FORD ESCAPE IV Titanium 249KM AWD w pięknym kolorze perłowo - białym z beżowo-czarną skórzaną tapicerką, z niskim przebiegiem 99999km (może odrobinę rosnąć, gdyż auto jest w bardzo sporadycznym użytkowaniu).
Bogato wyposażony, ma wszystko prócz kamer 360.
Sprowadzony z USA 2021 po delikatnej szkodzie (na życzenia zdjęcia do wglądu)
Prawie nowy akumulator, prawie nowe klocki. Tarcze Brembo, prawie nowa instalacja gazowa Landirenzo. Po serwisie: olej, filtry, klocki i tarcze (Brembo).
Spalanie, bo to najczęściej interesuje wiele osób. Jeśli ktoś jeździ spokojnie to spali i 5,5 litra. Natomiast przy normalnej jeździe drogami krajowymi 7,7l/100km to rezultat do osiągnięcia bez problemu. Trasa - jazda z prędkościami autostradowymi około 10l/100km. Przy czym gdy auto posiada instalację gazową to 80% spalania to gaz, reszta dotrysk paliwa, więc możemy tu mówić o mega ekonomicznym połykaniu kilometrów. Dla zaintersowanych - posiadam kilka zdjęć z różnymi wynikami spalania.
To zdecydowanie samochód klasy Premium, dodatkowo poważnie doposażony.
Poza fabrycznymi udogodnieniami auto zostało wyciszone w profesjonalnej firmie w W-wie, obecny koszt to około 10 tyś złotych, ja 3 lata temu płaciłem niewiele mniej. Wyciszone zostało wszystko prócz tylnej klapy, gdyż podczas jazdy nie dochodzi z jej strony szum, a jest ona podnoszona elektrycznie, więc nie chcieliśmy dodawać dodatkowego obciążenia na siłowniki. Z procesu wyciszania dostępna jest dokumentacja fotograficzna.
Auto ma nałożoną warstwę ceramiczną przez firmę Mordor Detailing, okresowo było czyszczone w tejże firmie, więc utrzymana jest gwarancja na powłokę. Jest na to stosowny certyfikat.
Poza wyposażeniem fabrycznym doposażone również w:
- powłoka ceramiczna lakieru z gwarancją (kupującemu dorzucam gratis okresowe mycie w Mordor Detailing Pułtusk przedłużające gwarancję oraz mycie wnętrza)
wiązka i gniazdo do przyczepy przerobione na europejskie złącze
oryginalna fordowska roletka bagażnika
siłowniki maski
prawie nowa instalację gazową Landirenzo (na gwarancji)
prawie nowe tarcze i klocki Brembo (kilkaset km przebiegu)
- wyciszenie w profesjonalnej firmie (jest dokumentacja fotograficzna)
Do samochodu dorzucam też moduł znacząco polepszający charakterystykę pracy silnika - PedalBox (koszt ponad 1400 zł), zakupiony do tego modelu w firmie HP Factory.
Auto poza drobnymi naprawami blacharskimi (jest dokumentacja fotograficzna) po sprowadzeniu z USA przy przebiegu około 14 tyś km nie miało żadnych przygód, nawet rysek parkingowych.
Wyposażenie standardowe Titanium:
Dach panoramiczny z otwieraną przednią częścią
Skórzana tapicerka
Kolorowy wyświetlacz przezierny nad kokpitem kierowcy, regulowany w wielu zakresach
Asystent parkowania (auto samo parkuje samochód)
Auto Start/Stop
Automatyczna 8-o stopniowa skrzynia biegów
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia regulowane i podgrzewane oraz składane elektrycznie (posiadają również funkcję wspomagania parkowania - na biegu wstecznym wybór lusterka powoduje jego obniżenie, aby lepiej było widać krawężniki i precyzyjniej zaparkować)
Hamulec postojowy elektryczny
Czujniki parkowania 360 stopni
Tempomat adaptacyjny z radarem dostosowuje prędkość do poprzedzających pojazdów - samodzielnie jedzie w korkach
Podgrzewane i elektrycznie regulowane fotele przednie
Fotel kierowcy z pamięcią.
Zestaw wskaźników z wyświetlaczem 12.3"
Drugi wyświetlacz 8'' AppleCar Play, Android Auto (System Ford SYNC 3)
Pokrywa bagażnika otwierana elektrycznie, przyciskiem, pilotem, nogą
System kontroli ciśnienia w oponach
Wybór trybów jazdy Normalny/Eco/Sportowy/Śnieg/Piasek/Ślisko
Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
Światła do jazdy dziennej oraz p/mgielne przednie LED
Głośniki Bang&Olufsen subwoofer
Oświetlenie otoczenia (ambient) Ice Blue
Kamera cofania z czujnikiem ruchu poprzecznego
Tarcze kół aluminiowe 19” z fabrycznie wyciszonymi w środku specjalną gąbką oponami letnimi Continental Ecocontact 6 oraz zestaw opon wielosezonowych Bridgestone Ecopia M+S
Klawiatura bezkluczykowa Security Code na słupku drzwi kierowcy
Pilot do otwierania bramy w osłonie przeciwsłonecznej kierowcy
Siedzenia tylne dzielone 60/40, regulowany kąt oparcia i składane
Osłony przeciwsłoneczne z lusterkami podświetlanymi
System bezkluczykowego dostępu do samochodu (dwa piloty w zestawie)
ABS - system zapobiegający blokowaniu kół
Nowe koło zapasowe dojazdowe (daję osobno, gdyż w miejscu koła jest obecnie butla z gazem)
Światła automatyczne z czujnikiem zmierzchu
System FordPass Connect (należy zmienić modem na europejski, ja nie korzystałem z tej funkcji, więc nie było mi to potrzebne)
Lusterko wewnętrzne fotochromatyczne