O przedmiocie

Opis
DJI Care Refresh może być związany z produktem DJI, jeżeli spełnia jeden z następujących kryteriów:
1. Nowy i nieaktywowany.
2. Dron (Mavic, Phantom, Spark, Inspire, Zenmuse), który został aktywowany w ciągu ostatnich 48 godzin.
3. Urządzenie ręczne (Osmo, Ronin), które zostało aktywowane w ciągu ostatnich 30 dni;
4. Naprawa w oficjalnym centrum serwisowym DJI (w ciągu 72 godzin od otrzymania zaproszenia e-mail);
5. Dron zatwierdzony przez weryfikację wideo.
Za każdym razem, gdy wnioskujesz o urządzenie zapasowe, musisz zapłacić niewielką opłatę za wymianę i otrzymasz urządzenie zastępcze, które
i niezawodność jest nowa lub równorzędna.

Funkcje i szczegóły
Opcja ekspresowa: Centrum serwisu DJI wysyła Ci natychmiast po otrzymaniu uszkodzonego drona urządzenie zastępcze. Jak najszybciej, ponownie na powietrzu
Zawsze bez obaw, z dwoma urządzeniami zamiennymi: Dla małej dodatkowej opłaty DJI Care Refresh, w ciągu jednego roku oferuje do dwóch urządzeń zamiennych
Zakrycie uszkodzeń spowodowanych przez wodę: Produkt zamienny jest dostępny w przypadku niezamierzonego uszkodzenia wody i powstania w trakcie prawidłowego użytkowania
Darmowa wysyłka: Jeśli znajdujesz się w regionie, w którym kupisz samolot, koszty wysyłki zostaną przejęte przez DJI
Serwis telewizyjny VIP TELEFONSERVICE: Wsparcie DJI jest obsługiwane przez ekspertów z DJI i daleko od jednego połączenia
DJI Proces aktywacji Care: DJI Care Refresh można aktywować w ciągu 48 godzin od aktywacji drona. Jeśli przegapisz 48 godzin, wyślij e-mail na adres DJI, aby uzyskać dodatkowe wsparcie

Stan Bardzo dobry
Stan opakowania uszkodzone
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: d5082bd1-6293-4ea8-9ab6-75a329ea6e35

Podobne wyszukiwania