Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
Autor: Jon Reed
Wydawca: Onepress
Rok wydania: 2012
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-5631-8
Format: 158x235
Stron: 272
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci
Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.
Zacznij od:
zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter