O przedmiocie

Jest to kolejna książka, która pomoże Ci zareklamować swój biznes w sieci, dzięki wydawnictwu Poltex.
Książka ta omawia najnowsze trendy oraz metody zareklamowania się Twojej firmy w sieci.

Autor Tomasz Stopka, pisząc swoją książkę, oparł swoją wiedzę na podstawie 9 letniego, zawodowego doświadczenia.

O content marketingu uczył się i pracował w agencjach interaktywny, na poczytnych portalach w Polsce, oraz sam reklamował swoją firmę w sieci.


Książka pisana jest w takim stylu jakby zwracał siędo swojego czytelnika w bezpośredni sposób.
To pomaga skrócić dystans jego czytelnika do samego siebie i do opisywania swojej wiedzy w książce.

Content markteing jest bardzo ważny dla istnienia Twojej firmy.

Dziśjesteśmy zalewani reklamą, Ona jest wszędzie.
Więc tak bardzo ważne jest opanować praktyczne porady i metody reklamy swojej firmy w sieci.

Zamiarem autor było przekazanie wielu inspiracji, porad w taki sposób, aby książka nie była encyklopedią ze zbiorem samych definicji i regułek.

Autor ma nadzieje, że przekazał wiedzę na temat content marketingu w sposób bezproblemowy. Wie, że sztuka dobrego marketingu w sieci, może chwilami zniechęcać co do wyników, to zachęca do zaglądania do swojej publikacji.
Zachęca też, aby na przykładach w książce, zaglądać do konkurencji w zakresie działań marketingowych.

W książce autor starał się przekazać jak najwięcej wiedzy, która może być pomocna w zrozumieniu content marketingu. Może książka być pomocna zarówno przy tworzeniu treści na blog, newsletter sklepu jak i przy planowaniu kampanii marketingowej.

Książka ma 146 stron. Zawiera ona 6 rozdziałów.
A na samym końcu mieści się słowniczek pojęć.
Książka zaczyna się od zaznajomienia się z podstawami content marketingu.

W kolejnych rozdziałach jest o:
– content marketing a SEO, CM, PR
– założeniach w działaniach nt. content marketingu
– budowaniu dobrej treści pod SEO, publikacje i promocje w internecie
– mierzeniu skuteczności działań w zakresie content marketingu
– depozycjonowaniu w sposób przewrotny.
Dodatkiem w treści książki jest rozdział o content marketingu a Influence marketingu.
Książka ta to praktyczne przedstawienie zebranego doświadczenia autora, w agencjach interaktywnych, na portalach w internecie i na podstawie własnych działań do promocji swojego biznesu.

Publikacja pomoże odpowiedzieć na podstawowe pytania i przedstawić ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych w content marketingu.

Ta publikacja odmieni Twoje patrzenie na reklamę w sieci, oraz odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych co nieco więcej wiedzą o content marketingu.

Tytuł: Content marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj
Autor: Tomasz Stopka
rok: 2017
ilość stron: 146

Stan Nowy
ISBN 9788375616637
Tytuł Content marketin
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 568859b2-2e7d-4521-9aec-0d81522a172c

Podobne wyszukiwania

Marketing i zarządzanie Warszawa  
(300)
Marketing i zarządzanie Wrocław  
(100)
Marketing i zarządzanie Kraków  
(71)
Marketing i zarządzanie Łódź  
(43)
Marketing i zarządzanie Poznań  
(33)
Marketing i zarządzanie Gdańsk  
(31)
Marketing i zarządzanie Rzeszów  
(30)
Marketing i zarządzanie Suwałki  
(30)
Marketing i zarządzanie Szczecin  
(20)
Marketing i zarządzanie Gliwice  
(20)
Marketing i zarządzanie Białystok  
(18)
Marketing i zarządzanie Katowice  
(18)
Marketing i zarządzanie Lublin  
(17)
Marketing i zarządzanie Sopot  
(15)
Marketing i zarządzanie Łomianki  
(15)
Marketing i zarządzanie Knurów  
(15)
Marketing i zarządzanie Olsztyn  
(15)
Marketing i zarządzanie Tarnów  
(15)
Marketing i zarządzanie Gdynia  
(14)
Marketing i zarządzanie Bydgoszcz  
(13)
Marketing i zarządzanie Piaseczno  
(13)
Marketing i zarządzanie Polkowice  
(11)
Marketing i zarządzanie Sosnowiec  
(10)
Marketing i zarządzanie Kielce  
(10)
Marketing i zarządzanie Toruń  
(8)
Marketing i zarządzanie Szczutowo  
(7)
Marketing i zarządzanie Aleksandrów Łódzki  
(6)
Marketing i zarządzanie Oława  
(6)
Marketing i zarządzanie Trzebinia  
(6)
Marketing i zarządzanie Legionowo  
(6)
Marketing i zarządzanie Ruda Śląska  
(6)
Marketing i zarządzanie Częstochowa  
(6)
Marketing i zarządzanie Otwock  
(6)
Marketing i zarządzanie Józefosław  
(6)
Marketing i zarządzanie Bełchatów  
(6)
Marketing i zarządzanie Leszno  
(5)
Marketing i zarządzanie Borzęcin Duży  
(5)
Marketing i zarządzanie Płock  
(5)
Marketing i zarządzanie Myślenice  
(5)
Marketing i zarządzanie Rusiec  
(5)
Marketing i zarządzanie Pruszków  
(5)
Marketing i zarządzanie Skawina  
(5)
Marketing i zarządzanie Legnica  
(5)
Marketing i zarządzanie Wałbrzych  
(5)
Marketing i zarządzanie Opole  
(4)
Marketing i zarządzanie Pabianice  
(4)
Marketing i zarządzanie Koszalin  
(4)
Marketing i zarządzanie Gniezno  
(4)
Marketing i zarządzanie Trzebnica  
(4)
Marketing i zarządzanie Kalisz  
(4)
Marketing i zarządzanie Krapkowice  
(4)
Marketing i zarządzanie Książenice  
(4)
Marketing i zarządzanie Nowy Dwór Mazowiecki  
(4)
Marketing i zarządzanie Jodłownik  
(4)
Marketing i zarządzanie Kołbaskowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Biała Podlaska  
(4)
Marketing i zarządzanie Krzyszkowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Mysłowice  
(4)