O przedmiocie

> Marketing od strony której się nie spodziewałeś
> Masa rzeczy, które możesz wykorzystać w copywritingu i marketingu

Tytuł: Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing - Bruno Ballardini

Autor: Bruno Ballardini
Wydawnictwo: WAB
Okładka: twarda
Stan: jak nowa
Kondycja: bez śladów używania
Liczba stron: 224
ISBN: 9788374144094

OPIS AUKCJI
WAB 2008, ISBN: 978-83-7414-409-4, 125x195, 224 s., oprawa twarda

Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste. Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako cztery p (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji sprzedawca - klient, w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować markę Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Bruno Ballardini - ur. 1954, błyskotliwy eseista włoski, teoretyk komunikacji, profesor rzymskiego uniwersytetu, niegdyś copywriter w agencji międzynarodowej; zajmował się także komponowaniem i muzyką elektroniczną. Mieszka w Rzymie i Tokio. Autor La morte della pubblicita (1994) i Manuale di disinformazione (1995). Książka Jezus, i biel stanie się jeszcze bielsza, czyli jak Kościół wymyślił marketing szybko stała się bestsellerem, przetłumaczono ją na siedem języków, m.in. niemiecki, francuski i hiszpański. tytuł oryginału: Gesù lava più bianco ovvero come la Chiesa inventò il marketing
przekład: z włoskiego Michał Oleksiuk

Stan Bardzo dobry
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 380ac9f2-7176-4528-877e-a5ef8676864f

Podobne wyszukiwania

Marketing i zarządzanie Warszawa  
(292)
Marketing i zarządzanie Wrocław  
(94)
Marketing i zarządzanie Kraków  
(69)
Marketing i zarządzanie Łódź  
(43)
Marketing i zarządzanie Poznań  
(32)
Marketing i zarządzanie Gdańsk  
(31)
Marketing i zarządzanie Rzeszów  
(30)
Marketing i zarządzanie Suwałki  
(30)
Marketing i zarządzanie Gliwice  
(19)
Marketing i zarządzanie Katowice  
(18)
Marketing i zarządzanie Białystok  
(18)
Marketing i zarządzanie Szczecin  
(18)
Marketing i zarządzanie Lublin  
(17)
Marketing i zarządzanie Olsztyn  
(15)
Marketing i zarządzanie Sopot  
(15)
Marketing i zarządzanie Tarnów  
(15)
Marketing i zarządzanie Knurów  
(15)
Marketing i zarządzanie Gdynia  
(14)
Marketing i zarządzanie Łomianki  
(13)
Marketing i zarządzanie Piaseczno  
(13)
Marketing i zarządzanie Polkowice  
(11)
Marketing i zarządzanie Kielce  
(10)
Marketing i zarządzanie Bydgoszcz  
(9)
Marketing i zarządzanie Sosnowiec  
(9)
Marketing i zarządzanie Toruń  
(8)
Marketing i zarządzanie Szczutowo  
(7)
Marketing i zarządzanie Ruda Śląska  
(6)
Marketing i zarządzanie Otwock  
(6)
Marketing i zarządzanie Józefosław  
(6)
Marketing i zarządzanie Częstochowa  
(6)
Marketing i zarządzanie Trzebinia  
(6)
Marketing i zarządzanie Bełchatów  
(6)
Marketing i zarządzanie Oława  
(6)
Marketing i zarządzanie Legionowo  
(6)
Marketing i zarządzanie Aleksandrów Łódzki  
(6)
Marketing i zarządzanie Skawina  
(5)
Marketing i zarządzanie Borzęcin Duży  
(5)
Marketing i zarządzanie Płock  
(5)
Marketing i zarządzanie Pruszków  
(5)
Marketing i zarządzanie Rusiec  
(5)
Marketing i zarządzanie Myślenice  
(5)
Marketing i zarządzanie Wałbrzych  
(5)
Marketing i zarządzanie Leszno  
(5)
Marketing i zarządzanie Opole  
(4)
Marketing i zarządzanie Pabianice  
(4)
Marketing i zarządzanie Koszalin  
(4)
Marketing i zarządzanie Gniezno  
(4)
Marketing i zarządzanie Trzebnica  
(4)
Marketing i zarządzanie Kalisz  
(4)
Marketing i zarządzanie Krapkowice  
(4)
Marketing i zarządzanie Książenice  
(4)
Marketing i zarządzanie Nowy Dwór Mazowiecki  
(4)
Marketing i zarządzanie Jodłownik  
(4)
Marketing i zarządzanie Legnica  
(4)
Marketing i zarządzanie Kołbaskowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Biała Podlaska  
(4)
Marketing i zarządzanie Krzyszkowo  
(4)
Marketing i zarządzanie Mysłowice  
(4)