O przedmiocie

-Czy chcesz rozwiązywać zadania obliczeniowe 1 powtarzalną metodą?

- Czy chcesz w końcu przestać martwić się, że zadanie brzmi strasznie i jest skomplikowane?

-Czy chcesz pozbyć się strachu na widok zadania obliczeniowego w chemii?

Jeśli jeszcze nie należysz do uczniów którzy świetnie radzą sobie z obliczeniami w chemii to najwyższy czas by dołączyć do ich grona.

Uczniowie stosujący moje podejście do zadań obliczeniowych skutecznie radzą sobie z każdym innym typem obliczeń jakie pojawiają się w chemii.

Ponieważ najważniejsza w zadaniu obliczeniowym jest metoda dojścia do rozwiązania zamiast skupienie uwagi na strachu który generują lekcje szkolne.

Rozwiązanie, jakie oferuję, warte jest dużych pieniędzy, gdyż zadania obliczeniowe pojawiają się praktycznie w każdym dziale chemii, zarówno w szkole podstawowej jak i liceum.

Są pewniakiem maturalnym na każdej maturze z chemii. 🏫 🏫 🏫

Rozpoczynanie zadania obliczeniowego od wypisania danych to pierwszy krok do katastrofy. A szkoła wałkuje to przez wiele lat!

Bo zastanówmy się, jak szkoła każe ci rozwiązywać zadania obliczeniowe: Na początek w szkole wypisujecie dane. Najczęściej w słupku, bo tak zazwyczaj jest najwygodniej. Czyli wypisujecie dane. i tu najczęściej kończy się etap rozumiany przez uczniów. Kolejny krok to już podstawianie do wzoru, czego uczniowie już nie czują. Dlaczego? Bo, nagle, po wypisaniu danych zrobiło się bardzo dużo informacji. i nie masz pomysłu, jak je ze sobą połączyć. Ponadto, jeżeli zadanie jest z wyższego poziomu trudności, gdzie na przykład masz mieszanie dwóch różnych roztworów i pytają cię o konkretne elementy z roztworu końcowego, który z nich powstał, to w tym momencie masz:

* trzy różne informacje o trzech różnych substancjach

* trzy różne informacje o trzech różnych wodach

* trzy różne informacje o trzech różnych roztworach

A jeżeli do tego dodamy stężenie procentowe, tyczące się każdego z tych roztworów, to dochodzą kolejne trzy informacje o trzech różnych stężeniach procentowych… 🤪 🤪 🤪

Można się w tym nieźle namieszać !!

Dlatego właśnie tak często uczniowie, którzy teoretycznie rozumieją, co nauczyciel rozpisuje na tablicy nie potrafią ruszyć zadania samodzielnie.

Nawet, jeśli mają przed oczami kartę ze spisanymi wszystkimi wzorami potrzebnymi do tego zadania.

Teraz już widzisz, że większość uczniów nie ma szansy nauczyć się szkolnymi metodami radzenia sobie z zadaniami obliczeniowymi.

Posłuchaj: nawet uczniowie piątkowi prowadzą w swojej głowie proces myślowy, który nie jest oparty o wypisanie danych.

Dlatego większość tzw. „dobrych uczniów” potrafi dojść do poprawnego wyniku, ale nie potrafi wyjaśnić, jak to ma być zapisane i dlaczego rozwiązanie ma tak wyglądać.

Ja pokażę ci sposób, który połączy właściwe myślenie, z oczekiwanym przez szkołę i maturę, sposobem rozpisania zadania.

W każdym typie zadań, nie tylko dotyczącym stężeń.

Obliczenia w chemii na poziomie szkolno- maturalnym są naprawdę schematyczne i powtarzalne. Wystarczy podejść do nich jedną, tą samą metodą, której polska szkoła nadal nie rozpracowała.

🎀🎀🎀 Korzyści są ogromne:

- jedna instrukcja postępowania, niezależnie od typu zadania

-poczucie skuteczności tam, gdzie był strach i pustka w głowie na widok zadania obliczeniowego

-poprawne rozwiązywanie zadań obliczeniowych również takich, których lekcje szkolne nie pokazały

-metoda, która działa tak samo w zadaniach obliczeniowych nawet na maturze z chemii

W ramach dostępu do tej wyjątkowej lekcji, otrzymasz również:

🎁BONUS 1: spis oczekiwań szkoły wobec ciebie z działu: roztwory Być może tego nie wiesz, ale nauczyciel w szkole nie ma pełnej dowolności co do zagadnień których może od ciebie wymagać na kartkówce czy sprawdzianie. Podobnie jest z zakresem wiedzy skupionej wokół wskazanych na lekcjach tematów- on również jest ściśle określony przez dokumentacje przedmiotową. W dokumentacji tej nauczyciel ma rozpisane, jakie zagadnienia i w jakim zakresie ma od ciebie wymagać i sprawdzać po przeprowadzeniu danej lekcji. Dlatego dobrze jest zapoznać się z tymi wymaganiami przed przystąpieniem do sprawdzianu szkolnego. W ten sposób uczysz się rzeczywiście tych rzeczy, których wymaga od ciebie nauczyciel, zamiast uczyć się wszystkiego, co jest w podręczniku.

🎁BONUS 2: prezentację, która ma na celu popracować z twoją pamięcią tak, aby szybciej i skuteczniej zapamiętać wymaganą wiedzę z obszaru mieszanin, roztworów i sposobów rozdziału mieszanin na składniki. Pracując z tą prezentacją, poczujesz jak szybko potrafisz zapamiętywać materiał i zrozumiesz czym różnią się poszczególne metody niezależnie od tego, o jaki typ mieszaniny zapyta cię zadanie.

🎁BONUS 3: checklistę – pytania, na które musisz znać odpowiedź przystępując do sprawdzianu i matury z działu: roztwory. Sprawdź, czy umiesz już wszystko, co musisz umieć, by mieć pewność, że nic cię nie zaskoczy.

Oczywiście…teraz stoisz przed wyborem.

Możesz nadal nic nie robić lub nadal próbować walczyć z obliczeniami w chemii na oślep, po omacku, denerwując się, że zadania nadal nie wychodzą…

Możesz też, podjąć decyzję teraz i w ciągu już najbliższych zajęć poczuć, jak idziesz do przodu i to co było trudne, teraz staje się dla ciebie jasne i zrozumiałe.

PODSUMUJMY, CO OTRZYMUJESZ:

✅dostęp do kursu video pokazującego zastosowanie jednej, prostej metody, która jest powszechnie znana na świecie, lecz polski system edukacji nadal nie pokazuje jej uczniom (wartość 397zł)

✅prezentację jako gotowy system pracy pomagający ci zapamiętać wymaganą wiedzę z działu: roztwory (wartość 55zł)

✅checklistę do samodzielnej kontroli, czy na pewno umiesz to, co musisz zrozumieć do sprawdzianu matury z chemii z działu: roztwory (wartość: 37zł)

💸💸💸 Kupując każdy element osobno: 489zł

Natomiast tutaj, możesz cały pakiet zgarnąć w ofercie: -90%

czyli za jedyne 47zł 💸💸💸

Zyskujesz::

🧧poprawne rozwiązania i wyniki z zadań obliczeniowych dotyczących stężeń roztworów

🧧skrócenie czasu uczenia się tych zadań obliczeniowych z kilku lat do 20 minut

🧧zero zakuwania i pustki w głowie

🧧poczucie sprawczości

🧧rozwój zdolności rozwiązywania problemów

🧧więcej punktów zdobytych na każdym sprawdzianie szkolnym

Wiem na czym polega element, przez który zadania obliczeniowe ci nie wychodzą. I WIEM, JAK GO ROZWIĄZAĆ SZYBKO I BEZBOLEŚNIE 😊 👩🏻‍🎓

👨🏻‍🎓 👩🏻‍🎓👨🏻‍🎓 Już dziś dołącz do uczniów, którzy nie tylko potrafią dojść do wyniku końcowego, lecz również rozpisują zadanie obliczeniowe wg nowo wprowadzonych, aktualnych standardów opisywania metody rozwiązania zadania obliczeniowego. Dołącz do grona osób zadowolonych z pracy moimi metodami!

Dostęp do kursu wraz z bonusami uzyskasz na 📧maila po zaksięgowaniu wpłaty (nie zapomnij podać maila w zamówieniu 😊)

Stan Nowy
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 4e9519c3-8fd5-419b-bf7c-0a29c716bde5

Podobne wyszukiwania