3 MPS 2007 rok przebieg 207 tyś km. Silniki ok 9 tyś km po remoncie zakuty. Głównie używany jako Daily. Posiadam od 6 lat. Auto cały czas serwisowane i garażowane. Olej wymieniany raz na rok lub max 3-4 tyś km (więcej nie zrobię w ciągu roku) Aktualnie świeżo po przeglądzie wiosennym, wymianie kilku pierdół w zawieszeniu (łączniki stabilizatora przód, nowe łożyska plus mocowanie amortyzatora przód, smarowanie poliurytanów smarem), wymiana płynu hamulcowego motul, nabicie klimy z wymianą uszczelniaczy i zaworków. Na wszystkie części oraz niektóre naprawy posiadam rachunki. Lista wymienionych części w ostatnim czasie: - podwozie - 6 lat temu zaraz po przyjeżdzie została zrobiona konserwacja podwozia (czyszczenie, podkład, baranek i wosk). - zawieszenie - 4 lata temu spręzyny eibach -30 mm 4 szt. - zawieszenie - 2 lata temu wymienione wszystkie wahacze tył i przód, gumy stabilizatora (POLIURETANY), łączniki stabilizatora przód i tył, kasowanie luzu na przekładni, geometria. - hamulce - 2 lata temu wymienione przód tarcze Rotinger GT plus klocki ate, tył klocki i tarcze TRW, wszystkie przewody w oplocie (pizza brakes), nowy płyn hamulcowy motul, malowanie zacisków na żółto oraz tarcz na czarno, wymiana pompki pedału hamulca. - zawieszenie - 1 rok temu wszystkie 4 amortyzatory (bilstein) plus mocowania amortyzatorów tył, geometrią. - koła - 2 komplety opon - lato alufelgi Mazda RX8 po pełnej regeneracji (piaskowanie, prostowanie i malowanie proszkowe) plus opony Dayton 235/40 r18 bieżnik ponad 6 mm, zima opony Falken 215/45 r18 bieżnik ok 6,5 mm, złote aluminowe śruby kół oraz drugi komplet metalowych, - skrzynia - 4 lata temu została zrobiona rewizja i wymiana 5 łożysk wraz z wymianą oleju dedykowanego do tej skrzyni (Impex Lublin). - sprzęgło - 4 lata temu nowy docisk i tarcza oryginał LUK, tarcza została obita kevlarem oraz został zregenerowany i wzmocniony dwumas przez firmę ,,Regro", przeróbka wysprzęglika (większy uszczelniacz i inna sprężyna). - silnik - 4 lata temu pełny remont silnik - kute korby manley, kute tłoki wiseco, panewki korbowodowe i główne ACL, nowa pompa oleju, nowy rozrząd, nowa pompa wody, nowy osprzęt silnik (pasek, rolki itp.), wyrzucone wałki balansujące wraz z przeróbką, zrobiona przegroda miski olejowej, pełna obróbka głowicy (uszczelniacze, luzy zaworowe itp.) wraz z lekkim portingiem kanałów, wstawione nowe grube tuleje cylindrów, nowe śruby ARP głowicy oraz podpory wału, wał korbowy sprawdzony, malowanie silnika, nowe uszczelki, nowa odma wraz z zaworkiem, nowe węże wody. - paliwo - przy remoncie silnika - wyczyszczone wtryski, nowe podkładki wtrysków z Toyoty, nowa pompa w baku, nowy obudowa wkładu pompy baku (filtr), nowe sitko w baku, nowy wkład pompy wysokiego ciśnienia VIS motosport. - dolot - przy remoncie silnika - silikon 3 cale wraz z dużym filtrem stożkowym (2 komplety), hydroshield , mocowanie dolotu, zawór upustowy properfekt, nowe silikony, intercooler mishimoto 787mm x 305mm x 102mm(front) z orurowaniem 2,25 cala, kolektor ssący seria. - turbo -przy remoncie silnika - mocna hybryda przygotowana przez Turbo Technik Łowicz (wałek skopiowany z cst4), banjo bolt, koc termiczny na turbo. - wydech - przy remoncie silnika - Kolektor wydechowy baranek 2,75 cala owinięty bandażem, downpipe otwarty 3 cale owinięty bandażem, Druga sonda emulacja (nakładka na sonde), zaraz za downpipe katalizator sportowy 3 cale 100 cpsi (auto normalnie przechodzi przegląd), dalej długi tłumik przelotowy (środkowy ) perforowany 2,75 cala, kolejny tłumik przed końcowy przelotowy 2,75 cala, końcowy tłumik seria z końcówką 100 mm. - program - wystrojone na 1,7 bara, accesport, procedura startu, podniesione wolne obroty na 800+ obr/min. - nadwozie - tylni spoiler z wersji mazdaspeed, dokładka przedniego zderzaka gumowa, czerwone znaczki przód i tył ala Batman, chlapacze tył i przód gumowe ala recaro czarne, nowe wygłuszenie maski z zwykłej trójki, lapy przednie zregenerowane. - środek - dywaniki gumowe 4 szt, gałka zmiany biegów duża kula ala ford mustang, zmienione boczne głośnik na lekko mocniejsze, wkład bagażnika plastikowy, podpięcie wtyczką jack pod telefon itp., wymienione wszystkie żarówki na ledowe, wszystkie podświetlenia świecą. Minusy to obtarcia parkingowe na przednim i tylnim zderzaku, kilka dziurek na przodzie maski od kamienni i lekkie wgniotki m.in na prawych przednich dolnych drzwiach. Co do zrobienia Nic. W najbliższych dniach auto przejdzie wymianę oleju (5W50) wraz filtrem oleju, wymianą filtra kabinowego i odświeżaniem klimatyzacji. Ubezpieczenie do Grudnia 2024. Cenna jak mnie interesuje to 26 000 tyś.