O przedmiocie

Na sprzedaż super gra planszowa Neuroshima Hex wersja 3.0 z dodatkiem Steel Police

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.

Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.

Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!

Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).

Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie - mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.

Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.

Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.

Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne - dla każdej z podstawowych armii w grze.

DODATEK!!!! STEEL POLICE

<em>Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.</em>

Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia. Atak ten zostaje odbity w przeciwnym kierunku na odległość jednego pola i trafia jednostkę przeciwnika (Żołnierza, Sztab lub Moduł), o ile ta stoi na sąsiednim polu na linii tego ataku. Odbity atak nie czyni żadnej szkody żetonom Stalowej Policji.

Stan Bardzo dobry
Stan opakowania otwarte
Wydawca Portal Games
Czas rozgrywki Do 2 godzin
Seria Neuroshima
Typ Podstawa
Wiek gracza 8-11 lat
Minimalna liczba graczy 2
Maksymalna liczba graczy 4
Wersja językowa gry polska
Język instrukcji polska
Materiał papier, karton
Bohater / Bajka brak
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 1.305 kg
Nazwa Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Projektant Michał Oracz
Ilustrator Mateusz Bielski, Piotr Cieśliński, Piotr Foksowicz, Jakub Jabłoński
Kod producenta 27758
Wysokość produktu 20.00 cm
Szerokość produktu 25.00 cm
Głębokość produktu 3.00 cm
Inne ogłoszenia sprzedającego
Zobacz wszystkie
Chcesz kupić więcej z jedną dostawą? Wybierz KUP TERAZ i w kolejnym kroku dodasz więcej przedmiotów od tego sprzedającego.

Inne ogłoszenia sprzedającego

Chcesz kupić więcej z jedną dostawą?
Wybierz kup teraz i w kolejnym kroku dodasz więcej przedmiotów od tego sprzedającego.
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 6d48fd35-9ad1-4b87-a00f-0f469ef69451

Podobne wyszukiwania

Strategiczne i wojenne Warszawa  
(295)
Strategiczne i wojenne Wrocław  
(146)
Strategiczne i wojenne Kraków  
(101)
Strategiczne i wojenne Łódź  
(73)
Strategiczne i wojenne Gdańsk  
(71)
Strategiczne i wojenne Poznań  
(69)
Strategiczne i wojenne Lublin  
(57)
Strategiczne i wojenne Sławin  
(45)
Strategiczne i wojenne Bartoszyce  
(36)
Strategiczne i wojenne Dąbrowa Górnicza  
(29)
Strategiczne i wojenne Białystok  
(24)
Strategiczne i wojenne Sieroszewice  
(23)
Strategiczne i wojenne Szczecin  
(22)
Strategiczne i wojenne Prudnik  
(21)
Strategiczne i wojenne Katowice  
(19)
Strategiczne i wojenne Nowy Targ  
(17)
Strategiczne i wojenne Tarnów  
(16)
Strategiczne i wojenne Bydgoszcz  
(14)
Strategiczne i wojenne Opole  
(13)
Strategiczne i wojenne Gdynia  
(13)
Strategiczne i wojenne Sosnowiec  
(12)
Strategiczne i wojenne Rzeszów  
(10)
Strategiczne i wojenne Tychy  
(10)
Strategiczne i wojenne Toruń  
(10)
Strategiczne i wojenne Słupsk  
(10)
Strategiczne i wojenne Miastko  
(9)
Strategiczne i wojenne Ruda Śląska  
(9)
Strategiczne i wojenne Koszalin  
(9)
Strategiczne i wojenne Kielce  
(8)
Strategiczne i wojenne Olsztyn  
(7)
Strategiczne i wojenne Piła  
(7)
Strategiczne i wojenne Ostrów Wielkopolski  
(7)
Strategiczne i wojenne Grudziądz  
(6)
Strategiczne i wojenne Święciechowa  
(6)
Strategiczne i wojenne Swarzędz  
(5)
Strategiczne i wojenne Zielona Góra  
(5)
Strategiczne i wojenne Łapy  
(5)
Strategiczne i wojenne Płock  
(5)
Strategiczne i wojenne Kaliska  
(5)
Strategiczne i wojenne Będzin  
(4)
Strategiczne i wojenne Grodzisk Mazowiecki  
(4)
Strategiczne i wojenne Wieruszów  
(4)
Strategiczne i wojenne Reda  
(4)
Strategiczne i wojenne Bytom  
(4)
Strategiczne i wojenne Głogów  
(4)
Strategiczne i wojenne Siedlce  
(4)
Strategiczne i wojenne Chorzów  
(4)
Strategiczne i wojenne Komorów  
(4)
Strategiczne i wojenne Jaworzno  
(4)
Strategiczne i wojenne Wadowice  
(4)
Strategiczne i wojenne Częstochowa  
(4)
Strategiczne i wojenne Ostrołęka  
(4)
Strategiczne i wojenne Radom  
(4)
Strategiczne i wojenne Aleksandrowice  
(4)
Strategiczne i wojenne Wara  
(4)
Strategiczne i wojenne Sokołów Podlaski  
(4)
Strategiczne i wojenne Ostrów Mazowiecka  
(4)
Strategiczne i wojenne Szprotawa  
(4)
Strategiczne i wojenne Węgrów  
(4)