O przedmiocie

** Książka zakupiona na studia, użyta 2 razy przy tworzeniu projektu na studiach. Stan idealny, brak znaczących oznak użytkowania. **

Marketing. Wprowadzenie (Gary Armstrong, Philip Kotler)

(twarda okładka)
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Liczba stron: 828

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarzadzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono miedzy innymi:
- sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
- tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
- role usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
- współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
- koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
- koncepcje marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przeslania marki,
- najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
- koncepcje marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.

Stan Bardzo dobry
Język publikacji polski
ISBN 9788363391102
Tytuł Marketing. Wprowadzenie
Rok wydania 2020
Liczba stron 828
Okładka twarda
Autor Gary Armstrong, Philip Kotler
Inne ogłoszenia sprzedającego
Zobacz wszystkie
Chcesz kupić więcej z jedną dostawą? Wybierz KUP TERAZ i w kolejnym kroku dodasz więcej przedmiotów od tego sprzedającego.

Inne ogłoszenia sprzedającego

Chcesz kupić więcej z jedną dostawą?
Wybierz kup teraz i w kolejnym kroku dodasz więcej przedmiotów od tego sprzedającego.
Zgłoś naruszenie zasad
Oferta: 10daee31-1112-4b52-91d1-1e841df40a6a

Marketing i zarządzanie

Sopot  
(15)
Kielce  
(8)
Szczutowo  
(7)
Trzebnica  
(4)
Książenice  
(4)
Komorów  
(4)
Opole  
(4)
Elbląg  
(3)
Tychy  
(3)
Gostynin  
(3)
Radom  
(3)
Myszków  
(2)
Mikołów  
(2)
Ostrów Wielkopolski  
(2)
Józefów  
(2)
Świnoujście  
(2)
Chrzanów  
(2)
Piasek  
(2)
Kraśnik  
(2)
Cianowice  
(1)
Limanowa  
(1)
Jasło  
(1)
Wschowa  
(1)
Wieruszów  
(1)
Września  
(1)
Lutowiska  
(1)
Zawiercie  
(1)
Stargard  
(1)
Radziechowy  
(1)
Siedlce  
(1)
Głubczyce  
(1)
Kościelec  
(1)
Czarnków  
(1)
Piekary Śląskie  
(1)
Ciechanów  
(1)
Góra Kalwaria  
(1)
Dobrodzień  
(1)
Szczekociny  
(1)
Zagwiździe  
(1)
Połaniec  
(1)
Widacz  
(1)
Suchy Las  
(1)
Bytom  
(1)
Ryczywół  
(1)
Borki  
(1)
Pyskowice  
(1)
Krasnystaw  
(1)