O przedmiocie

Excel Arkusz kalkulacyjny

Word Edytor tekstu

PowerPoint i GIMP Grafika prezentacyjna

Wydawnictwo: ESKK

Kurs zawiera:

Podręczniki:

Excel Arkusz kalkulacyjny - 4 zeszyty

Word Edytor tekstu - 3 zeszyty

PowerPoint i GIMP Grafika prezentacyjna - 3 zeszyty

Segregator

Program kursu - Excel Arkusz kalkulacyjny:

Zeszyt 1

Podstawy obsługi programu Microsoft Excel 2013 (uruchomienie programu, skoroszyt, obszar roboczy).

Wprowadzanie i edycja danych (adresowanie komórek, uaktywnienie komórki, wprowadzanie, zmiana i usuwanie danych, kopiowanie lub przenoszenie zakresu komórek).

Operacje na skoroszycie (otwieranie, zamykanie i zapisywanie skoroszytu, tworzenie nowego skoroszytu). Praca z arkuszami skoroszytu.

Formatowanie w Excelu (rodzaje danych, formatowanie komórek, formatowanie liczb, kopiowanie lub usuwanie formatów komórki, formatowanie arkusza).

Szukanie i zastępowanie danych.
Zeszyt 2

Serie danych.

Przygotowanie arkusza kalkulacyjnego do druku (sposoby wyświetlania arkusza, ustawienia strony arkusza, projektowanie nagłówka i stopki, obszary wydruku, drukowanie).

Formuły obliczeniowe (tworzenie, kopiowanie, wyświetlanie, edytowanie i usuwanie formuł, adresy względne i bezwzględne w formułach).

Funkcje w Excelu (funkcje SUMA, ŚREDNIA, JEŻELI, MINIMUM, MAKSIMUM, usuwanie błędów w formułach obliczeniowych, zagnieżdżanie funkcji, wykorzystywanie nazw w funkcjach, obliczenia między arkuszami, funkcje statystyczne, funkcja tekstowa, zamiana formuły na wartość).
Zeszyt 3

Funkcje matematyczne.

Funkcje daty.

Formatowanie warunkowe (proste reguły formatowania, formatowanie danych przy użyciu skali, pasków danych lub ikon, formuły warunkowe, zarządzanie regułami, znajdowanie komórek zawierających formatowanie warunkowe, kopiowanie lub czyszczenie formatowania warunkowego).

Sortowanie danych.

Filtrowanie danych (autofiltr, kopiowanie wyników filtrowania, filtr zaawansowany).

Sumy częściowe.

Tabele przestawne (tworzenie, modyfikowanie i usuwanie tabeli przestawnej).
Zeszyt 4

Tworzenie i modyfikowanie wykresów (elementy wykresu, modyfikacja wykresu, wykres przestawny, drukowanie wykresu).

Sprawdzanie poprawności danych (określanie kryteriów poprawności, oznaczanie komórek z nieprawidłowymi danymi, kopiowanie poprawności danych, szukanie komórek z regułami poprawności danych, usuwanie z komórek reguł poprawności).

Widok chroniony. Ochrona komórek, arkusza lub skoroszytu (odblokowywanie komórek, zakresów i obiektów graficznych, włączenie ochrony arkusza/skoroszytu, ukrywanie formuł).

Opisywanie komórek – komentarze (wstawianie, wyświetlanie, edytowanie, usuwanie i drukowanie komentarzy).

Schowek w Excelu (przenoszenie lub kopiowanie samej zawartości komórki, opcje wklejania, wklejanie specjalne, opcje Schowka).

Import danych z zewnętrznych źródeł.

Dostosowanie programu Excel do własnych potrzeb.

Program kursu - Word Edytor tekstu:

Zeszyt 1

Podstawy obsługi programu Microsoft Word 2013 (uruchomienie programu, obszar roboczy).

Tworzenie dokumentu (wpisywanie i edycja tekstu, poruszanie się po dokumencie). Podstawowe operacje podczas pracy z dokumentem (zapisywanie, zamykanie, otwieranie, tworzenie nowego dokumentu).

Dalsza praca z dokumentem (podział na akapity, znaki niedrukowalne, cofanie lub ponowne wykonywanie czynności, zaznaczanie, kopiowanie, przenoszenie i usuwanie tekstu, opcje Schowka).

Zmiana wyglądu tekstu – formatowanie (formatowanie czcionki i akapitu, powtarzanie ostatniej czynności, kopiowanie formatów, obramowanie i cieniowanie, wstawianie symboli, wypunktowanie i numerowanie). Zasady formatowania tekstu.

Dostosowywanie obszaru roboczego (widoki i skala wyświetlania dokumentu, wyświetlanie elementów obszaru roboczego i informacji o dokumencie, dzielenie okna na części).

Skróty klawiaturowe.
Zeszyt 2

Szukanie i zamiana tekstu (szukanie w dokumencie, zamiana fraz lub znaków specjalnych).

Tabele (wstawianie, modyfikowanie i formatowanie tabeli, poruszanie się po tabeli, właściwości tabeli, sortowanie i konwertowanie tabeli).

Grafika w edytorze tekstu Word (wstawianie obiektów graficznych, obróbka obiektu graficznego).

Korespondencja seryjna (tworzenie listów seryjnych, reguły w korespondencji seryjnej, tworzenie kopert i etykiet).

Dodatkowe narzędzia edytora tekstu (sprawdzanie pisowni i gramatyki, ustawianie języka). Tworzenie własnych szablonów.

Zapisywanie dokumentów w innych formatach.

Dostosowanie aplikacji do własnych potrzeb.
Zeszyt 3

Formatowanie dokumentu z użyciem stylów (korzystanie z dostępnych stylów, modyfikowanie stylów, szukanie/zamiana stylu, tworzenie własnego stylu, zarządzanie stylami).

Podział dokumentu na strony. Podział dokumentu na sekcje. Ustawienia strony (marginesy, orientacja, rozmiar). Podział tekstu na kolumny.

Projektowanie nagłówków i stopek. Numerowanie stron. Przypisy. Tworzenie spisu treści. Dzielenie wyrazów w dokumencie.

Drukowanie dokumentu. Ochrona dokumentu.

Komentarze i śledzenie zmian. Wykorzystanie tabulatorów.

Program kursu - PowerPoint i GIMP Grafika prezentacyjna:

Zeszyt 1

Podstawy obsługi programu Microsoft PowerPoint 2013 (uruchomienie programu, obszar roboczy).

Tworzenie prezentacji (tworzenie slajdu, slajd z listą wypunktowaną).

Podstawowe operacje podczas pracy z prezentacją (zapisywanie, zamykanie, otwieranie, tworzenie nowej prezentacji).

Dalsza praca ze slajdami prezentacji (slajd z tabelą, slajd z wykresem, slajd z grafiką SmartArt, slajd obiektami graficznymi, slajd z polem tekstowym).

Operacje ułatwiające pracę ze slajdami (poruszanie się po prezentacji, ukrywanie, kopiowanie, przenoszenie lub usuwanie slajdu).

Tryby wyświetlania prezentacji (widoki „Normalny”, „Widok konspektu”, „Sortowanie slajdów”, „Strona notatek”, „Widok do czytania”, „Pokaz slajdów”).
Zeszyt 2

Ustalanie kolorystki prezentacji (motyw dokumentu, tło i elementy graficzne, slajdy kolorowe, czarno-białe lub w odcieniach szarości).

Przygotowanie prezentacji do wydruku i drukowanie (stopka slajdu, ustawianie rozmiarów i orientacji slajdów, drukowanie prezentacji, notatek i materiałów informacyjnych).

Wzorce w prezentacji (wzorzec slajdu, inne wzorce).

Efektowne przejścia pomiędzy slajdami (kolejność definiowania przejść, tworzenie przejścia).

Animacja i dźwięk. Dodawanie muzyki i filmów.

Hiperłącza i przyciski akcji.

Pokaz sterowany ręcznie i przez komputer (pokaz niestandardowy, pętla ciągła, kiosk informacyjny, pokaz limitowany czasem).

Zapisywanie prezentacji na płycie CD. Zapisywanie prezentacji w innych formatach.

Dostosowanie aplikacji do własnych potrzeb.

Prezi – tworzenie prezentacji online (rejestracja, zarządzanie prezentacjami, tworzenie prezentacji od podstaw, edycja prezentacji, pokaz i udostępnianie prezentacji).
Zeszyt 3

Instalacja i uruchomienie programu GIMP.

Obszar roboczy programu GIMP.

Podstawowe operacje (tworzenie nowego obrazu, otwieranie i zapisywanie obrazu, eksport do popularnych formatów, zamykanie okna obrazu lub aplikacji, powiększanie widoku obrazu).

Praca z obrazem (zaznaczanie, zmiana rozmiaru, kadrowanie, wyrównanie, obrót lub odbicie, narzędzia rysowania, wpisywanie tekstu na obrazie, warstwy, retusz zdjęcia, narzędzia kolorów, używanie wybranych filtrów).

Kopiowanie i wklejanie w programie GIMP.

Historia wykonywanych czynności.

Drukowanie obrazu.

Dostosowanie aplikacji do własnych potrzeb (opcje programu, dostosowanie obszaru roboczego, skróty klawiaturowe).

Kurs jest nowy, nieużywany. Sprzedaję ponieważ już przez bardzo długi okres, nie mogę się wziąć za jego przerobienie. Na zeszytach mogą pojawiać się lekkie zabarwienia, rysy albo wgięcia, na zewnątrz jak i wewnątrz. Uprzedzam, że takie zeszyty już były, gdy je do mnie dostarczono. Większość jest w stanie idealnym, ale dobór zeszytów jest na pewno losowy i liczy się wysłanie zestawu tak, aby żadnej z części nie brakowało, niż to jak wyglądają. Powiem tak, naprawdę nie ma na co narzekać. Kurs jest świetny i na pewno będziecie mieli więcej chęci do jego przerobienia niż ja.

Każdy z zeszytów ma dwa małe druciane zaczepy - w jednym z zeszytów kursu "Excel Arkusz kalkulacyjny", jeden z nich jest odczepiony.

W "Strefie Studenta" przy zakupie kursu były dołączone filmy i pliki do ćwiczeń przez pewien okres, który mi się zakończył. Nie przedłużałam dostępu bo i tak po pierwsze, ani razu tam nie weszłam, a po drugie za drogo i na następny tymczasowy termin. Nie wiem jak filmiki, ale pliki miały za zadanie szybsze przerabianie zadań - także jeżeli ktoś chce kompletną wersję kursu, to będzie go musiał zakupić na stronie ESKK.

Stan Nowy
Gatunek Aplikacje biurowe
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 3f14df41-8e79-4189-82d3-2fe5e8613774

Podobne wyszukiwania

Aplikacje biurowe Warszawa  
(781)
Aplikacje biurowe Gdańsk  
(159)
Aplikacje biurowe Lublin  
(90)
Aplikacje biurowe Bydgoszcz  
(90)
Aplikacje biurowe Opole  
(57)
Aplikacje biurowe Rzeszów  
(54)
Aplikacje biurowe Piła  
(47)
Aplikacje biurowe Otwock  
(47)
Aplikacje biurowe Piaseczno  
(37)
Aplikacje biurowe Bielsko-Biała  
(36)
Aplikacje biurowe Pruszków  
(34)
Aplikacje biurowe Przemyśl  
(29)
Aplikacje biurowe Skierniewice  
(28)
Aplikacje biurowe Nowodwór  
(27)
Aplikacje biurowe Krosno  
(27)
Aplikacje biurowe Jelcz-Laskowice  
(24)
Aplikacje biurowe Legnica  
(24)
Aplikacje biurowe Jelenia Góra  
(23)
Aplikacje biurowe Kielce  
(23)
Aplikacje biurowe Wojkowice Kościelne  
(22)
Aplikacje biurowe Zgierz  
(21)
Aplikacje biurowe Biała Podlaska  
(20)
Aplikacje biurowe Legionowo  
(19)
Aplikacje biurowe Sosnowiec  
(19)
Aplikacje biurowe Gliwice  
(18)
Aplikacje biurowe Muszyna  
(18)
Aplikacje biurowe Dąbrowa Górnicza  
(17)
Aplikacje biurowe Włocławek  
(17)
Aplikacje biurowe Włoszczowa  
(16)
Aplikacje biurowe Piastów  
(16)
Aplikacje biurowe Krasiejów  
(16)
Aplikacje biurowe Wołomin  
(14)
Aplikacje biurowe Dębica  
(12)
Aplikacje biurowe Suwałki  
(12)
Aplikacje biurowe Leszno  
(11)
Aplikacje biurowe Pabianice  
(11)
Aplikacje biurowe Konin  
(11)
Aplikacje biurowe Jaworzno  
(11)
Aplikacje biurowe Wysoka  
(11)
Aplikacje biurowe Dobroń  
(11)
Aplikacje biurowe Zawiercie  
(10)
Aplikacje biurowe Szczawnica  
(10)
Aplikacje biurowe Elbląg  
(10)
Aplikacje biurowe Chyliczki  
(10)
Aplikacje biurowe Wadowice  
(10)
Aplikacje biurowe Mysłowice  
(10)
Aplikacje biurowe Wałcz  
(10)
Aplikacje biurowe Ostrów Wielkopolski  
(10)
Aplikacje biurowe Tczew  
(9)
Aplikacje biurowe Choszczno  
(9)
Aplikacje biurowe Ozorków  
(8)
Aplikacje biurowe Nadarzyn  
(7)
Aplikacje biurowe Puławy  
(7)
Aplikacje biurowe Młochów  
(7)
Aplikacje biurowe Siedlce  
(7)
Aplikacje biurowe Mstów  
(7)
Aplikacje biurowe Grodzisk Mazowiecki  
(7)
Aplikacje biurowe Czersk  
(6)
Aplikacje biurowe Słupsk  
(6)
Aplikacje biurowe Nowy Wiśnicz  
(6)
Aplikacje biurowe Żarów  
(6)
Aplikacje biurowe Tomaszów Mazowiecki  
(6)
Aplikacje biurowe Ełk  
(6)
Aplikacje biurowe Nowy Dwór Mazowiecki  
(6)
Aplikacje biurowe Barnisław  
(5)
Aplikacje biurowe Olkusz  
(5)
Aplikacje biurowe Nowe Skalmierzyce  
(5)
Aplikacje biurowe Banino  
(5)
Aplikacje biurowe Sanniki  
(5)
Aplikacje biurowe Jabłonna  
(5)
Aplikacje biurowe Tułowice  
(5)
Aplikacje biurowe Ostrowiec Świętokrzyski  
(5)
Aplikacje biurowe Pokrzydowo  
(5)
Aplikacje biurowe Chocicza  
(4)
Aplikacje biurowe Nysa  
(4)
Aplikacje biurowe Komorniki  
(4)
Aplikacje biurowe Szczecinek  
(4)
Aplikacje biurowe Siemianowice Śląskie  
(4)
Aplikacje biurowe Kleszczewo Kościerskie  
(4)
Aplikacje biurowe Świdnik  
(4)
Aplikacje biurowe Staszów  
(4)
Aplikacje biurowe Wielkolas  
(4)
Aplikacje biurowe Dobczyce  
(4)
Aplikacje biurowe Meszna  
(4)
Aplikacje biurowe Człopa  
(4)
Aplikacje biurowe Mińsk Mazowiecki  
(4)
Aplikacje biurowe Zalasowa  
(4)
Aplikacje biurowe Białogard  
(4)
Aplikacje biurowe Rzęczkowo  
(4)
Aplikacje biurowe Granice  
(4)
Aplikacje biurowe Niepołomice  
(4)
Aplikacje biurowe Starachowice  
(4)
Aplikacje biurowe Jerzmanowa  
(4)
Aplikacje biurowe Myślenice  
(4)
Aplikacje biurowe Mierzyn  
(4)
Aplikacje biurowe Leszno  
(4)