Zastosowanie nowego sterownika O2 umożliwia zarządzanie gaźnikiem w obszarze, w którym sonda Lambda kontroluje mieszankę powietrza i benzyny, która ma być wprowadzona do komory spalania. To urządzenie jest w stanie sprawić, że sonda Lambda będzie pracować przy wartości innej niż stechiometryczna, poprawiając A/F (stosunek powietrza do paliwa) w celu zwiększenia momentu obrotowego i mocy przy jednoczesnym poszanowaniu DNA silnika.
Głównym celem działu badań i rozwoju firmy Malossi jest zapewnienie, aby każdy pojazd miał kalibrację mającą na celu optymalizację osiągów i zużycia paliwa.
Pełna kontrola gaźnika jest osiągana poprzez połączenie sterownika O2 z jednostką sterującą Force Master. Synergia tych dwóch urządzeń nie ma granic, cały cytowany plan jest zarządzany, kontrolowany i optymalizowany dla każdego kroku przetwarzania zaproponowanego przez Malossi.
Ewolucja, jaką przeszły systemy sterowania silnikami w ostatnich latach, doprowadziła do zaprojektowania tej nowej wersji. Emulacja sygnałów czujnika Lambda odpowiada teraz idealnie oryginalnemu czujnikowi, a wygląd został udoskonalony i ulepszony o niezbędny interfejs optyczny, który emuluje rzeczywiste działanie urządzenia.
emulator lambda malossi dla:
5518931B MALOSSI SONDA LAMBDA O2 EMULATOR HONDA SH i ABS 125 ie 4T LC euro 5 2020 i nowsze (JF90E)
5518931B MALOSSI SONDA LAMBDA O2 EMULATOR HONDA SH tryb 125 ie 4T LC euro 5 2021 i nowsze (JK01E)
5518931B MALOSSI SONDA LAMBDA O2 EMULATOR HONDA SH i ABS 150 ie 4T LC euro 5 2020od