O przedmiocie

M4A1 G&G Combat Machine (EGP-16P-CAR) - moje dziecko, oczko w głowie, moje maleństwo. Emka jest jaka jest, każdy widzi. W środku wymienione praktycznie wszystko, z tego co pamiętam zmieniane było następująco:
* tłok SHS z pełną stalową szczęką
* sprężyna Guarder albo M130 albo M140
* zębatki SHS, HIGH TOURE (ta lepsza, czarna seria)
* łożyska kulkowe 8mm
* prowadnica sprężyny stalowa (chyba z łożyskiem)
* wymieniona głowica tłoka
* wymieniony cylinder (typ 0)
* wymieniona dysza (aluminiowa)
* wymieniona kostka stylkowa
* wymieniona komora hop-up (stalowa CYMA)
* wymieniona gumka (pewnie zielona G&G)
* wymieniona głowica cylindra
* dołożony MOSFET - totalna samoróbka, do wywalenia i zamiany
* wymiana lufa na dłuższą, półprecka (chyba 6.03)
* dołożenie atrapy tłumika hałasu do ukrycia dłuższej lufy
* dołożony kolimator, marki nie pamiętam, kupowany w Specu, dwa kolory, 5 mocy świecenia kropki
* dołożona poduszka policzkowa na kolbie w której chowany był akumulator
* rozkładana szczerbinka na szynie
* zmieniony front grip
* dołożony uchwyt skośny
Z rzeczy które są oryginalne:

*body, atrapa lufy, kolba, prowadnica rury, szkielet (ALU), silnik, uchwyt pistoletowy

Do zrobienia - replika nie była używana od dawna, trzeba na pewno wymienić okablowanie (to na 100%), nasmarować i przejrzeć gearbox - nie daję gwarancji że po wyjęciu z paczki będzie działać po podłączeniu akumulatora

Dodatkowo do emeczki dorzucam:
8 magazynków (1 hicap oryginalny G&G, 7 midów/realcapów (2 plastiki/5 metalowych)
buzzer akumulatora lipo
kolimator
uchwyt skośny
szczerbinka składana na szynę RIS

W razie większej ilości pytań zapraszam na priv.

Mogę wysłać większą ilość zdjęć.

Cena do negocjacji.

Stan Ze śladami użytkowania
Zasilanie elektryczne
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 7e640ee3-0869-4407-83e7-86de30226b2d

Podobne wyszukiwania