Kable Outlander 3 Hybrid IEC 62196-2. Norma ta została opracowana przez niemiecką firmę Mennekes i jest stosowana głównie w europejskich markach pojazdów elektrycznych.
Jego cechą charakterystyczną jest to, że gniazdo wtykowe ma 7 złączy (3 przewody pod napięciem + 1 przewód uziemiający + 1 linia środkowa (linia zerowa) + 2 linia sygnału). Dlaczego są trzy linie ognia? Dzieje się tak, ponieważ Europa ma koncepcję elektryczności trójfazowej, podczas gdy Stany Zjednoczone nie.
pic1.jpg
L1 L2 L3 Przewód pod napięciem Zasilanie AC
N Linia neutralna jest neutralna
Kabel uziemiający PE jest uziemieniem ochronnym
Funkcja komunikacji linii sygnałowej PP CP
2.
Wtyk męski typu 2
pic2.jpg
Prąd: 16A/32A (jednofazowy, trójfazowy)
Łączy się z końcówką stosu ładującego Gniazdo/wylot typu 2
(1) Część to końcówka/pin/koniec, końcówka męskiej wtyczki typu 2 wystaje.
(2) Częścią jest uszczelniona cewka, zgodnie z prądem i różnymi rozmiarami
We wtyczce występuje opór, a pozycja oporności znajduje się między PP a PE. Funkcja oporu jest następująca:
Poinformuj stos ładujący, że wtyczka ładująca została włożona
3.
Wtyk żeński typu 2
pic3.jpg
Prąd: 16A/32A (jednofazowy, trójfazowy)
Łączy się z wlotem typu 2 na końcu samochodu
(1)Część to zacisk/pin/koniec. Końcówka wtyku męskiego typu 2 jest wypukła i jest szpilką, ale końcówka wtyku żeńskiego typu 2 jest wklęsła
Wklęsła konstrukcja (2) jest używana z zamkiem elektromagnetycznym.