„Mam konto Fortnite z bogatą kolekcją skinów – od klasycznych po unikalne, rzadkie skórki, których nie ma już w sklepie. Posiadam od 10 do 60 skinów, w tym wiele edycji limitowanych i specjalnych wydarzeń. Każdy skin to unikalny wybór, dzięki któremu wyróżniam się na polu bitwy. Na koncie znajdziesz także ciekawe plecaki, gesty i akcesoria, które uzupełniają mój zestaw. Idealne konto dla graczy szukających różnorodności i unikalnych kosmetycznych dodatków!”
UWAGA! zdjecia są tylko podglądowe , brak zwrotu i możliwości wymiany
na koncie mogą być skiny takie jak :
Agent Jones
W Fortnite gracze mogą otrzymać bany za różne nieprzestrzeganie zasad i wykroczenia. Oto najczęstsze powody, dla których można zostać zbanowanym:
Cheatowanie – Używanie zewnętrznych programów, botów, hacków lub innych narzędzi do oszukiwania w grze (np. aimboty, wallhacki).
Toksyczne zachowanie – Obrażanie innych graczy, stosowanie wulgaryzmów, rasizm, seksizm, czy inne formy nękania i mowy nienawiści.
Korzystanie z nielegalnych skryptów lub modów – Zainstalowanie niestandardowych modyfikacji, które zmieniają zasady gry, dają nieuczciwą przewagę lub są niezgodne z regulaminem.
Bug exploitation (wykorzystywanie błędów gry) – Wykorzystywanie bugów i luk w grze do uzyskania przewagi nad innymi graczami lub zdobywania nieuczciwych korzyści.
Wielokrotne zakłócanie rozgrywki – Celowe opuszczanie meczów, zespamowanie w lobby, czy celowe działania, które psują zabawę innym graczom.
Tymczasowe banowanie przez grupy lub konta – Zbanowanie za działania podjęte na kontach, które nie są w pełni zgodne z zasadami, na przykład tworzenie wielu kont do unikania zakazu.
Korzystanie z nielegalnych rynków – Kupowanie lub sprzedawanie wirtualnych przedmiotów (np. skórek, V-dolców) na niezaufanych zewnętrznych rynkach.
Obecność niepełnoletnich w grach, które tego zabraniają – Jeśli nie spełnia się minimalnego wieku, wymagającego zgody opiekunów lub zgody na regulamin.
Każdy z tych czynników może prowadzić do różnych rodzajów banów: tymczasowych, permanentnych lub ograniczeń na konkretne funkcje w grze.