O przedmiocie

Komplet nowych kół DT Swiss 29”

przeznaczenie E-MTB

Wieksze łożyska, stalowy ratchet 30 zębów, jedna sprezyna - doczytaj o systemie EXP OS

HXC 1501 SPLINE ONE 29 - 30 MM CL 12/148 MM SHIMANO

WHXC150TED3CA18286

Opis tylnego koła - przednie takie samo

REAR WHEEL

HXC 1501 SPLINE ONE 29 - 30 MM CL 12/148 MM SHIMANO

WHXC150TED3CA18286

OGÓLNE

  • Waga koła tył 928 g

  • waga koła przód 836 g

  • Max waga bikera 140 kg

OBRĘCZ

  • Hookless tubeless TSS Carbon

  • Presta

  • 29" / 700C

PIASTA

  • 240

  • 12 mm Thru Axle

  • 148 mm Boost

  • Disc Center Lock

  • Shimano Micro Spline

  • Shimano 12SP Steel (SS12)

  • Ratchet EXP OS 30

SZPRYCHY I NYPLE

  • DT hybrid 2 Straightpull

  • DT hybrid 2 Straightpull

  • Three-cross (1:1)

  • DT ProLock Squorx ProHead alu

DOŁĄCZONE AKCESORIA

  • Tubeless tape 32 mm
    TL valve alu black 18-25 mm

Koła w systemie bezdętkowym lub z dętką

Obręcz Hookless tubeless TSS:

„Hookless Tubeless” lub „Tubeless Straight Side” (skrót: TSS) to określenie związane z konstrukcją obręczy. Obręcze przystosowane do opon bezdętkowych mogą być użytkowane bez dętki albo z dętką. Pojęcie „Hookless” lub „Straight Side” dotyczy kształtu krawędzi obręczy — w tym przypadku prostego, bez klasycznych haczyków. Taka konstrukcja zapewnia korzyści związane z większą stabilnością rantów obręczy karbonowych przy uderzeniach i pozwala na uzyskanie ciśnienia w oponach do 5 bar.

Dzięki użyciu pojedynczej sprężyny cylindrycznej system zużywa się mniej, pozwalając na szybsze pełne zazębienie.

Oparty na systemie Ratchet EXP system Ratchet EXP OS łączy również zapadkę z piastą, integrując pierścień gwintowany z zapadką. Umożliwia to użycie pojedynczej sprężyny, która zwiększa dokładność zazębienia, jako że zapadki znajdują się stale pod odpowiednim kątem.

Dzięki pełnemu zazębieniu 30T siła wytwarzana przez silnik i rowerzystę jest przenoszona równomiernie na szeroką powierzchnię styku, zapewniając najwyższą niezawodność.

Ratchet EXP OS zwiększa liczbę zębów z 24 w układzie konwencjonalnym do 30, co z kolei zmniejsza kąt zazębienia. W przypadku roweru eMTB, w którym ma miejsce pewien swobodny ruch korb za sprawą silnika, daje to niewielką korzyść. Aby zapewnić niezawodność systemu, zapadki są wykonane ze stali w celu zmniejszenia zużycia, co skutkuje większą trwałością.

Większy podwójny gwint rozdziela obciążenia na większym obszarze, zmniejszając obciążenia szczytowe, przyczyniając się do długiej trwałości systemu i umożliwiając nawet przenoszenie większego momentu obrotowego.

Powierzchnia podwójnego gwintu Ratchet EXP OS jest o 11% większa niż standardowego gwintu Ratchet EXP. Podwójny gwint oznacza, że gwint ma dwa początki i dwie nitki. Dzięki temu przy jednym obrocie śruba z dwiema nitkami posuwa się dwa razy dalej niż śruba z jedną nitką.

Większe łożyska z większymi kulkami obracają się szybko i lepiej absorbują dodatkowe obciążenia osiowe i promieniowe z rowerów eMTB.

Ze względu na większe obciążenia rowerów eMTB, w nowej generacji kół hybrydowych używane są większe łożyska kulkowe niż w piaście 240 EXP MTB. Większe łożyska kulkowe rozkładają obciążenia na większą powierzchnię bieżną, dzięki czemu następuje mniejsze zużycie.

Stan Nowy
Rozmiar 29 "
Marka DT Swiss
Dedykowany/a do rowery MTB (górskie), rowery ebike
Szerokość 30 mm
Rodzaj TL - bezdętkowe
Kaseta/ Wolnobieg Kaseta
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 5418678e-1af6-4627-9614-55639a91bf31

Podobne wyszukiwania