Historia pojazdu
Sprawdź przed zakupem: historię wypadków, przebiegi pojazdu, pochodzenie.
Finansowanie
Szukasz finansowania w dobrej cenie dla tego pojazdu? Porównaj oferty różnych firm.

Opis i cechy

# W skrócie:

Niestety z braku czasu jestem zmuszony porzucić projekt - stąd okazyjna cena motywowana chęcią odzyskania części środków. Okazuje się, że czas na rajdy przyjdzie chyba najwcześniej na emeryturze ;). Auto na torze było dwa razy przez ostatnie 2 lata, w tym sezonie niestety też nie zapowiada się, aby tego czasu było więcej.

# Historia i setup auta:

Kupione od mechanika zajmującego się przygotowaniem aut do rajdów (Winczewski), było szykowane pod projekt do rajdów. Kupiłem jako bazę BMW E46 316 już z przełożonym silnikiem z 330. Ze względu na logistykę zdecydowałem się kontynuować projekt w FanAuto w Warszawie, ukończony został w 2022. Chłopaki zrobili kawał dobrej roboty i pewnie sami lepiej opowiedzą o projekcie niż ja.

Samochód przygotowany pod jazdę na torze wg. specyfikacji RallyDrive. Dodatkowy komplet opon. Zainteresowanym dośle listy zmian (skriny z faktur, faktury i komplet dokumentacji).

# Modyfikacje:

Zawieszenie przód:
Amortyzator - Bilstein B6, sprężyny Eibach
Wahacz aluminiowy i tuleje seryjne
Stabilizator 24mm

Zawieszenie tył:
Amortyzator - Bilstein B6, sprężyny Jamex
Wózek na seryjnych tulejach i wahaczach
Stabilizator 18mm

Hamulec ręczny: seryjny
Napęd: Skrzynia biegów "Duży ZF"
Wydech: kolektor M52 bez katalizatorów, dwu rurowy

Układ hamulcowy:

Duży hamulec z bmw 330i. Przewody hamulcowe elastyczne w oplocie stalowym. Płyn hamulcowy Motul RBF.
Klocki przód - GoldFren / tył - Ferodo ds2500
Tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane

Silnik: M54b30 seryjny. Nowy olej Valvoline VR1 10W60. Poduszki silnika z BMW M3.

Dyferencjał: dyfer typ 188 (duża głowa) praktycznie nowa szpera z przełożeniem 4.1

Klatka bezpieczeństwa: Ireco Motorsport (wstawiona przez FanAuto) rozbudowana z homologacją FIA ze wzmocnieniem wózka od góry (posiada safety cage certificate)

Nadwozie: bardzo sztywne i profesjonalnie pomalowane w środku

Kierownica sportowa: RRS Rally (300mm / ods. 90mm)
Fotele: Homologowane Bimarco Grip
Pasy: Homologowane RRS 4-punktowe
Deska rozdzielcza: flokowana

Samochód jeszcze w czerwcu przeszedł naprawę obejmującą wymianę rury dolotowej, cewek zapłonowych oraz świec na nowe. Dodatkowo wymieniony został olej silnikowy i filtr.

Ubezpieczony do 27.09.2024 i z ważnym przeglądem, można od razu jechać na tor. W ramach dopieszczenia można byłoby pomyśleć jedynie o lakierowaniu lub oklejeniu folią - to nie był nigdy priorytet.

# FINANSE:

Włożone w projekt: zakup auta, zakup szpery (7500zł), modyfikacje w FanAuto (39.000zł), ubezpieczenie, drugi komplet opon dały do tej pory na przestrzeni ponad 3 lat kwotę w granicy 65 tys. zł.

Proponowana cena: 35 900 tys. zł.

Stan Używany
Rok produkcji 1999
Przebieg 188838 km
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 9dfbf538-6a69-44ce-a27a-23904030dc03

Podobne wyszukiwania