🛠️ Disney Phineas & Ferb: New Inventions to pełna humoru i kreatywności gra inspirowana popularnym serialem animowanym Disney’a. Wciel się w rolę Phineasa i Ferba, aby tworzyć niesamowite wynalazki, rozwiązywać łamigłówki i brać udział w zwariowanych przygodach! Gra dostępna jest na platformie Steam, a klucz aktywacyjny jest przeznaczony dla kont zarejestrowanych w regionie Europy.
🔑 Co otrzymujesz?
Klucz Steam do gry Disney Phineas & Ferb: New Inventions, który jest przeznaczony wyłącznie dla kont zarejestrowanych w regionie Europa (EUROPE).
🎮 Najważniejsze cechy gry:
Kreatywne wynalazki: Pomóż Phineasowi i Ferbowi skonstruować niesamowite wynalazki, korzystając z różnorodnych elementów, aby sprostać kolejnym wyzwaniom.
Świat pełen przygód: Odkrywaj pełen humoru świat z ulubionymi bohaterami serialu, rozwiązuj zagadki i zadania, aby przebrnąć przez różne poziomy.
Zwariowane misje: Używaj wynalazków, aby pokonywać przeszkody i pomagać bohaterom w ich szalonych przygodach.
Znani bohaterowie: Spotkaj swoje ulubione postacie z serialu, w tym Dr. Doofenshmirtza, Isabellę, Perry'ego Platypusa i wiele innych.
Rodzinny klimat: Gra jest pełna humoru i przygód, idealna zarówno dla młodszych graczy, jak i dla fanów serialu, którzy chcą wcielić się w role ulubionych bohaterów.
🎯 Dlaczego warto? Disney Phineas & Ferb: New Inventions to idealna gra dla fanów serialu, którzy pragną wcielić się w role Phineasa i Ferba i tworzyć szalone wynalazki. To zabawna i kreatywna gra, która zapewni rozrywkę dla całej rodziny.
📦 Jak aktywować klucz?
Zaloguj się na swoje konto Steam.
Wybierz opcję "Dodaj grę" i "Aktywuj produkt w Steam".
Wprowadź otrzymany klucz.
Ciesz się przygodami z Phineasem i Ferbem w Disney Phineas & Ferb: New Inventions!
📌 Ważne:
Klucz Steam EUROPE, co oznacza, że gra może być aktywowana i uruchomiona tylko na kontach Steam zarejestrowanych w regionie Europa.
Brak możliwości zwrotu: Zgodnie z przepisami dotyczącymi sprzedaży treści cyfrowych, po dokonaniu zakupu i udostępnieniu klucza Steam nie przysługuje prawo do zwrotu (zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta). Kupujący wyraża zgodę na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.