Kabina lakiernicza
Basic 7x4
Samochodowa kabina lakiernicza jest podstawowym urządzeniem technologii napraw lakierniczych, umożliwiającym prowadzenie prac lakierniczych w warunkach bezpiecznych i komfortowych, jednocześnie minimalizując ich negatywny wpływ na najbliższe otoczenie oraz środowisko
- Wymiary zewnętrzne: 7000x4000x3130 mm
- Wymiary wewnętrzne: 6900x3900x2700 mm
- Brama wjazdowa: 3000x2600 mm (trzy skrzydła)
- Drzwi serwisowe: 640x1800 mm
- Konstrukcja: stal zwykła
- Wymiennik ciepła: stal zwykła
- Panele: styropian EPS
- Moc całkowita: 7kW
- Posadownie: wewnątrz
Specyfikacja
Konstrukcja ścian kabiny lakierniczej
- Grubość 50mm
- Wypełnienie: styropian EPS
- Kolor: biały
Podstawa kabiny lakierniczej
- Kabina osadzona bezpośrednio na posadce/wylewce
- Posadowienie kabiny tylko wewnątrz budynku
- Kolor: biały
Dach kabiny
Podwójny dach:
System wymiany powietrza
System nawiewowy
- Turbina strumieniowa 5.5kW – 1 sztuka;
- Wydajność: 20000m3/h;
- Na przekładni pasowej
- Sterowanie obiegiem powietrza: brak
Oświetlenie
Światła boczne
- boczne lampy 20szt.;
- brak możliwości zamontowania oświetlenia górnego
System ogrzewania powietrza
Jednostopniowy Palnik olejowy Riello G10 54-120 kW
- Sterowanie palnika: ręczne
- czas nagrzewania: 20min
Komunikacja w kabinie lakierniczej
Drzwi główne
- Wymiary 3200x2600 mm;
- 3 skrzydłowy system drzwi;
Drzwi serwisowe
- Kabina wyposażona w drzwi serwisowe;
- Zamki ciśnieniowe.
Filtracja kabiny lakierniczej
Czerpnia /dolot
Wylot
Filtr Sufitowy:
- Filtracja główna (wysokoprzepływowa).
Specyfikacja Filtra:
- Waga - 600g/m3;
- Grubość – 50 mm;
- Przepływ powietrza - 900m3/h;
- Skuteczność przechwytywania - 97%;
- Prędkość powietrza - 0,25m/s;
- Zatrzymanie pyłu - 650g/m3;
- Max. temp. - 100 C;
- Klasa filtracji (EN 779) - M5;
- Odporność na ogień (DIN 53438) – F1
Przykładowe realizacje: