alisha będzie dobrą alternatywą dla Gramigny, jeśli chcesz grać talią opartą na Hex School.

Dai Jin, dzięki swojemu zaklęciowi osobistemu „Fulu”, będzie mógł uzyskać przydatne, trwałe efekty (efekty, które utrzymują się do fazy porządków w tej turze), albo aby wyciągnąć więcej ze swojego Grimuaru, albo zdobyć dodatkowe Zadania. Dai Jin w porównaniu do Alishy jest bardziej eklektyczny i potrafi dostosować się do wielu typów talii, jednak chyba najlepiej będzie trzymać go z dala od linii frontu, gdzie obrażenia spadają jak śnieg!

Na koniec poznajemy Piotra, który dzięki swojemu osobistemu Zaklęciowi „Dyktat” umożliwi Ci rozpoczęcie nieograniczonego korzystania z Ewokacji i przydzielania ulepszeń. Jeśli Technomancja jest jedną z Twoich ulubionych szkół, możesz wykorzystać Piotra, aby w pełni wykorzystać Ulepszenia i towarzyszyć swoim Ewokacjom w centrum walki!

Silk Road dodaje także dwa nowe Zapomniane Zaklęcia!

„Manifestacja” pozwoli ci przywołać Devi jako Zapomnianą Ewokację, która będzie nie mniej zabójcza niż jej odpowiednik w Awatarze. Atak Devi uruchomi jej szybki i śmiercionośny kontratak; zastanów się dwa razy, zanim uderzysz ją swoimi cennymi Ewokacjami!

Zamiast tego „Świadomość” sprawi, że przywołasz Sun Wukonga, samego mitycznego Małpiego Króla! To Zapomniane Przywołanie jest prawdopodobnie najbardziej mobilne w grze, ponieważ może poruszać się w dowolnym miejscu Loży, zarówno przed, jak i po wykonaniu ataku.

Wreszcie na Silk Road znajdziesz nowy pokój, „Ogród Zen”, który możesz zastąpić klasycznym pokojem „Ogród” z gry podstawowej i który zapewni ulepszony efekt, który pozwoli ci wykonać 2 ruchy. Pokój ten będzie istotną częścią Legendarnego Scenariusza „Nirvana” wraz z Awatarem Devi.

Stan Nowy
Stan opakowania oryginalne
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 048c9986-b152-4b02-ac49-c63624a4accd

Podobne wyszukiwania

Strategiczne i wojenne Warszawa  
(288)
Strategiczne i wojenne Wrocław  
(146)
Strategiczne i wojenne Kraków  
(104)
Strategiczne i wojenne Łódź  
(79)
Strategiczne i wojenne Gdańsk  
(73)
Strategiczne i wojenne Poznań  
(72)
Strategiczne i wojenne Lublin  
(56)
Strategiczne i wojenne Sławin  
(45)
Strategiczne i wojenne Bartoszyce  
(35)
Strategiczne i wojenne Dąbrowa Górnicza  
(31)
Strategiczne i wojenne Szczecin  
(26)
Strategiczne i wojenne Sieroszewice  
(23)
Strategiczne i wojenne Prudnik  
(20)
Strategiczne i wojenne Tarnów  
(20)
Strategiczne i wojenne Białystok  
(19)
Strategiczne i wojenne Nowy Targ  
(18)
Strategiczne i wojenne Rząśnik  
(17)
Strategiczne i wojenne Katowice  
(17)
Strategiczne i wojenne Bydgoszcz  
(15)
Strategiczne i wojenne Opole  
(15)
Strategiczne i wojenne Tychy  
(13)
Strategiczne i wojenne Gdynia  
(13)
Strategiczne i wojenne Sosnowiec  
(10)
Strategiczne i wojenne Koszalin  
(9)
Strategiczne i wojenne Olsztyn  
(9)
Strategiczne i wojenne Miastko  
(9)
Strategiczne i wojenne Rzeszów  
(9)
Strategiczne i wojenne Grudziądz  
(8)
Strategiczne i wojenne Toruń  
(7)
Strategiczne i wojenne Kielce  
(7)
Strategiczne i wojenne Płock  
(7)
Strategiczne i wojenne Ostrów Wielkopolski  
(7)
Strategiczne i wojenne Piła  
(7)
Strategiczne i wojenne Ruda Śląska  
(6)
Strategiczne i wojenne Rumia  
(6)
Strategiczne i wojenne Swarzędz  
(5)
Strategiczne i wojenne Kaliska  
(5)
Strategiczne i wojenne Kamyk  
(5)
Strategiczne i wojenne Aleksandrowice  
(5)
Strategiczne i wojenne Łapy  
(5)
Strategiczne i wojenne Skołyszyn  
(5)
Strategiczne i wojenne Grodzisk Mazowiecki  
(5)
Strategiczne i wojenne Chorzów  
(5)
Strategiczne i wojenne Sokołów Podlaski  
(4)
Strategiczne i wojenne Święciechowa  
(4)
Strategiczne i wojenne Wadowice  
(4)
Strategiczne i wojenne Piaseczno  
(4)
Strategiczne i wojenne Będzin  
(4)
Strategiczne i wojenne Komorów  
(4)
Strategiczne i wojenne Warszowice  
(4)
Strategiczne i wojenne Jaworzno  
(4)
Strategiczne i wojenne Mysłowice  
(4)
Strategiczne i wojenne Częstochowa  
(4)
Strategiczne i wojenne Reda  
(4)
Strategiczne i wojenne Ostrołęka  
(4)
Strategiczne i wojenne Limanowa  
(4)
Strategiczne i wojenne Piastów  
(4)
Strategiczne i wojenne Radom  
(4)
Strategiczne i wojenne Siedlce  
(4)
Strategiczne i wojenne Węgrów  
(4)
Strategiczne i wojenne Józefów  
(4)
Strategiczne i wojenne Trzebnica  
(4)
Strategiczne i wojenne Wara  
(4)
Strategiczne i wojenne Bielsko-Biała  
(4)