Classic Auto 77
Classicauto
Mercedes-Benz 190 SL. Należy do najważniejszych samochodów z lat 50., uchodzi za ikonę stylu i wzór luksusowego roadstera, inni uważają go jedynie za namiastkę 300 SL. Czym był kiedyś i czym jest obecnie Mercedes-Benz 190 SL? – nasz temat numeru.
Volvo 262 C i Volvo 780. W sercu Warszawy postawiliśmy obok siebie dwa niesłychanie rzadkie modele Volvo, szwedzkie GT zbudowane po włosku, przez Bertone. Jak doszło do dwukrotnego mariażu fabryki aut słynących z solidności i bezpieczeństwa z pracownią, z której wyjeżdżaja dzieła sztuki, czytajcie w artykule redaktora Skowrona.
San H-27. Jedyny ocalały autobus San znowu jeździ!
Wyścigowe BMW 320 E21 Grupy 2. Pomarańczowe barwy i napis „Jägermeister” na zawsze będą kojarzyć się z końcówką lat 70. i szaleńczo mocnymi BMW E21 Grupy 5 i Grupy 2. Łukasz Rawecki zrealizował swoje marzenie o takim samochodzie. Sfotografowaliśmy go na świeżo położonym asfalcie górskiej części Toru Kielce.
Ford Cortina w sporcie. Lekki, prosty i wytrzymały – to idealny przepis na udany samochód rajdowy i wyścigowy. Druga część artykułu o Cortinie, tym razem o sportowych dokonaniach najmocniejszych wersji: Lotus-Cortiny i Cortiny GT, bez których nie byłoby późniejszych sukcesów Escorta Mk I i Mk II.
Ford Motorsports History
Ponadto w numerze: Aston Martin z filmu Skyfall, Ameryka żegna kolejny element tradycji samochodowej: przednią kanapę. Także: wystawa wspólnych dzieł Sergio Pininfariny i Enzo Ferrariego w muzeum Ferrari, ekspozycja mikrosamochodów w Szczecinie, zaskakujące wozy w dziale rocznic, Opel Senator w Dziale Modeli, poradnik jak żyć z Ładą 1500S, w Dziale Prawnym znizka PZU na OC dla zabytków, Lancia Prisma w Dziale Rynek i inne ciekawe tematy.
jak ClassicAuto Classic Auto Automobilista Auto Świat Motor Auto Motor i Sport Top Gear Auto Moto Samochody Zabytkowe Klasyki Youngtimer Klassik Motocykl Świat Motocykli Hot Wheels Premium Matchbox Burago Samochód Pojazdy Mercedes BMW Audi Motoryzacja