Jednokierunkowy silnik bezszczotkowy o dużej mocy typu tarczowego
Zaktualizowany układ serwomechanizmów z czterema śrubami montażowymi, aby umożliwić instalację serwomechanizmów innych marek
Mieści większe akumulatory dzięki zaktualizowanej, szerszej komorze
Wsporniki i mocowania z anodyzowanego na czerwono aluminium pasują do nowego silnika
Zaktualizowany projekt kontroli ogona
Wytrzymały ochraniacz silnika
Zaktualizowany, ręcznie nawinięty przez profesjonalistów, wysokowydajny silnik bezszczotkowy z żelaznym rdzeniem, szybkimi łożyskami kulkowymi, wysoce precyzyjną obudową i najlepszymi magnesami NdFeB
Zaktualizowane śmigło o wysokiej wydajności, dynamiczne i ciche
Jednoczęściowa konstrukcja wału ogonowego o wysokiej precyzji z mechanizmem tłumiącym typu O-ring
Zintegrowane lekkie nylonowe podwozie
Odważniejszy i grubszy belka ogonowa, która utrzymuje wysoką stabilność podczas agresywnych sesji lotu
Szybki dostęp do konstrukcji akumulatora bez konieczności zdejmowania osłony
Opływowy, wstępnie malowany daszek o niskim oporze wiatru
Obrabiany CNC uchwyt ostrza z aluminium 7075 o wysokiej wytrzymałości
Dostępny w wielu opcjach kolorystycznych
Dane techniczne:
Długość: 833 mm
Wysokość: 217 mm
Długość/średnica głównego wirnika: 390 mm / 827 mm
Średnica wirnika ogonowego: 186 mm
Masa startowa: 1300 g (45,86 uncji) ok.
Komora baterii: 115x50x37mm ok.
Serwo ogonowe: mini serwo
Serwo tarczy sterującej: micro serwo
Napęd tylny: Napęd pasowy
Zawiera:
Potrzebne do uruchomienia:
(1) Nadajnik i odbiornik 2,4 GHz (6-kanałowy lub więcej, system helikopterowy)
(1) kompatybilna ładowarka
(1) Kątomierz do łopaty
Różne narzędzia, smary i smary do konfiguracji i montażu