Efekt gitarowy firmy BOSS
model: SDE-3000EVH DUAL DIGITAL DELAY
BOSS i EVH Łączą Siły, aby Dostarczyć Ci Legendarny Dźwięk Podwójnego Delay'a Eddiego Van Halena
EVH i BOSS połączyli siły, aby przedstawić SDE-3000EVH Dual Digital Delay, autentyczne odtworzenie stereofonicznych opóźnień w sercu poteżnego trójkolumnowego brzmienia gitary scenicznej Eddiego Van Halena. Bazując na klasycznym, rackowym delayu Roland SDE-3000, ten potężny procesor łączy dwa w pełni funkcjonalne SDE-3000 w jednym pedale podłogowym, w połączeniu z rozbudowanymi możliwościami podłączenia, co pozwala na zbudowanie zestawu wet/dry/wet, jak u Eddiego. Otrzymasz również osiem presetów stworzonych przez EVH z dokładnymi ustawieniami jego urządzeń opóźniających, co pozwoli Ci doświadczyć ekspansywnego przestrzennego brzmienia delaya mistrza w Twoim własnym zestawie.
Eddie Van Halen i SDE-3000
Delay'e Roland SDE-3000 z zestawu scenicznego były idealne dla jego unikalnego podejścia wet/dry/wet, zapewniając bogate, wysokiej jakości brzmienie i specjalne parametry opóźnienia, które pozwoliły mu idealnie dostosować brzmienie do jego dokładnych preferencji. Po latach użytkowania SDE-3000s, wiecznie ambitny Eddie próbował sprawdzić, czy może poprawić swoje brzmienie za pomocą konkurencyjnego produktu. Nigdy jednak nie znalazł innego delaya, który działałby lepiej, a jego dwa SDE-3000 pozostały kluczowymi elementami jego scenicznego zestawu przez całą długą karierę.
"Przez około dwa tygodnie przechodziliśmy przez proces porównywania wielu delay'ów. I w końcu Ed doszedł do wniosku, że SDE-3000 są najlepsze." — Matt Bruck, Dyrektor Zarządzający EVH
EVH i BOSS jednoczą się, aby stworzyć SDE-3000EVH
EVH kontynuuje dziedzictwo Eddiego, dzieląc się jego wizjonerskimi pomysłami na sprzęt gitarowy z muzykami na całym świecie. Kilka lat temu EVH i BOSS zaczęli dyskutować o pomyśle przeniesienia charakterystycznego podejścia mistrza z vintage'owymi SDE-3000 dla wszystkich.
EVH i BOSS ściśle współpracowali przy tworzeniu SDE-3000EVH, aby zapewnić, że dostarczy on osobiste brzmienie delaya Eddiego z pełną autentycznością. Dla zespołu EVH przygotowaliśmy wiele jednostek testowych, które zostały skrupulatnie porównane z ustawieniami i brzmieniami gitarzysty w jego słynnym studiu nagraniowym 5150. Po długim procesie testowania i opiniowania, z dumą przedstawiamy gotowy produkt, wypełniony dokładnymi dźwiękowymi replikami jego presetów i ozdobiony charakterystycznymi paskami EVH.
“Ed zawsze lubił patrzeć, co ludzie robią z pewnymi rzeczami, które stworzył. Pomyśleliśmy, że byłoby fajnie zachować jego unikalne podejście do delaya i pozwolić innym znaleźć dzięki temu własną inspirację.” — Matt Bruck
Reprodukcja Konfiguracji Delay Eddiego Van Halena
Oryginalny SDE-3000 był delayem mono, Eddie używał dwóch jednostek z unikalnymi ustawieniami na każdej z nich, aby osiągnąć swoje brzmienie. SDE-3000EVH łączy dwa SDE-3000 w jednym pedale, wraz z bankiem presetów EVH, który pozwala załadować wszystkie ustawienia dla podwójnych delayów za pomocą jednego dotknięcia.
Łatwa Konfiguracja Wet/Dry/Wet
Eddie był pionierem tego podejścia we wczesnych latach 90-tych, wykorzystując czystą ścieżkę z pojedynczego wzmacniacza w kolumnie centralnej oraz lewą i prawą kolumnę tylko do efektów delay dla uzyskania szerokiej, wielowymiarowej sceny dźwiękowej. Dzięki podwójnym delayom, wielu wyjściom i wszechstronnym trybom kierowania sygnału w SDE-3000EVH, każdy gracz może odtworzyć tę konfigurację z własnymi wzmacniaczami.
“Kiedy Ed uświadomił sobie istnienie wet/dry/wet i wdrożył je do swojego zestawu, osiągnął największy wymiar, największą głębię i wrażenie, jakie kiedykolwiek stworzył jego zestaw sceniczny.” — Matt Bruck
Presety EVH za Jednym Dotknięciem
SDE-3000EVH posiada osiem presetów EVH dostępnych za pomocą dedykowanego przełącznika na panelu. Pierwsze cztery presety zostały zaprojektowane dla konfiguracji wet/dry/wet i reprezentują presety, których Eddie używał w swoim zestawie scenicznym. Kolejne cztery presety zapewniają te same brzmienia, dostosowane do standardowej konfiguracji wzmacniacza stereo.
“Presety EVH są dokładnie takie same jak presety w racku Eddiego. Nie ma różnicy w poziomach miksu, poziomach wejściowych ani czasach opóźnienia — jest to jeden do jednego.” — Matt Bruck
Odrodzenie Klasycznego Delay'a
W przeciwieństwie do czystych, precyzyjnych brzmień innych cyfrowych delayów w latach 90., SDE-3000 wyróżniał się z tłumu pięknym, ciepłym brzmieniem i zachęcającą muzykalnością. Było to wynikiem sprytnego i złożonego wewnętrznego przetwarzania cyfrowego połączonego z nieliniowym zachowaniem wspomagających układów analogowych. Zachowania te obejmowały zmienną odpowiedź częstotliwościową w przedwzmacniaczu w oparciu o wzmocnienie wejściowe, nasycenie magnetyczne w filtrze antyaliasingowym oraz ewoluującą modulację wytwarzaną przez składowe czasu. BOSS dogłębnie przeanalizował liczne czynniki tworząc SDE-3000EVH, ożywiając kompletny charakter tego uświęconego czasem klasyka na potrzeby współczesnej ery.
Autentyczne Detale, Nowoczesne Udoskonalenia
SDE-3000EVH zawiera prawie każdy parametr z SDE-3000, dostępny poprzez interfejs retro pochodzący z klasycznego urządzenia. Dwa wybieralne zakresy opóźnienia oferują różne charakterystyki częstotliwościowe jak oryginał, a charakterystyczny obwód modulacji został róznież odtworzony. Wraz z podstawowymi kontrolerami głębokości i częstotliwości, możliwe jest niezależne przełączanie fazy początkowego opóźnienia i jej wybrzmiewania, co wpływa na sposób oddziaływania na modulację. Dostępnych jest również wiele rozszerzonych funkcji, w tym 92 pamięci użytkownika, przeniesienie i inne.
Dwa SDE-3000 w Jednym Pedale
SDE-3000EVH zapewni Ci dwa dyskretne delaye z niezależnymi parametrami i modulacją mono lub stereo na każdym z nich. Uruchom opóźnienia równolegle i przesuń je, aby uzyskać stale zmieniające się barwy stereo. Można też połączyć je szeregowo, aby stworzyć złożone rytmy i głębię przypominającą pogłos. Wraz z konfiguracją EVH wet/dry/wet, elastyczne Wejścia/Wyjścia obsługują różne konfiguracje mono i stereo. Dostępna jest również zewnętrzna pętla, umożliwiająca podłączenie zewnętrznych pedałów lub interfejsu z pętlą efektów wzmacniacza za pomocą metody na cztery kable, wraz z wybieralną impedancją w celu uzyskania optymalnego brzmienia.
Nowoczesna Kompaktowa Moc
Dzięki konstrukcji opartej na pedałach i rozszerzonym opcjom sterowania, SDE-3000D oferuje znacznie większą wszechstronność niż jego pierwowzór w racku. Trzy wbudowane przełączniki nożne zapewniają natychmiastową kontrolę wyboru pamięci, tap tempo, zatrzymania opóźnienia, chwilowego włączenia efektu i nie tylko. Dwa gniazda sterujące pozwalają na podłączenie do czterech przełączników nożnych, dwóch pedałów ekspresji lub GA-FC/GA-FC EX do obsługi zewnętrznej i jest również Wejście/Wyjście TRS MIDI. Istnieje duży wybór przypisywalnych funkcji do wyboru, zapewniając głęboką kontrolę w czasie rzeczywistym, która wykracza daleko poza możliwości oryginalnego SDE-3000.
OPIS EFEKTU BOSS SDE-3000EVH
Specjalna edycja podwójnego pedału delay opracowana wspólnie przez EVH i BOSS
Oparty na legendarnym rackowym cyfrowym delayu Roland SDE-3000 z lat 80
Osiem presetów EVH z dokładnymi ustawieniami dwóch delayów SDE-3000 z zestawu koncertowego Eddiego Van Halena (presety EVH są wewnętrznie zablokowane, ale pozwalają na regulację poziomu wyjściowego)
Wszechstronna łączność umożliwiająca stworzenie zestawu EVH wet/dry/wet i integrację z różnymi zestawami mono i stereo
Klasyczny wygląd z logo i paskami EVH
Ciepłe, vintage'owe brzmienie cyfrowego delaya z rozbudowanymi funkcjami dla nowoczesnych zestawów
Charakterystyczny wyświetlacz retro i panel sterowania oparty na oryginalnym SDE-3000
Zawiera dwa w pełni funkcjonalne delaye, każdy z niezależnymi parametrami, modulacją mono/stereo i panoramowaniem
Szeroko regulowany czas opóźnienia z dwoma ustawieniami zakresu: 0-1500 ms i 0-3000 ms
Charakterystyczna modulacja inspirowana oryginalnym projektem obwodu
Przełączniki fazowe dla głównego opóźnienia i wybrzmiewania opóźnienia
Regulowane filtry dolno- i górnoprzepustowe do kształtowania brzmień linii opóźniającej
Funkcja Send/return umożliwiająca podłączenie pedału efektowego lub zastosowanie metody czterech kabli
Możliwość wyboru impedancji na powrocie efektu dla optymalizacji brzmienia z różnymi wzmacniaczami
Możliwość wyboru pracy szeregowej lub równoległej dla obu opóźnień
Zapisywanie i przywoływanie dźwięków dzięki 92 pamięciom użytkownika
Regulowany tłumik szumów
Możliwość przypisania do przełącznika nożnego sterowania tap tempo, hold i innych funkcji
Gniazda umożliwiające rozszerzoną współpracę z maksymalnie czterema przełącznikami nożnymi, dwoma pedałami ekspresji lub kontrolerem nożnym GA-FC/GA-FC EX
Wejście/Wyjście MIDI na oszczędzających miejsce gniazdach mini TRS
Zawiera trzy kable uziemiające do eliminacji szumu w konfiguracjach z wieloma wzmacniaczami