O przedmiocie

Original Lucas Epic injection pump removed from XUD11 BTE engine P8C. Pump is damaged due to leak, which was unsuccesfully "repaired" by resin glue (visible on first photo, bottom of pump). In my opinion pirmary cause of leak was an electric failure, which was not removed. When pump was mounted on engine, a single ignitions has occured when starter was turning (engine not run), so I think some part of electronic steuerung is still alive.

-

Sending abroad is possible, feel free to ask.

-

Pompa pochodzi z Peugeota 406 konkretnie silnika XUD11 (2.1TD). Jest delikatnie mowiac uszkodzona, po regeneracji, partackich probach zaklejenia wyciekow, oraz ze zmasakrowana elektryka. Do tego komputer, majac na uwadze stan kabli pompy tez nalzey zakladac ze uszkodzony. Immo w tym aucie jest niezalezne od kompa, wiec nie potzrebuje on do uruchomienia zadnych dodatkowych modulow. Z pozytywnych informacji to przy kreceniu recznym pompa nie wydaje zadnych dziwnych dzwiekow, czyli w srodku mega masakry nie powinno byc. Jak byla jeszce na silniku, to silnik costam probowal zagadywac przy kreceniu rozrusznikiem, takze przynajmniej czesc elektryki tez jeszce zyje. Moja teoria spiskowa codo historii tej pompy wyglada nastepujaco: zaczelo sie od usterki elektryki, ktora to usterka spowodowala niewlasciwe cisnienie w niewlasciwym miejscu popmy, a w konsekwencji wyciek (w Boschu to chyba niemozlwie, a Lucasa nie znam i znac nie chce ;). Z tego powodu poprzedni wlasciciel dal ja do regeneracji, zapewne zrobionej w miare sensownie. Regeneracja nie spowodowala oczywiscie cudownego ozdrowienia elekroniki, wiec po zalozeniu pompy z powortem na silnik cisnienie wywalilo znow w tym samym miejscu. W dalszej kolejnosci popzredni wlasciciel zakleil wyciek mocnym klejem dwuskaldnikowym (najlepiej widac na pierwszym zdjeciu). Po tej akcji cisnienie wywalilo w innym miejscu, z innymi zapewne efektami specjalnymi w silniku. Wtedy zapewne popzredni wlasciciel zorientowal sie ze problem jest w elektryce, zdazyl zrobic tam widoczna na zdjeicahc masakre, ale naparwic juz nie zdazyl, bo auto kupilem ja, nie jezdzace, z "wyciekiem z pompy". Popma Lucas zostala zastapiona Boschem i diesel chodzi jak marzenie, i ta sama opcje radzilbym kazdemu, kto mysli o naparwie pompy Lucas, a dla masochistow / desperatow nie chcacych zastosowac sie do tej rady jest niniejsza oferta :)

-

Jako prywatny spzredajacy wylaczam rekojmie oraz wszelkie inne mozliosci zwortu. Towar uszkodzony w wielu miejscach, z pzreznaczeniem na czesci lub porzadnej regeneracji.

-

DCU R 04010019B

-

80798B 96 274 538 80

-

XUDLC01

Stan Uszkodzony
Producent części Lucas
Typ silnika Diesel
Jakość części (zgodnie z GVO) Q - oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Numer katalogowy części R8640A051A
Numery katalogowe zamienników 167273 DPF
Wersja Europejska
Stan opakowania brak opakowania
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 185039bf-f64e-4fbf-854d-629a388d9cfe

Podobne wyszukiwania