O przedmiocie

Katalizator sportowy wykonany ze stali nierdzewnej z wkładem metalowym dedykowany do samochodów o pojemności do 2000cm3

Do wyboru mamy kilka opcji gęstości komórek w katalizatorze. Do samochodów produkcji seryjnej stosuje się najczęściej katalizatory 400CPSi w silnikach benzynowych natomiast w silnikach diesla 200CPSi, przy czym w samochodach sportowych lub tuningowanych lepiej zastosować katalizator sportowy o gęstości na poziomie 100-200CPSi dla umożliwienia jak najlepszego przepływu spalin.

CPSi - cell per square inch (komórka na cal kwadratowy) - inaczej gęstość komórek w katalizatorze.

W ofercie mamy dostępne katalizatory o wkładzie ceramicznym oraz metalowym. Podstawową różnicą pomiędzy wkładem metalowym a ceramicznym jest wytrzymałość na wstrząsy - katalizator ceramiczny może się pokruszyć przy bezpośrednim uderzeniu puszki katalizatora w kamień, natomiast metalowy powinien wytrzymać. Drugą istotną różnicą jest wytrzymałość na szok temperaturowy - ceramika wytrzymuje temperaturę do 850oC natomiast metal 1300oC. Ostatnią różnicą jest cena - metalowy jest zazwyczaj droższy.

Wymiary:

Średnica - 50mm
Długość - 225-233mm
Szerokość/Wysokość: 112mm
Sprawdź na jaką normę potrzebujesz katalizator w tabelce poniżej:

Norma emisji spalin
Data wprowadzenia
DIESEL
EURO 1 07/1992
EURO 2 01/1996
EURO 3 01/2000
EURO 4 09/2005
EURO 5 2009-2014
BENZYNA
EURO 1 07/1992
EURO 2 01/1996
EURO 3 01/2000
EURO 4 01/2005
EURO 5 2009-2014

Stan Nowy
Producent części AWG
Typ samochodu Samochody osobowe
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 95525a91-8cae-4761-a71f-d2de78612fd9

Podobne wyszukiwania