O przedmiocie

Oryginalna kawa BORBONE z Neapolu o niepowtarzalnym smaku!

BORBONE Red Linea Vending to „czerwona” (rossa) mieszanka energetyczna typu wigor do ekstrakcji barowej lub domowej w ekspresach wyposażonych w automatyczne (vending) dozatory i młynki. Kompozycja z przewagą robusty. Kawa mocna, kremowa, niekwaśna, z gorzkością do zaakceptowania (informacja dla tych, co wywaru nie słodzą). Dla koneserów espresso napoletano propozycja typowa – pyszny, ożywczy napój w filiżance z naddatkiem intensywnego i trwałego aromatu. Gwarantująca podczas jej kosztowania o każdej porze dnia kofeinowy doping, by podtrzymać energię potrzebną do funkcjonowania w ruchliwym mieście u stóp Wezuwiusza.

Walory smakowe (skala 1:12): intensywność 9,5; konsystentność (wł.corpo, ang. body) 9,5; słodkość 7; trwałość 9,5; kwaśność 4.

UWAGA: kawa jest znana ze swych wyjątkowych właściwości; trzy "małe czarne" z tego produktu dziennie pozwalają utrzymać prawidłowy stan glukozy we krwi i poprawić jej krążenie. Kawa przyśpiesza też tępo przemiany materii, niweluje ryzyko wystąpienia depresji. Odpowiednia zawartość kofeiny – jak wiemy – pobudza nas, pomaga w koncentracji i wspiera pamięć.

Caffe Borbone to z założenia nobliwa marka z Neapolu, powstała w 1997 roku, wchodząca w skład spółki L'Aromatika S.r.l. Powołana nad zatoką pod Wezuwiuszem, gdzie kawiarni wpisanych w historię jest krocie (choćby Gambrinus, 1860). Bo Neapol to chyba jedyne miasto na świecie, gdzie każdy każdego częstuje kawą i nikt nie mówi "– Nie!". Tak przynajmniej o sobie rozpowiadają miejscowi. Ambicją zakładu jest nawiązywanie do historii miasta – zwłaszcza okresu Królestwa Obojga Sycylii pod panowaniem Burbonów.

Anegdotka miła dla ucha: "mała czarna" Borbone ma być wzorcowym synonimem wyjątkowego espresso jaki zaparzono nowemu królowi Karolowi Burbońskiemu 10 maja 1734 roku w klasztorze Braci Mniejszych, u wejścia do miasta przez Bramę Kapucynów. Dowodem na takie wyszczególnienie współczesnej palarni jest od parunastu lat kontrakt na dostarczanie kawy do Domu Burbonów (Real Casa di Borbone delle Due Sicilie, 1734) i oficjalny sponsoring Teatro di San Carlo (1737) w Neapolu.

Szanując neapolitańską tradycję zakład postawił na zaawansowane technologie i tym samym przedsiębiorstwo Borbone oferuje dziś konsumentom prawie kompletny wachlarz produktów z branży kawowej.

Stan Nowy
Marka Caffe Borbone
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 582555f0-ce58-47b3-a272-e62347630fc0

Podobne wyszukiwania