Centrala proxima
Wyposażenie:
- Katra BRA4 (podłączenie 4 lini ISDN)
- Karta LIN2 (podłączenie 2 lini analogowych)
- Karta DSYS4 2 sztuki (podłączenie 8 telefonów cyfrowych wewnętrznych)
- Karta LOC4 (podłączenie 4 telefonów analogowych wewnętrznych)
- Karta GSM2 (podłączenie dwóch lini GSM slot na dwie karty sim)
LICENCJE:
- VOIP PORT 18 sztuk
- VOIP KANAŁ 8 sztuk
- TAPI
- NAGRYWANIE 4 KANAŁY
Lekko uszkodzony kabel do anten gsm na zdjęciu, nie przeszkadza to w działaniu.
telefony VoIP Yealink t48s
11 sztuk i 2 sztuki t48g
telefony cyfrowe panasonik kx-t7636 duży wyświetlacz
6 sztuk
telefony cyfrowe panasonik kx-t7630 mały wyświetlacz
3 sztuki
Opis samej centrali
IP PBX Centrala PROXIMA Pole komunikacyjne IP.
Do 14 linii miejskich analogowych
Do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
Do 2 łączy ISDN PRA (30B+D)
Do 28 analogowych linii wewnętrznych
Do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych Lini Wewnętrznych)
Do 256 kanałów VoIP (dla kodeka G.711) do 1000 portów VoIP
Do 14 portów GSM
Nagrywanie rozmów do 30 kanałów.
Producent: Platan
CENTRA:
Jednostka bazowa IP PBX Servera Proxima – obudowa, zasilacz, procesor, plater – 7 uniwersalnych slotów
bezblokadowe pole komutacyjne
możliwość uruchomienia do 1000 portów VoIP (Uwaga: obsługa VoIP wymaga zastosowania kart VoIP64)
możliwość nagrywania do 30 rozmów jednocześnie
Funkcjonalność Multi Phone
Wideorozmowy – opcja
ProximaWeb – zarządzanie serwerem przez przeglądarkę internetową
Strefa Użytkownika – dostępna przez przeglądarkę internetową
Zaawansowana diagnostyka VoIP
Możliwość łączenia systemów poprzez Platan Intelligent Networking
Globalna książka telefoniczna do 3 000 wpisów dla aparatów systemowych
Połączenia konferencyjne
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR) obejmuje m.in
INFOLINIE (system wielopoziomowego menu głosowego)
- możliwość dystrybuowania ruchu do grup abonentów według zadanych
kryteriów: kolejkowanie (opcja płatna), równomiernie (UCD), zgodnie z
tematem wybranym na Infolinii lub na podstawie zidentyfikowanego numeru
CLIP (ACD);
- 99 zapowiedzi głosowych (do około 30 h) dla funkcji DISA oraz INFOLINI
Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa (25-kanałowa) ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej
Prezentacja CLIP na wszystkich liniach wewnętrznych
Rejestracja i taryfikacja rozmów - bufor 100 000 rekordów
Interfejs hotelowy – współpraca z oprogramowaniem hotelowym
Otwarty, programowy interfejs CTI - umożliwiający integrację serwera z systemami
Call Center, CRM oraz innymi aplikacjami i urządzeniami
VEK (Voipowy Eliminator Kosztów)
Call Through (połączenie tranzytowe z automatyczną autoryzacją)
Centrala wyposażona jest w:
- Katra BRA4 (podłączenie 4 lini ISDN)
- Karta LIN2 (podłączenie 2 lini analogowych)
- Karta DSYS4 2 sztuki (podłączenie 8 telefonów cyfrowych wewnętrznych)
- Karta LOC4 (podłączenie 4 telefonów analogowych wewnętrznych)
- Karta GSM2 (podłączenie dwóch lini GSM slot na dwie karty sim)
LICENCJE:
- VOIP PORT 18 sztuk
- VOIP KANAŁ 8 sztuk
- TAPI
- NAGRYWANIE 4 KANAŁY