O przedmiocie

GRA NAUKOWA

Niesamowite kompendium naukowe oznaczone przez NASA ze specjalnymi statkami kosmicznymi i wieloma wciągającymi eksperymentami, aby wyruszyć w namiętną podróż do odkrywania tajemnic na Marsie

ZESTAW KONSTRUKCJI DLA DZIECI

Futurystyczna baza kosmiczna NASA z łazikiem odkrywczym do montażu w różnych kombinacjach. Gra zawiera również mini drona i łazika do eksploracji

OBSZARY UCZEŃ

Za pomocą specjalnego łazika można odejść do odkrycia Czerwonej Planety, aby zebrać próbki gleby i zbadać jej skład!

INSTRUKCJA ILUSTROWANA

W podręczniku tak wiele tajemnic dotyczących tajemniczej czerwonej planety, życia astronautów i misji marsjańskich wykonanych w przeszłości

Futurystyczna baza kosmiczna NASA z łazikiem do złożenia i wiele ekscytujących eksperymentów, aby wyruszyć w ekscytującą podróż w celu odkrycia tajemnic czerwonej planety.

Stacja kosmiczna jest zbudowana z elementów modułowych, które można składać w różnych kombinacjach.

Wcielając się w rolę prawdziwego astronauty, dziecko może przeprowadzać doświadczenia z botaniki w modułach i obserwować istoty żywe.

Dzięki specjalnemu łazikowi może wyruszyć na odkrywanie czerwonej planety, aby zebrać próbki gleby i zbadać jej skład!

Instrukcja odkrywa przed dzieckiem wiele sekretów o tajemniczej czerwonej planecie, życiu astronautów i przeprowadzonych misjach.

Stan Nowy