Oferujemy lakier samochodowy 200 ml w sprayu o kodzie koloru:
FIAT LANCIA 451A BLU CAPRI
✅Lakier przygotowywany jest w sprayu, dzięki czemu aplikacja farby jest wygodna i łatwa.
✅Kolor lakieru dobierany jest według najnowszej receptury zgodnie z europejskimi normami.
✅Dzięki współpracy z certyfikowanym partnerem międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego gotowy produkt uzyskujemy z połączenia niezbędnych komponentów i najwyższej jakości pigmentów.
✅Kupując ten produkt masz gwarancję fabrycznej gęstości farby.
✅Ten lakier charakteryzuje się mocną siłą krycia oraz wysoką odpornością na czynniki zewnętrzne i warunki atmosferyczne.
Specyfikacja
Wydajność - spray 200 ml wystarcza na pomalowanie około 0,7 mkw.
Czas schnięcia uzależniony jest od temperatury otoczenia, wilgotności powietrza i grubości nakładanej warstwy (temperatura 20°C, 50% wilgotność względna powietrza):
Suchy dla kurzu: po ok. 5–10 minut
Suchy w dotyku: po ok. 10–20 minut
Utwardzenie: około 24 godziny
Odporność termiczna: do 110°C
Przygotowanie powierzchni i użycie sprayu:
▶️Dokładnie oczyść i odtłuść powierzchnię a następnie wytrzyj ją do sucha.
▶️Przed użyciem energicznie wymieszaj lakier potrząsając pojemnik przez kilka minut.
▶️Przed przystąpieniem do lakierowania wykonaj natrysk próbny w celu weryfikacji koloru.
▶️Podczas malowania zachowaj prawidłową odległość natrysku około 25-30 cm
▶️Nakładaj bazę cienkimi warstwami metodą na krzyż (pierwszą warstwę maluj w poziomie np. od lewej strony do prawej, a drugą w pionie np. z góry na dół).
▶️Nakładanie drugiej i kolejnej warstwy powinno się odbywać w ciągu kilkunastu minut.
▶️Po około 30 minutach od nałożenia ostatniej warstwy bazy koniecznie użyj lakier bezbarwny w celu uzyskania połysku oraz wydobycia głębi koloru.
Pamiętaj! Dobrze przygotowana powierzchnia jest gwarancją sukcesu napraw lakierniczych !
Dysza:
Produkt jest sprzedawany z czerwoną dyszą.
UWAGA! Przy problemach z chlapaniem kropkami, sprawdź czy spray jest dobrze wymieszany, maluj pod odpowiednim kątem.
Po zakończonej pracy, ustaw aerozol zaworem w dół i naciśnij dyszę, by usunąć pozostałości lakieru znajdujące się w zaworze. Dzięki temu, spray będzie ponownie zdatny do użycia