O przedmiocie

Carver M 1.0t. made in USA.
Doskonały sprzęt. Polecam.
Zdjęcia poglądowe.
Stan idealny zewnątrz jaki i wewnątrz. Sprawdzony w serwisie. Grał z kolumnami infinity Kappa 8 a oraz Kappa 9 a ( bi amp). 220/230V.

Specyfikacje
Moc wyjściowa: 200 watów na kanał przy 8 (stereo), 1000 watów przy 8 (mono)

Pasmo przenoszenia: 20Hz do 20kHz

Całkowite zniekształcenia harmoniczne: 0,15%

Współczynnik tłumienia: 9

Zysk: 27 dB

Czułość wejściowa: 1,75 V

Stosunek sygnału do szumu: 100dB

Wymiary: 95x483x343mm

Waga: 8,6 kg

Rok: 1986

A teraz cytat znaleziony w necie, z którym w pełni się zgadzam, dlatego kupiłem Carvera, miałem trzy końcówki, zostaje ze mną jedna.

" Carver Bob wywołał zamieszanie w branży w połowie lat osiemdziesiątych, kiedy rzucił wyzwanie dwóm wysokiej klasy czasopismom audio, aby podarował mu dowolny wzmacniacz audio w dowolnej cenie, a jego dźwięk powieliłby jednym ze swoich niższych kosztów (i zwykle o wiele potężniejszym ) projekty.Dwa czasopisma przyjęły wyzwanie.
Po pierwsze,Audio CriticwybrałMarka LevinsonaML-2, który Bob skopiował akustycznie (duplikacja funkcji przenoszenia) i sprzedał jako swój wzmacniacz M1,5t („t” oznaczał zmodyfikowaną funkcję przenoszenia).

W 1985 r. MagazynStereophile wezwałBoba do skopiowania wzmacniaczaConrad-Johnson Premier Four(marka i model nie były wtedy nazywane, ale ujawniono później) w ich biurach wNowym Meksykuw ciągu 48 godzin.Wzmacniacze Conrada Johnsona były jednym z najbardziej cenionych wzmacniaczy tego dnia, kosztując ponad 6000 USD za parę.
Należy zauważyć, że w obu przypadkach wymagający wzmacniacz można traktować jedynie jako „czarną skrzynkę” i nawet nie można go zdjąć.Niemniej jednak Carver, stosująctest zerowej różnicy (testzerowej różnicy polega na wysterowaniu dwóch różnychwzmacniaczyz identycznymi źródłami sygnału i dokładnymi poziomami, ale poza fazą o dokładnie 180 stopni. Gdyby wzmacniacze były w 100% identyczne, nie słychać dźwięku. Jeśli słychać dźwięk, wzmacniacze audio mają inne właściwości).Bob Carver zastosował „potencjometry zniekształceń”, aby wprowadzić charakterystykę wzmacniacza, dostrojoną tak, aby wyeliminować wszelkie różnice w dźwięku.Jego zmodyfikowany dźwięk w „motelowym pokoju” był tak podobny, że redaktorzy magazynu Stereophile nie byli w stanie odróżnić wzmacniacza od wzmacniacza kosztującego ponad 6000 $.Ten wzmacniacz był sprzedawany jako M1.0t za około 400,00 $.Bob Carver mógł samodzielnie obalić dowolną liczbę teorii na temat jakości dźwięku, stosując fizykę, ślepe i podwójnie ślepe testy oraz obiektywne pomiary (takie jak „pozłacane przewody głośnikowe brzmią lepiej niż przewody miedziane” itp.).Carver z powodzeniem skopiował dźwięk wzmacniacza docelowego i wygrał wyzwanie.PracownicyStereophilenie zdali anijednego ślepegotestu z własnym sprzętem we własnympokoju odsłuchowym.Wprowadził na rynek wersje „t” swoich wzmacniaczy z dźwiękiem konstrukcjiMarka Levinsonai Conrada Johnsona, co wywołało u niego krytykę ze strony tych, którzy nie rozumieli prawdziwej natury wyzwania - że można było powielić dźwięk wzmacniacza na dwa zupełnie odmienne projekty.W świetle tej krytyki Carver zaprojektowałSilver Seven, najdroższy i najbardziejezoterycznywzmacniacz konwencjonalny do tej pory, i powielił swój dźwięk w swoich modelach M 4.0t i późniejszych, które sprzedawały za około 1/40 ceny (około 600 $) - 1500 USD).
To także zapoczątkowało odejście Carvera ze wzmacniacza serii M do bardziej wytrzymałych i pchających prąd wzmacniaczy serii TFM.Wzmacniacze TFM zostały zaprojektowane specjalnie do obsługi wymagającego obciążenia niesamowitych głośników wstęgowych.Szczytem linii wzmacniacza Carvera była Lightstar, która jest teraz przedmiotem kolekcjonerskim.Wyprodukowano tylko około 100 wzmacniaczy..."

Zapraszam do kontaktu.

Stan Bardzo dobry
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 64b4f1f8-7df6-4cd8-9cd2-fe8fe5e4883c

Podobne wyszukiwania