Do sprzedania posiadam nową ładowarkę cyfrową do akumulatorów litowo-jonowych o napięciu 14,4V i 18V
GAL 1880 CV BOSCH Professional.
Parametry techniczne:
Napięcie zasilania 220 - 230V 50/60Hz
Maksymalny pobór mocy 200W
Maksymalny prąd ładowania 8,0A
System ładowania inteligentny, w pełni automatyczny
Rodzaj sterowania procesem ładowania cyfrowe
Zakres temperatury ładowania akumulatora od 0°C do 45°C
Napięcie ładowanego akumulatora 14,4 V / 18 V
Pojemność ładowanego akumulatora od 1,3 Ah do 12,0Ah
Numer katalogowy producenta 1600A00B8G
Czasy ładowań w pełni rozładowanego akumulatora 14,4 V / 18 V:
akumulator o pojemności 1,5 Ah– max. czas ładowania 15 minut
akumulator o pojemności 2,0 Ah– max. czas ładowania 20 minut
akumulator o pojemności 3,0 Ah– max. czas ładowania 25 minut
akumulator o pojemności 4,0 Ah– max. czas ładowania 30 minut
akumulator o pojemności 6,0 Ah– max. czas ładowania 45 minut
akumulator o pojemności 8,0 Ah– max. czas ładowania 60 minut
Zastosowanie
Profesjonalna ładowarka sieciowa AL 1880 CV firmy BOSCH przeznaczona jest do ładowania akumulatorów litowo-jonowych o napięciu 14,4V i 18V firmy BOSCH. Akumulatory te wykorzystywane są we wszystkich dostępnych elektronarzędziach z linii profesjonalnej firmy BOSCH.
Ładowarka nie jest przeznaczona doładowania akumulatorów litowo-jonowych wykorzystywanych w elektronarzędziach z linii amatorskiej (zielonej).
Akumulatory litowo-jonowe firmy BOSCH to akumulatory, które można doładowywać w dowolnej chwili. Nie ważne czy akumulatory są całkowicie rozładowane, czy naładowane w jakimkolwiek stopniu, to proces ładowania można rozpocząć w każdej chwili, a stopień naładowania akumulatora wpływa jedynie na czas w jakim ładowarka w pełni naładuje akumulator.
Inteligentny system ładowania firmy BOSCH ze sterowaniem mikroprocesorowym, dzięki któremu ładowarka automatycznie rozpoznaje:
oraz dobiera najbardziej odpowiedni algorytm ładowania i optymalny prąd ładowania, a po zakończonym procesie ładowanie automatycznie wyłącza się i przechodzi w stan podtrzymania ładunku akumulatora, ma to zasadniczy wpływ na przedłużenie żywotności akumulatora, a poza tym akumulator będzie stale całkowicie naładowany przez cały czas przechowywania go w ładowarce
System kontroli temperatury ładowanego akumulatora, automatycznie rozpoznaje temperaturę ładowanego akumulatora i jeśli jest ona zbyt niska lub w zbyt wysoka przerywa proces ładowania, co w znacznym stopniu wpływa na zwiększenie żywotności akumulatora (akumulator powinien być ładowany w temperaturze od 0°C do +45°C)
Wbudowany system chłodzenia akumulatora ACTIVE AIR COOLING automatycznie rozpoznaje temperaturę ładowanego akumulatora i jeśli przekracza 10°C to automatycznie uruchamia wbudowany wentylator, który poprzez specjalne otwory wentylacyjne, znajdujące się zarówno w ładowarce jak i w akumulatorze litowo-jonowym firmy BOSCH, doprowadza chłodne powietrze do akumulatora, tym samym system ten wpływa na znaczne skrócenia czasu ładowania, np. akumulator o dużej pojemności = 6,0Ah ładowany jest w czasie 45 minut.
Przeciążeniowe zabezpieczenie temperaturowe ładowarki zapobiega przegrzaniu się ładowarki w trakcie pracy, tym samym chroni ładowarkę oraz ładowany akumulator przed uszkodzeniem
Trwała i odporna na uszkodzenia obudowa wykonana z wysokiej jakości tworzywa sztucznego odpornego na wysokie temperatury pojawiające się w trakcie procesu ładowania, wyposażona w otwory wentylacyjne umożliwiające skuteczne chłodzenia układów sterowania
2 wbudowane diody LED
czerwona – informuje o uszkodzeniu lub o nieprawidłowej temperaturze akumulatora
zielona – informuje o przebiegu procesu ładowania, migająca dioda oznacza, że akumulator jest w trakcie procesu ładowania, a ciągłe świecenie diody oznacza, że akumulator został w pełni naładowany i proces ładowania się zakończył
Ciągłe świecenie diody czerwonej informuje o uszkodzeniu lub o nieprawidłowej temperaturze akumulatora. Jeśli ładowarka rozpozna zbyt niską lub zbyt wysoką temperaturę wówczas proces ładowania zostaje przerwany do momentu osiągnięcia prawidłowej temperatury akumulatora (akumulator powinien być ładowany w temperaturze od 0°C do +45°C).
Specjalny kształt obudowy pozwala na odpowiednie owinięcie ładowarki przewodem zasilającym tak aby ułatwić jej transport czy przechowywanie.